Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 30 november 2019 om 09:22
Ik vergelijk hem niet met Stalin, ik zeg alleen dat Stalin ook knap was en dat vind ik ook gewoon. Kun je verder niets mee, want ik val niet op seriemoordenaars en hij is, zoals gezegd dood. Ik las laatst een verhaal van een man die veel succes had op Tinder met een foto van Stalin, trouwens.
Christian Bale vond ik ook knap, maar die ziet er nu niet meer zo fris uit. Maar ja, ooit gebeurt ons dat allemaal.
Echt ernstig vind ik dat ik, hoewel ik hem echt een enorme lamlul vind, Tino Martin best een knappe man vind. Ik zou hem niet kunnen aanhoren, maar alsnog.
Christian Bale vond ik ook knap, maar die ziet er nu niet meer zo fris uit. Maar ja, ooit gebeurt ons dat allemaal.
Echt ernstig vind ik dat ik, hoewel ik hem echt een enorme lamlul vind, Tino Martin best een knappe man vind. Ik zou hem niet kunnen aanhoren, maar alsnog.
zaterdag 30 november 2019 om 09:22
Ja Bin Laden.fashionvictim schreef: ↑30-11-2019 09:14Bedoel je trouwens Bin Laden, Nouschi? Ik weet niet meer zo goed hoe die eruit zag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 30 november 2019 om 09:24
Ik snap wat je bedoelt. Zelf zie ik dat knappe bij Badr Hari echt niet, maar bij Brad Pitt wel. Terwijl ik niet op blond val.fashionvictim schreef: ↑30-11-2019 09:09Nou, dit dus. Volgens mij zei ik vooral knap. Doutzen Kroes is ook knap maar vind ik ook niet aantrekkelijk, idem voor Brad Pitt. Ik ken heel veel hele knappe bekende mensen die ik toch niet aantrekkelijk vind.

zaterdag 30 november 2019 om 09:32
Badr heeft vooral een hele mooie mond (dus echt de vorm van zijn lippen bedoel ik) en echt waanzinnig mooie tanden. En hele lange, krullende wimpers zag ik gister. Dat waren eigenlijk de twee dingen waardoor ik dacht zooooooo, wat knap! En hij heeft natuurlijk een mooie lengte en bouw, maar dat is logisch bij topsporters.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 november 2019 om 09:34
Erik Dijkstra vind ik niet persé knap maar wel heel aantrekkelijk. Net als Daniel Lohues.Betty_Slocombe schreef: ↑30-11-2019 09:11Josef Stalin was vroeger heel knap. Nu niet meer, want hij is ook dood.
Weet je wie pas knap is, en nog een aardige man ook? Erik Dijkstra.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

zaterdag 30 november 2019 om 09:37
Heel logisch ja.fashionvictim schreef: ↑30-11-2019 09:32Badr heeft vooral een hele mooie mond (dus echt de vorm van zijn lippen bedoel ik) en echt waanzinnig mooie tanden. En hele lange, krullende wimpers zag ik gister. Dat waren eigenlijk de twee dingen waardoor ik dacht zooooooo, wat knap! En hij heeft natuurlijk een mooie lengte en bouw, maar dat is logisch bij topsporters.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 30 november 2019 om 09:40
Eens wat betreft zijn lippen en lach, maar dat is het dan ook. Als je die mond wegdenkt, blijft er een slomig gezicht over. Zijn ogen staan dicht bij elkaar, hij lijkt soms te loensen.fashionvictim schreef: ↑30-11-2019 09:32Badr heeft vooral een hele mooie mond (dus echt de vorm van zijn lippen bedoel ik) en echt waanzinnig mooie tanden. En hele lange, krullende wimpers zag ik gister. Dat waren eigenlijk de twee dingen waardoor ik dacht zooooooo, wat knap! En hij heeft natuurlijk een mooie lengte en bouw, maar dat is logisch bij topsporters.

zaterdag 30 november 2019 om 09:52
Jij vind dat jij een mooie lengte en bouw heeft. Ik vind die bouw dus niks.fashionvictim schreef: ↑30-11-2019 09:32Badr heeft vooral een hele mooie mond (dus echt de vorm van zijn lippen bedoel ik) en echt waanzinnig mooie tanden. En hele lange, krullende wimpers zag ik gister. Dat waren eigenlijk de twee dingen waardoor ik dacht zooooooo, wat knap! En hij heeft natuurlijk een mooie lengte en bouw, maar dat is logisch bij topsporters.

zaterdag 30 november 2019 om 09:59

zaterdag 30 november 2019 om 10:07
Mee eens. Al snap ik wel dat iemand Badr Hari aantrekkelijk kan vinden.Lucifer2018 schreef: ↑30-11-2019 10:03Vind allemaal niks. Ik hou niet van de bouw van vechtersbazen. Blech.
Ik hou van normale bouw, beetje dunnig vaak en moet met een prethoofd of karakterhoofd. Androgyne vind ik vaak ook mooi.

zaterdag 30 november 2019 om 10:09
Coconuts12 schreef: ↑30-11-2019 10:05Ja, dat is hij ook. Hij beoefent een sport op het hoogste niveau. Nu kun je je twijfels hebben over of darten wel een sport is. Maar dat vind ik wel van meer sporten.
Darten is toch geen sport joh, dat is een kroegspelletje.
Vergelijkbaar met het WK sjoelen.

zaterdag 30 november 2019 om 10:12
Lucifer2018 schreef: ↑30-11-2019 10:03Vind allemaal niks. Ik hou niet van de bouw van vechtersbazen. Blech.
Ik hou van normale bouw, beetje dunnig vaak en moet met een prethoofd of karakterhoofd. Androgyne vind ik vaak ook mooi.
Eens, ik ben gek op ielige Britse mannetjes ben ik wel achter

zaterdag 30 november 2019 om 10:14
Eens hoor, ik val normaal ook juist op tengere mannetjes. Ronnie was zeg maar de uitzondering die de regel bevestigtLucifer2018 schreef: ↑30-11-2019 10:03Vind allemaal niks. Ik hou niet van de bouw van vechtersbazen. Blech.

zaterdag 30 november 2019 om 10:16