Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
*2020* schreef:
17-03-2020 21:00
:there: grote meid jij ook weer je ei kwijt lucht vast op
Ik dacht dat ze het over dit jaar had. :facepalm:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
17-03-2020 20:36
Ben dat hele virus wel zat.

Maar dat ook álles erover gaat. Echt, laat wat leuks zien op tv, er zijn genoeg zenders waar ze het over dat virus hebben. pff..

Ik hoorde een buurman helemaal alleen klappen, toen ben ik maar mee gaan doen. Helaas vonden een aantal mensen dat er vuurwerk bij hoorde. Hond weer bang :facepalm:
Later is nu
Dreamer schreef:
17-03-2020 22:27
Maar dat ook álles erover gaat. Echt, laat wat leuks zien op tv, er zijn genoeg zenders waar ze het over dat virus hebben. pff..
Het programma First dates niet :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Ik vind dat posts met alleen 'dit' en 'tvp' verboden moeten worden. Dan klik ik tenminste niet onnodig topics aan waar toch niks interessants in staat.
Solomio schreef:
17-03-2020 21:20
Ik dacht dat ze het over dit jaar had. :facepalm:
:HA:

Na je plotse tegenzin om IKEA kasten in elkaar te zetten maak ik me nu ernstig zorgen om je.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dreamer schreef:
17-03-2020 22:27

Ik hoorde een buurman helemaal alleen klappen, toen ben ik maar mee gaan doen. Helaas vonden een aantal mensen dat er vuurwerk bij hoorde. Hond weer bang :facepalm:
Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?
Daar heeft natuurlijk niemand het over :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
18-03-2020 05:37
Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?
De sterilisatie van mijn man wordt tot nader order uitgesteld, dus als we niet oppassen krijgen wij een quarantaine-kindje :rofl:
Phineas schreef:
17-03-2020 23:31
Ik vind dat posts met alleen 'dit' en 'tvp' verboden moeten worden. Dan klik ik tenminste niet onnodig topics aan waar toch niks interessants in staat.
Dit
Rosabella1 schreef:
Daar heb ik het iig wel over gehad: tig echtscheidingen, nog meer baby's, meer depressieven, meer zelfmoorden, meer faillissementen, maar hé, onze 96-jarige opa's en oma's die allang klaar zijn met hun leven, díe zijn er tenminste nog.

David Dunning
Th∅rdis schreef:
18-03-2020 07:27
Dit
+1

David Dunning
Solomio schreef:
18-03-2020 07:28
Daar heb ik het iig wel over gehad: tig echtscheidingen, nog meer baby's, meer depressieven, meer zelfmoorden, meer faillissementen, maar hé, onze 96-jarige opa's en oma's die allang klaar zijn met hun leven, díe zijn er tenminste nog.
:HA: als iedereen maar dat virus overleeft, leven we nog lang en gelukkig, toch? ;-D
Voor iedereen een groene tuin
Solomio schreef:
18-03-2020 07:28
Het gaat er volgens mij meer om dat onze ic's niet overvol raken en dat men dan noodgedwongen moet kiezen wie er geholpen wordt.
Elfje* schreef:
18-03-2020 08:27
Het gaat er volgens mij meer om dat onze ic's niet overvol raken en dat men dan noodgedwongen moet kiezen wie er geholpen wordt.
Klopt.

David Dunning
Th∅rdis schreef:
18-03-2020 07:27
Dit
(6)
Rosabella1 schreef:
Jawel hoor, dat is lang aan de orde gekomen, ergens in die honderden pagina's van het corona-topic. Over het hoofd gezien zeker?
Klaagpost

Het is gewoon kut. Mag niet op bezoek bij mijn moeder die kanker heeft. Ik ben net wat aan de betere hand wat depressie en suïcidaliteit beteft en dan komt er zo'n klote virus.

*klaagmodus uit.
Phineas schreef:
18-03-2020 08:39
Jawel hoor, dat is lang aan de orde gekomen, ergens in die honderden pagina's van het corona-topic. Over het hoofd gezien zeker?
Ik lees al die coronatopics niet. Geen beginnen aan.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
TijdvoorTaart schreef:
18-03-2020 07:12
De sterilisatie van mijn man wordt tot nader order uitgesteld, dus als we niet oppassen krijgen wij een quarantaine-kindje :rofl:
En je noemt hem/haar dan Corona? :proud:
Rosabella1 schreef:
18-03-2020 08:46
En je noemt hem/haar dan Corona? :proud:
Of Cor
Elfje* schreef:
18-03-2020 08:43
Klaagpost

Het is gewoon kut. Mag niet op bezoek bij mijn moeder die kanker heeft. Ik ben net wat aan de betere hand wat depressie en suïcidaliteit beteft en dan komt er zo'n klote virus.

*klaagmodus uit.
Dat is echt niet leuk
:hug:
Phineas schreef:
18-03-2020 08:48
Dat is echt niet leuk
:hug:
:lips:

Ik maak me ook zorgen om anderen in de maatschappij.
Gelukkig gaat de psych over op bel afspraken.
Sterkte Elfje :hug:
Rosabella1 schreef:
Ik las in de krant dat men vreest voor meer huiselijk geweld nu iedereen binnen opgehokt zit. Vooral kinderen zouden daarvan de dupe zijn.
Elfje* schreef:
Klaagpost

*klaagmodus uit.

Nou, dat vind ik geen geklaag hoor. Het lijkt me bijzonder naar dat je een geliefde die zo ziek is niet mag bezoeken. :hug:
Elfje* schreef:
Klaagpost

*klaagmodus uit.
Daar mag je over klagen. Dat is ook gewoon kut. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven