Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 7 november 2019 om 07:42
Oneensch!herfstappeltaart schreef: ↑07-11-2019 07:39Ik ben het met je eens. Het wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Meestal bij gebrek aan een inhoudelijke reactie.
Ik lees dat het heel passend gebruikt wordt!

donderdag 7 november 2019 om 07:54

donderdag 7 november 2019 om 07:56
Zo was het volgens mij ook bedoeld. Maar ja.....de ontvanger had minder zelfspot helaas.

donderdag 7 november 2019 om 07:57
Onnodig gezuig.herfstappeltaart schreef: ↑07-11-2019 07:56Zo was het volgens mij ook bedoeld. Maar ja.....de ontvanger had minder zelfspot helaas.
En dat doe jij niet alleen hoor.
Echt mensen, maak een menozuigtopic aan ofzo. Of pleur weer op naar een zuur topic.

donderdag 7 november 2019 om 08:02
Dit is geen gezuig. Dit is zoals ik de reacties lees. Zuigen (inderdaad raar woord) doe je om en beetje te porren, reacties uit te lokken. Dat doe ik hier niet. Ik schrijf wat ik vind van WW's reactie op een vriendelijke, inderdaad als grapje bedoelde post van iemand anders.
Ik vond de reactie niet van zelfspot of gevoel voor humor getuigen.
Over zuur gesproken.

donderdag 7 november 2019 om 08:02
Niet alleen gezuig maar heel erg op de man!!!herfstappeltaart schreef: ↑07-11-2019 07:56Zo was het volgens mij ook bedoeld. Maar ja.....de ontvanger had minder zelfspot helaas.

donderdag 7 november 2019 om 08:04

donderdag 7 november 2019 om 08:04
herfstappeltaart schreef: ↑07-11-2019 08:02Dit is geen gezuig. Dit is zoals ik de reacties lees. Zuigen (inderdaad raar woord) doe je om en beetje te porren, reacties uit te lokken. Dat doe ik hier niet. Ik schrijf wat ik vind van WW's reactie op een vriendelijke, inderdaad als grapje bedoelde post van iemand anders.
Ik vond de reactie niet van zelfspot of gevoel voor humor getuigen.
Over zuur gesproken.
Dan is dit dus geen gezuig maar gewoon heel erg dom; helder:
Meestal bij gebrek aan een inhoudelijke reactie.

donderdag 7 november 2019 om 08:08
Dit.
Echt hoor, open asjeblieft weer een zuur topic. Dat gezuig en die steekjes onder water heb ik nou wel gehad en nog meer mensen onder de blokkeer kan niet.

donderdag 7 november 2019 om 08:13
Zijn geen steekjes onder water. Doe ik niet aan. Is gewoon een duidelijke mening. Ik zie het verwijt van " zuigen" steeds gebruikt worden als vervanging voor een echte,inhoudelijke reactie.

donderdag 7 november 2019 om 08:14
Dan anders: je bent strontvervelend. Open een zuur topic en ga daar verder waar jullie gebleven waren.herfstappeltaart schreef: ↑07-11-2019 08:13Zijn geen steekjes onder water. Doe ik niet aan. Is gewoon een duidelijke mening. Ik zie het verwijt van " zuigen" steeds gebruikt worden als vervanging voor een echte,inhoudelijke reactie.