Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
31-12-2019 23:09
Ik moet nog proberen die fles open te krijgen zonder knal. Dat is wel een dingetje, vrees ik.
Eerst dat ijzertje (voorzichtig!) dan met je duim op die kurk de boel rustig omhoog wriemelen. Duim op de kurk is essentieel!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
broekrok schreef:
31-12-2019 23:09
Ik moet nog proberen die fles open te krijgen zonder knal. Dat is wel een dingetje, vrees ik.
Net opengemaakt en dat lukte man niet zonder knal, wel zonder verspilling. Hij is erg lekker.

Fix You :heart:
I like being a mess. It's who I am.
AeonOfWinter schreef:
31-12-2019 23:12
Eerst dat ijzertje (voorzichtig!) dan met je duim op die kurk de boel rustig omhoog wriemelen. Duim op de kurk is essentieel!
En palm over de kurk.
Sudrì schreef:
31-12-2019 23:11
Suffie. Ik heb hem nog dicht :yes:
Ik zoek het gifje met het blonde meisje dat zo dom kijkt. Kan het niet vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
31-12-2019 23:17
Ik zoek het gifje met het blonde meisje dat zo dom kijkt. Kan het niet vinden.
Die zou wel toepasselijk zijn ja.

We hebben wel een wijze les geleerd vanavond. Volgend jaar gewoon een grote fles.
Nouschi schreef:
Ik ben daar soïso heel slecht in, die kurken.
Ik hou het bij een biertje.
Wijn of champagne veranderd me altijd in een sentimentele, jankende muts en daar wordt niemand beter van.
AeonOfWinter schreef:
31-12-2019 23:12
Done!

Zonder knal :biggrin:
Sudrì schreef:
Suffie. Ik heb hem nog dicht :yes:
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
granny71 schreef:
31-12-2019 23:19
Ik hou het bij een biertje.
Wijn of champagne veranderd me altijd in een sentimentele, jankende muts en daar wordt niemand beter van.

Ik ben ook overgestapt op bier!
Nouschi schreef:
31-12-2019 23:27
Afbeelding
Ja! Die heb ik lang niet gezien!

Broek, super! En ik kan maar niet wennen aan deze nick. Heb liever die van 100 jaar terug.
Sudrì schreef:
31-12-2019 23:29

Broek, super! En ik kan maar niet wennen aan deze nick. Heb liever die van 100 jaar terug.
Bedoel je mijn nick?
Je wil niet weten hoe vaak ik mij vergis mbt jouw nick.......naam....nick.... nou ja, dat haha
Trouwens, ik heb deze nick al ruim 2 jaar langer dan dat ik de vorige had :lightbulb:
Bedenk ik mij net.
broekrok schreef:
31-12-2019 23:31
Bedoel je mijn nick?
Je wil niet weten hoe vaak ik mij vergis mbt jouw nick.......naam....nick.... nou ja, dat haha
Ja, ik net zo.
Sudrì schreef:
31-12-2019 23:29

Doe die weer, leuk!
broekrok schreef:
31-12-2019 23:33
Trouwens, ik heb deze nick al ruim 2 jaar langer dan dat ik de vorige had :lightbulb:
Bedenk ik mij net.
Echt? Maar met die andere was je veel actiever op diverse fora, die zit meer ingebakken. En zo leerde ik je kennen.
Ohw ik dacht dat je je eigen nick bedoelde. Broek is een leuke nick, leuker dan haar oude.
Nouschi schreef:
31-12-2019 23:33
Doe die weer, leuk!
Broek toch?
Sudrì schreef:
31-12-2019 23:34
Echt? Maar met die andere was je veel actiever op diverse fora, die zit meer ingebakken. En zo leerde ik je kennen.
Ja maar ja.....
Ik leerde jou ook kennen met je mooiste nick :flirting:
Nouschi schreef:
31-12-2019 23:35
Ohw ik dacht dat je je eigen nick bedoelde. Broek is een leuke nick, leuker dan haar oude.
Geen idee welke van de 100 je dan bedoelt voor mij (en graag niet hier zetten :proud: ).
broekrok schreef:
Ja maar ja.....
Ik leerde jou ook kennen met je mooiste nick :flirting:
Ja, maar die loep he....
Sudrì schreef:
31-12-2019 23:36
Ja, maar die loep he....
Snappik heel goed, hoor!
Sudrì schreef:
Geen idee welke van de 100 je dan bedoelt voor mij (en graag niet hier zetten :proud: ).
3 letters en 4 letters.
Nouschi schreef:
31-12-2019 23:37
3 letters en 4 letters.
Die Broek ook bedoelt. Vin dik zelfs nog steeds de mooiste, maar zoveel hits op google die ik weer liever niet aan mijn ubersaaie leven van nu gekoppeld heb. Nog nooit een nick gevonden die zo goed paste.
En iets anders geschreven? Is dat een idee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
31-12-2019 23:51
En iets anders geschreven? Is dat een idee?
Mwah, weet niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven