Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 16 maart 2020 om 16:06

maandag 16 maart 2020 om 16:08
OMGTh∅rdis schreef: ↑16-03-2020 16:01Ik loop elke dag een stuk in het bos. Elke dag dezelfde route met de hond.
Kom elke dag een man of 2-10 tegen in een uur, afhankelijk van het weer. Op zondag wel meer.
Op afstand uiteraard en dan zeg je goedemiddag of goedemorgen al naar gelang het tijdstip. Besmettingsgevaar nihil dus.
Zojuist in het bos leek het alsof de Nijmeegse Vierdaagse er gelopen werd...
De héle parkeerplaats knettervol, hele gezinnen, filelopen...
Ik ga morgen maar ergens anders heen.
Ik ga morgenochtend naar het bos om te fotograferen. Ik hoop dat die hordes met kinderen pas na een uur of 9 verschijnen.

maandag 16 maart 2020 om 16:09
Moi had een geniaal zwarte humor topic, misschien kun je ze daar zetten?Maud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 15:55Ik wilde een "de beste coronaplaatjes" topic openen. Maar dat is niet handig. Teveel gevoelige mensen die niet houden van zwarte humor.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 16 maart 2020 om 16:10
Ja, dat is een idee.AeonOfWinter schreef: ↑16-03-2020 16:09Moi had een geniaal zwarte humor topic, misschien kun je ze daar zetten?![]()

maandag 16 maart 2020 om 16:15
Op zich wel knap dat je al zo lang op het forum zit en het voor elkaar hebt gekregen om nog nooit geswaffeld te zijn door Charles. De meesten hier worden drie keer per dag in hun gezicht gekletst door dat geval.

maandag 16 maart 2020 om 16:25
Ah daar kom ik dus nooit.
maandag 16 maart 2020 om 16:25
maandag 16 maart 2020 om 16:26
Noord of Zuid Korea?Maud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 16:13Toch wel vleiend, als je even op LinkedIn kijkt en ziet dat de ambassadeur van de Koreaanse ambassade je volgt.
Geloofwaardig ook.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)