Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Loes, als jouw verhaal waar is, zoek alsjeblieft hulp voor je problemen. Zo wil je niet door blijven gaan. Dat lijkt me een hel.
Life is short. Eat dessert first.
Och och.

Tortilla's.
Big Mac.
Lady*Voldemort schreef:
13-02-2020 18:03
Ik had geen moeite met Leon. Wel had ik moeite met de houding van forummers tegenover Leon. Hij werd nog net niet aanbeden, bah.
Nou ja, dat dus. En wat Luci zegt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hema hotdogs.
¡Apagando las luces!
Taco's 🌮
Nou, er is daar iemand gezellig de boel aan het opstoken dus. Zal Sap wel zijn, als ik moet gokken.
doornroosje9 schreef:
13-02-2020 18:38
Nou, er is daar iemand gezellig de boel aan het opstoken dus. Zal Sap wel zijn, als ik moet gokken.

Volgens mij is Loes (en laten we hopen dat dat Sap is, dan is er goddank geen tweeling) dat allemaal zelf.
Merys schreef:
13-02-2020 18:40
Volgens mij is Loes (en laten we hopen dat dat Sap is, dan is er goddank geen tweeling) dat allemaal zelf.
Denk het niet, vooral door die informatie over forummers hier. Sap heeft een hekel aan Moi en Kia bijvoorbeeld. Dat is te toevallig, vind ik.
doornroosje9 schreef:
13-02-2020 18:43
Denk het niet, vooral door die informatie over forummers hier. Sap heeft een hekel aan Moi en Kia bijvoorbeeld. Dat is te toevallig, vind ik.

Ik bedoel dat Sap Loes is.
Merys schreef:
13-02-2020 18:45
Ik bedoel dat Sap Loes is.
Ah zo, ik denk het niet. Zou kunnen hoor, maar dan is ze er wel heel lang mee bezig op verschillende fora. Ik denk dat Loes echt is en ik hoop dat ze heel veel hulp krijgt.
doornroosje9 schreef:
13-02-2020 18:43
Ja dat denk ik ook :bunny:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Biefstukje met champignons, saus, gegratineerde aardappeltje en .. erwtjes! :blob:
doornroosje9 schreef:
13-02-2020 18:46
Ah zo, ik denk het niet. Zou kunnen hoor, maar dan is ze er wel heel lang mee bezig op verschillende fora. Ik denk dat Loes echt is en ik hoop dat ze heel veel hulp krijgt.
Ze geeft zelf aan al langere tijd meerdere nicks te hebben op Viva. En op Mijn geheim.

En nu komt Sap ineens aanwaaien daar.
Merys schreef:
13-02-2020 18:08
Oh, ik volg wel op mijn geheim hoor, zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer.

Loes is vandaag bij Murmurr en Star op de koffie geweest, zegt ze.

We zaten aan de a-tafel :heart:
Toch bizar he dat Sap dit forum niet los kan laten en maar blijft meelezen en blijft haatdragen.
Star² schreef:
13-02-2020 18:54
Wowwww zij wel... :rofl:
Ik snap dat ook niet die obsessie. Bijna knap als je jezelf zo voor de gek kan houden.
Spruitjesquiche.
Star² schreef:
13-02-2020 18:54
Waarom krijg ik een ban?
Lady*Voldemort schreef:
13-02-2020 18:15
Ik ben nog steeds niet genoemd. Volgende keer me maar toch wat duidelijker profileren in overduidelijke troltopics. Voor de rest ben ik helemaal niet jaloers: Murmurr d'r koffie is toch niet te zuipen.
:furious:
Ik heb de fout gemaakt om soepballetjes van albert heijn in de soep te doen. Was even vergeten dat die krengen niet te vreten zijn. Getverredemme.
Murrmurr schreef:
13-02-2020 19:13
Waarom krijg ik een ban?
Geen idee, vraag het Loes. Die regelt de bannen hier.
Lady*Voldemort schreef:
13-02-2020 19:34
Geen idee, vraag het Loes. Die regelt de bannen hier.

:HA:
En nu heb ik de fout gemaakt om het forum van mijn geheim bij te lezen.... :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven