Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 maart 2020 om 22:27
Maar dat ook álles erover gaat. Echt, laat wat leuks zien op tv, er zijn genoeg zenders waar ze het over dat virus hebben. pff..
Ik hoorde een buurman helemaal alleen klappen, toen ben ik maar mee gaan doen. Helaas vonden een aantal mensen dat er vuurwerk bij hoorde. Hond weer bang

Later is nu

woensdag 18 maart 2020 om 05:37
Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?Dreamer schreef: ↑17-03-2020 22:27Maar dat ook álles erover gaat. Echt, laat wat leuks zien op tv, er zijn genoeg zenders waar ze het over dat virus hebben. pff..
Ik hoorde een buurman helemaal alleen klappen, toen ben ik maar mee gaan doen. Helaas vonden een aantal mensen dat er vuurwerk bij hoorde. Hond weer bang![]()
Daar heeft natuurlijk niemand het over

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

woensdag 18 maart 2020 om 07:12
De sterilisatie van mijn man wordt tot nader order uitgesteld, dus als we niet oppassen krijgen wij een quarantaine-kindjeRosabella1 schreef: ↑18-03-2020 05:37Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?
Daar heeft natuurlijk niemand het over![]()

woensdag 18 maart 2020 om 07:28
Daar heb ik het iig wel over gehad: tig echtscheidingen, nog meer baby's, meer depressieven, meer zelfmoorden, meer faillissementen, maar hé, onze 96-jarige opa's en oma's die allang klaar zijn met hun leven, díe zijn er tenminste nog.Rosabella1 schreef: ↑18-03-2020 05:37Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 maart 2020 om 08:18

Voor iedereen een groene tuin

woensdag 18 maart 2020 om 08:27
Het gaat er volgens mij meer om dat onze ic's niet overvol raken en dat men dan noodgedwongen moet kiezen wie er geholpen wordt.
woensdag 18 maart 2020 om 08:32

woensdag 18 maart 2020 om 08:39
Jawel hoor, dat is lang aan de orde gekomen, ergens in die honderden pagina's van het corona-topic. Over het hoofd gezien zeker?Rosabella1 schreef: ↑18-03-2020 05:37Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?

woensdag 18 maart 2020 om 08:45
Ik lees al die coronatopics niet. Geen beginnen aan.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 18 maart 2020 om 08:46
En je noemt hem/haar dan Corona?TijdvoorTaart schreef: ↑18-03-2020 07:12De sterilisatie van mijn man wordt tot nader order uitgesteld, dus als we niet oppassen krijgen wij een quarantaine-kindje![]()

woensdag 18 maart 2020 om 08:48
Of Cor

woensdag 18 maart 2020 om 09:05
Ik las in de krant dat men vreest voor meer huiselijk geweld nu iedereen binnen opgehokt zit. Vooral kinderen zouden daarvan de dupe zijn.Rosabella1 schreef: ↑18-03-2020 05:37Waar ik dan wél weer benieuwd naar ben is hoeveel huwelijken/relaties gaan dit overleven en hoeveel liefdesbaby's gaat dit verplicht samen thuiszitten aan het einde van het jaar opleveren?

woensdag 18 maart 2020 om 09:10
Nou, dat vind ik geen geklaag hoor. Het lijkt me bijzonder naar dat je een geliefde die zo ziek is niet mag bezoeken.

woensdag 18 maart 2020 om 09:15