Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 31 december 2019 om 12:45
yette schreef: ↑31-12-2019 12:43Mijn eerste gedachte was: 'Zou ze het zelf gemaakt hebben?'
Wat dat betreft leidt haar kleding me wel af van haar gewicht. Helaas denk ik bij het aanschouwen van ernstig overgewicht vaak aan hoe ongezond zo'n kilootje buikspek er van binnen uit zal zien en dan word ik een beetje misselijk![]()
Dat is ook waar ik aan denk. Het uiterlijk vind ik niet het ergste maar de binnenkant.....

dinsdag 31 december 2019 om 12:49
en hier word ik dan weer een beetje misselijk vanyette schreef: ↑31-12-2019 12:43Mijn eerste gedachte was: 'Zou ze het zelf gemaakt hebben?'
Wat dat betreft leidt haar kleding me wel af van haar gewicht. Helaas denk ik bij het aanschouwen van ernstig overgewicht vaak aan hoe ongezond zo'n kilootje buikspek er van binnen uit zal zien en dan word ik een beetje misselijk![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 31 december 2019 om 12:50
Onvoorstelbaar dat in deze stad zo geknald wordt. Het eerste jaar na de ramp was het doodstil. Het jaar daarna weer volop vuurwerk.
Nederland is het enige land ter wereld waar dronken gekken ongecontroleerd met zwaar geschut mogen spelen. Onvoorstelbaar.
Geen bijzonderheden

dinsdag 31 december 2019 om 12:52
Helemaal mee eens. Helaas denken nog teveel mensen daar anders over.
In het topic: "massaal wangedrag met oud-en-nieuw" probeer ik dat ook aan sommigen duidelijk te maken maar nee....traditie.

anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 12:54
13.88% gewijzigd
dinsdag 31 december 2019 om 12:53
omdat ik het een kutopmerking vind

dinsdag 31 december 2019 om 12:56
en dan is het nodig om te zeggen dat je daar misselijk van wordt? Het is nog altijd een mens hoorherfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 12:55Hoezo? Het is toch waar dat zoveel buikvet heel ongezond is en schade toebrengt aan je organen? Dat idee geeft mij ook de bibbers.