Napraattopic deel 124
vrijdag 3 januari 2020 om 21:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 8 januari 2020 om 19:52
Maar stel nou hè..... stel.....Anoniem262821034 schreef: ↑08-01-2020 19:47Gewoon een keer goed doorduwen.
Dan kom je er daarna ook nooit meer uit, maar who cares.![]()
Dat ik helemaal geen behoefte heb om die split of die spagaat te kunnen....
Dan ga ik het niet eens proberen.
Hoe erg is dat?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 8 januari 2020 om 19:55
Maud*de*Braose schreef: ↑08-01-2020 19:54Niet erg, als je kunt accepteren dat je dus een zwak karakter hebt.
Ja precies, keuzes keuzes..
.
woensdag 8 januari 2020 om 19:55
Ja, dat kan ik, want karakter is aangeboren, dus daar kan ik niks aan doen.Maud*de*Braose schreef: ↑08-01-2020 19:54Niet erg, als je kunt accepteren dat je dus een zwak karakter hebt.
David Dunning
David Dunning

woensdag 8 januari 2020 om 19:58
Slap karakter, tja, doe je niks aan.
David Dunning
David Dunning

woensdag 8 januari 2020 om 20:29
Of je bent gewoon goed in alles.doornroosje9 schreef: ↑08-01-2020 20:21Of niet. Ik heb geen talenten en vind dat absoluut niet erg.
Ik vind deze zin altijd zo raar 'Iedereen is ergens goed in.' Nee hoor.
David Dunning
David Dunning

woensdag 8 januari 2020 om 20:29
Nou, als er iemand blijft proberen en niet opgeeft, ben jij het wel. Ik bewonder je vasthoudendheid in sommige topics. Ik zou het allang opgegeven hebben. Tja, hier ook een slap karakter dus

Oh, ik ben dan wel weer potloodmager, maar daar heb ik niks voor hoeven te doen, dus dat telt niet.

woensdag 8 januari 2020 om 20:43
Elfje heeft dus wel andere talenten. Maar jij wil het algemeen maken?doornroosje9 schreef: ↑08-01-2020 20:21Of niet. Ik heb geen talenten en vind dat absoluut niet erg.
Ik vind deze zin altijd zo raar 'Iedereen is ergens goed in.' Nee hoor.

woensdag 8 januari 2020 om 20:49
Slimme afleidingsmanoeuvre hoor. Een maand dit op de plank laten liggen om op het moment dat er kritiek komt op het modereerbeleid het van stal te halen en iets te doen waar iedereen blij van wordt.CommunityManagerViva schreef: ↑08-01-2020 15:31Beste forummers,
De topics met gegevens van hulpinstanties staan nu sticky bij de desbetreffende pijlers. Mochten er nog instanties of informatie missen, laat het mij dan gerust weten via communitymanager@viva.nl of een privéberichtje.
@madamzonderm, nogmaals dank voor deze goede suggestie!
Vriendelijke groet,
CM VIVA

woensdag 8 januari 2020 om 20:50
Heb ik ook nog op gezeten, ballet. God mag weten waarom, want ik miste toen al zo'n beetje alle vaardigheden en eigenschappen die je nodig hebt om een draaglijk balletteuse te worden. Maar mijn vertolking van het stervende nijlpaard was onvergetelijk, daar waren alle critici het over eens.