Napraattopic deel 124
vrijdag 3 januari 2020 om 21:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 19 januari 2020 om 09:58
Was nogal een bizarre vraag van een jongeman die een vrouw zocht die een millionair aan de haak wilde slaan om hem leeg te zuigen en samen te gaan genieten van dat geld. Want dat verdiende hij na jaren van ellende

zondag 19 januari 2020 om 10:00
Jeetje wat ongeëmancipeerd van hem. Hij kan toch zelf een miljonair aan de haak slaan en hem leegzuigenprada schreef: ↑19-01-2020 09:58Was nogal een bizarre vraag van een jongeman die een vrouw zocht die een millionair aan de haak wilde slaan om hem leeg te zuigen en samen te gaan genieten van dat geld. Want dat verdiende hij na jaren van ellendeTer info, hij was 26 jaar en de millionair moest wel minimaal 2 miljoen waard zijn.

I like being a mess. It's who I am.

zondag 19 januari 2020 om 11:49

zondag 19 januari 2020 om 12:24

zondag 19 januari 2020 om 12:35

zondag 19 januari 2020 om 12:36
Het enige goede aan senseo is het moment dat ie kapot gaat en je op de fiets kunt stappen om in de winkel een fatsoenlijk koffiezetapparaat te kopen.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 19-01-2020 12:42
0.70% gewijzigd

zondag 19 januari 2020 om 12:38
blijfgewoonbianca schreef: ↑19-01-2020 12:35Ik vind het nogal wat om alles over 1 kam te scheren. Ik vind de term “ tokkie “ ook nergens op slaan.
Tot er een keer een echte tokkie naast je komt wonen. Geloof me, dan begrijp je het wel.
zondag 19 januari 2020 om 12:40
Maud*de*Braose schreef: ↑19-01-2020 12:36Het enige goede aan senseo is het moment dat ie kapot gaat en je op de fiets kunt stappen om in de winkel een fatsoenlijk koffiezetapparaat kunt kopen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 januari 2020 om 12:41
zondag 19 januari 2020 om 12:45
Tokkie is inmiddels een belediging voor mensen die een klein beetje anders zijn tot mensen die zwaar crimineel en verwoestend zij .
En meestal zegt het het meeste over degene die het woord gebruikt.
Tijd om die kip of haan aan het spit te rijgen en door te slikken.
Nu wel het over vogels hebben, de tjiftjaf zit er aardig in inmiddels.
Ik wil graag een nieuwe introduceren.
Waarmee ik dan verwijs naar de overtreffenste trap van dom mét een gemeen randje.
En meestal zegt het het meeste over degene die het woord gebruikt.
Tijd om die kip of haan aan het spit te rijgen en door te slikken.
Nu wel het over vogels hebben, de tjiftjaf zit er aardig in inmiddels.
Ik wil graag een nieuwe introduceren.
Waarmee ik dan verwijs naar de overtreffenste trap van dom mét een gemeen randje.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 19 januari 2020 om 12:47
Mijn buren zijn asociaal, maar niet volks of tokkie.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-01-2020 12:41De begrippen volks en asociaal zijn niet hetzelfde, maar voor beide worden “ tokkie “ gebruikt.
Een paar deuren verder wonen mensen die je tokkies zou kunnen noemen, maar ze drinken en roken niet. Dan ben je in mijn ogen ook geen tokkie.
Misschien kan de term Flodders weer ingeburgerd worden. Dat is tenminste geen echt bestaande naam. Denk ik?
Al geef ik de voorkeur aan asociaal.

zondag 19 januari 2020 om 12:49
zondag 19 januari 2020 om 12:54