Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 18 maart 2020 om 10:05
Wuhanneke

woensdag 18 maart 2020 om 10:43
Prachtig!

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

woensdag 18 maart 2020 om 10:54
Ik krijg al wel zin om buurkind een prop in haar mond te drukken en buurman die al 43 keer haar naam heeft gezegd een mep te verkopen.
Valt dat ook onder huiselijk geweld?

woensdag 18 maart 2020 om 10:56
Je hebt ook alle recht om te klagen. Het is kut.

Mijn moeder zit ook verplicht binnen. Heeft heel slechte longen en dat vind ik best eng. De kleinkinderen die bij haar in de stad wonen hangen de boodschappen aan de deur en kletsen door het raam met haar.

woensdag 18 maart 2020 om 11:00

woensdag 18 maart 2020 om 11:03
PoesinBoots schreef: ↑18-03-2020 10:56Je hebt ook alle recht om te klagen. Het is kut.
Mijn moeder zit ook verplicht binnen. Heeft heel slechte longen en dat vind ik best eng. De kleinkinderen die bij haar in de stad wonen hangen de boodschappen aan de deur en kletsen door het raam met haar.

Dat klinkt lief van de kleinkinderen!

woensdag 18 maart 2020 om 11:05
Wat liefPoesinBoots schreef: ↑18-03-2020 10:56Je hebt ook alle recht om te klagen. Het is kut.

woensdag 18 maart 2020 om 11:49
woensdag 18 maart 2020 om 11:49
Nee joh, dit mag gewoon hoor.PoesinBoots schreef: ↑18-03-2020 10:54Ik krijg al wel zin om buurkind een prop in haar mond te drukken en buurman die al 43 keer haar naam heeft gezegd een mep te verkopen.
Valt dat ook onder huiselijk geweld?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 18 maart 2020 om 12:30
Ik sta zelf op het punt om tot huiselijk geweld over te gaan.... Thuiswerken en ondertussen kinderen aan het werk zetten en houden is echt de hel.Th∅rdis schreef: ↑18-03-2020 11:00Ik denk dat de kinders hier op het punt staan over te gaan op huiselijk geweld nu ze gedwongen aan de keukentafel huiswerk moeten maken. En nu ze erachter komen dat de huiswerkbegeleiding gewoon doorgaat, in aangepaste vorm.
3 weken ‘vakantie’ hadden ze zich toch anders voorgesteld
woensdag 18 maart 2020 om 12:34
Niet echt "de hel".... collega's (zonder kinderen) die niet begrijpen waar je het over hebt, gewoon productiviteit verwachten eb vanmiddag om 13.30 een telcon over skype plannen..... met aarbeienjam in m'n haar..... hoe dan?
Da's de hel!
Die kinderen kunnen er niks aan doen dat het kinderen zijn.....
jouw leven is een keuze

woensdag 18 maart 2020 om 12:49
2east schreef: ↑18-03-2020 12:34Niet echt "de hel".... collega's (zonder kinderen) die niet begrijpen waar je het over hebt, gewoon productiviteit verwachten eb vanmiddag om 13.30 een telcon over skype plannen..... met aarbeienjam in m'n haar..... hoe dan?
Da's de hel!
Die kinderen kunnen er niks aan doen dat het kinderen zijn.....
Nou ja, dat is dus precies wat ik bedoel. Alleen die aardbeienjam heb ik niet. Wel kinderen die om de haverklap om uitleg/staande ovaties/complimenten vragen.