Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag ik zeggen dat ik zuigje echt een heel raar woord vind!?
Ja, dat mag ik zeggen.
broekrok schreef:
07-11-2019 07:38
Ja, dat mag ik zeggen.

Ik ben het met je eens. Het wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Meestal bij gebrek aan een inhoudelijke reactie.
herfstappeltaart schreef:
07-11-2019 07:39
Ik ben het met je eens. Het wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Meestal bij gebrek aan een inhoudelijke reactie.
Oneensch!
Ik lees dat het heel passend gebruikt wordt!
broekrok schreef:
07-11-2019 07:42
Oneensch!
Ik lees dat het heel passend gebruikt wordt!

Nou dat vind ik dan weer helemaal niet. Meestal zie ik het verschijnen als een teken van onmacht.
Tijd dat die gemeenschappelijke menopauze eens stopt.
Blij dat het bijna winter is.
Sudrì schreef:
07-11-2019 07:45
Zooooblij dat ik dáár dan weer geen last van heb :cheer2:
broekrok schreef:
07-11-2019 07:49

Ik ook. Daar ben ik al jaren doorheen.
broekrok schreef:
07-11-2019 07:49
Hee veel de afgelopen weken wel. Wat een gezanik zeg. Grow up.
Solomio schreef:
07-11-2019 07:18
Dan kan het nog steeds een zuigje zijn.
Het leek mij nou juist een verfrissend geval van zelfspot, eigenlijk. Toch fascinerend (voor de zekerheid: dat bedoel ik niet ironisch) dat het geschreven woord door iedereen zo anders kan worden geïnterpreteerd.
broekrok schreef:
07-11-2019 07:38
Ja, dat mag ik zeggen.
Ik vind het ook een vies woord. Een beetje a la vleespet.
Sudrì schreef:
07-11-2019 07:45
Zeg dat wel.
Griebus67 schreef:
07-11-2019 07:54
Het leek mij nou juist een verfrissend geval van zelfspot, eigenlijk. Toch fascinerend (voor de zekerheid: dat bedoel ik niet ironisch) dat het geschreven woord door iedereen zo anders kan worden geïnterpreteerd.

Zo was het volgens mij ook bedoeld. Maar ja.....de ontvanger had minder zelfspot helaas.
07-11-2019 07:56
Zo was het volgens mij ook bedoeld. Maar ja.....de ontvanger had minder zelfspot helaas.
Onnodig gezuig.
En dat doe jij niet alleen hoor.

Echt mensen, maak een menozuigtopic aan ofzo. Of pleur weer op naar een zuur topic.
Ja, het is echt gehakketak op de vierkante centimeter.
Sudrì schreef:
07-11-2019 07:57
Onnodig gezuig.
En dat doe jij niet alleen hoor.

Echt mensen, maak een menozuigtopic aan ofzo. Of pleur weer op naar een zuur topic.

Dit is geen gezuig. Dit is zoals ik de reacties lees. Zuigen (inderdaad raar woord) doe je om en beetje te porren, reacties uit te lokken. Dat doe ik hier niet. Ik schrijf wat ik vind van WW's reactie op een vriendelijke, inderdaad als grapje bedoelde post van iemand anders.
Ik vond de reactie niet van zelfspot of gevoel voor humor getuigen.
Over zuur gesproken.
07-11-2019 07:56
Niet alleen gezuig maar heel erg op de man!!!
Het is heel moeilijk om in gesprek te gaan wanneer je zelf steeds aanneemt dat jij alles goed bedoelt en dat alle andere mensen dus jou niet goed begrijpen en ook dus niet leuk zijn, want jij bedoelt het allemaal heel erg aardig.
broekrok schreef:
07-11-2019 08:02
Op de man? Ik zeg gewoon rechtuit wat ik van iemands reactie vind. En ik hou niet van insinuaties of rond de pot draaien, dus ik zeg gewoon over wie ik het heb ja. Als dat " op de man" is, so be it.
Staf me maar.
Dit is geen gezuig. Dit is zoals ik de reacties lees. Zuigen (inderdaad raar woord) doe je om en beetje te porren, reacties uit te lokken. Dat doe ik hier niet. Ik schrijf wat ik vind van WW's reactie op een vriendelijke, inderdaad als grapje bedoelde post van iemand anders.
Ik vond de reactie niet van zelfspot of gevoel voor humor getuigen.
Over zuur gesproken.

Dan is dit dus geen gezuig maar gewoon heel erg dom; helder:

Meestal bij gebrek aan een inhoudelijke reactie.
broekrok schreef:
Yup, sneren, zuigen, op de man.
feow schreef:
07-11-2019 00:03
@Shifty: ik vind je kennis van deurmatten intrigerend.

Ik was zo blij dat er eindelijk een topic over werd geopend! :blob:
Star² schreef:
07-11-2019 08:04
Dan is dit dus geen gezuig maar gewoon heel erg dom; helder:

Meestal bij gebrek aan een inhoudelijke reactie.
Dit.

Echt hoor, open asjeblieft weer een zuur topic. Dat gezuig en die steekjes onder water heb ik nou wel gehad en nog meer mensen onder de blokkeer kan niet.
Sudrì schreef:
07-11-2019 08:08
Dit.

Echt hoor, open asjeblieft weer een zuur topic. Dat gezuig en die steekjes onder water heb ik nou wel gehad en nog meer mensen onder de blokkeer kan niet.

Zijn geen steekjes onder water. Doe ik niet aan. Is gewoon een duidelijke mening. Ik zie het verwijt van " zuigen" steeds gebruikt worden als vervanging voor een echte,inhoudelijke reactie.
07-11-2019 08:13
Zijn geen steekjes onder water. Doe ik niet aan. Is gewoon een duidelijke mening. Ik zie het verwijt van " zuigen" steeds gebruikt worden als vervanging voor een echte,inhoudelijke reactie.
Dan anders: je bent strontvervelend. Open een zuur topic en ga daar verder waar jullie gebleven waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven