Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
27-01-2020 12:19
de kans dat je zoiemand tegenkomt is bijzonder klein, de kans dat mensen met een corona infectie ook syfilis hebben is eigenlijk best aanzienlijk (china kampt met een syfilis epidemie op dit moment).

Jeetje
Verhoogd dat dan ook de kans op andere complicaties?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
27-01-2020 12:19
de kans dat je zoiemand tegenkomt is bijzonder klein, de kans dat mensen met een corona infectie ook syfilis hebben is eigenlijk best aanzienlijk (china kampt met een syfilis epidemie op dit moment).
Net middag en ik heb al wat geleerd vandaag :thumbsup:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
27-01-2020 12:21
Jeetje
Verhoogd dat dan ook de kans op andere complicaties?
nee, helemaal niet, staat compleet los van elkaar
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
27-01-2020 12:18
Zet dat ook even in het Coronatopic, dat je niet moet zoenen als je seks hebt met een syfilispatiënt. Met dat soort tips zijn ze echt dolblij daar.
🤣😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
27-01-2020 12:18
Zet dat ook even in het Coronatopic, dat je niet moet zoenen als je seks hebt met een syfilispatiënt. Met dat soort tips zijn ze echt dolblij daar.
mag niet he, medisch advies....
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
27-01-2020 12:22
nee, helemaal niet, staat compleet los van elkaar

Oké, ik dacht verminderde weerstand ofzo.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat “ze” het aan zichzelf te danken hebben omdat ze levende slangen verkopen.

Wat veel dumbasses tegenwoordig op dit forum 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
27-01-2020 12:29
mag niet he, medisch advies....
Welnee, gewoon een feit.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die negatieve reclame voor Corona eigenlijk wel een goede ontwikkeling.
Wat mij betreft noemen we het volgende virus Heineken.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
27-01-2020 12:33
Ik lees net dat “ze” het aan zichzelf te danken hebben omdat ze levende slangen verkopen.

Wat veel dumbasses tegenwoordig op dit forum 😂
Tegenwoordig??????
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
yette schreef:
27-01-2020 13:09
Ik vind die negatieve reclame voor Corona eigenlijk wel een goede ontwikkeling.
Wat mij betreft noemen we het volgende virus Heineken.

:HA:
Star² schreef:
27-01-2020 12:02
O ik heb echt al zulke flauwe grappen voorbij zien komen :rofl:

Ik ook en ik zal wel weer zuur zijn maar ik vind er geen een grappig :sigh:
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
27-01-2020 13:09
Ik vind die negatieve reclame voor Corona eigenlijk wel een goede ontwikkeling.
Wat mij betreft noemen we het volgende virus Heineken.
:rofl:

Eensch :proud:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
27-01-2020 13:10
Tegenwoordig??????
Nou ja, vroeger.......... 🤪
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ebola, Corona, tja wat doe je eraan.
Ik las een klein artikel dat er al tientallen doden in Afrika waren gevallen vanwege een bepaalde ...koorts (naam even kwijt) niemand die daar over in paniek schiet. In Afrika mag iedereen dood aan een virus
Malinois schreef:
27-01-2020 14:13
Ik las een klein artikel dat er al tientallen doden in Afrika waren gevallen vanwege een bepaalde ...koorts (naam even kwijt) niemand die daar over in paniek schiet. In Afrika mag iedereen dood aan een virus
Inderdaad. Daar mogen ze wegrotten. Maar elders...
Syfilis is in Nederland ook weer redelijk aan een opmars bezig. Alleen zit je doorgaans vrij snel bij de dokter tegenwoordig bij de eerste verschijnselen. Dus gek word je er niet meer van
Lady*Voldemort schreef:
27-01-2020 12:18
Zet dat ook even in het Coronatopic, dat je niet moet zoenen als je seks hebt met een syfilispatiënt. Met dat soort tips zijn ze echt dolblij daar.
:HA:
Zeventigst. Of zo .
Ondertussen gaan er ook massa's mensen dood door aardbevingen, overstromingen, oorlogen, vliegtuigongelukken, rare tropische ziekten en noem maar op. Nederland is gewoon veel te veilig wat dat betreft. Weinig om ons zorgen over te maken, waar sommigen heel veel behoefte aan lijken te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
27-01-2020 14:13
Ik las een klein artikel dat er al tientallen doden in Afrika waren gevallen vanwege een bepaalde ...koorts (naam even kwijt) niemand die daar over in paniek schiet. In Afrika mag iedereen dood aan een virus
Niet blank dus niet erg. Bijkomend voordeel is dat de meeste Afrikanen zo arm zijn dat ze het vliegtuig niet kunnen pakken. En ze hebben ook nog eens geen Afrikaans nieuw jaar zodat die koorts lekker in hun eigen land blijft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
27-01-2020 14:53
Niet blank dus niet erg. Bijkomend voordeel is dat de meeste Afrikanen zo arm zijn dat ze het vliegtuig niet kunnen pakken. En ze hebben ook nog eens geen Afrikaans nieuw jaar zodat die koorts lekker in hun eigen land blijft.
Afrika is geen land ;-D
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
27-01-2020 14:55
Afrika is geen land ;-D
Oh ja :lightbulb:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
27-01-2020 14:40
Ondertussen gaan er ook massa's mensen dood door aardbevingen, overstromingen, oorlogen, vliegtuigongelukken, rare tropische ziekten en noem maar op. Nederland is gewoon veel te veilig wat dat betreft. Weinig om ons zorgen over te maken, waar sommigen heel veel behoefte aan lijken te hebben.
en ook nog aan ouderdom, en laten we eerlijk zijn, dat is nou echt een omgevingsgerelateerde oorzaak met een enorme mortaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven