Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 maart 2020 om 14:31
Hier is de kringloop gesloten.Solomio schreef: ↑17-03-2020 09:49Mijn zoon krijgt volgende week de sleutel van zijn eigen appartment en ik hoorde mezelf vanochtend zeggen dat we wel kasten kopen bij de kringloop, omdat ik geen zin heb om Ikea-kasten in elkaar te zetten.
![]()
Als ik geen zin heb in Ikea-kasten knutselen dan is er echt een noodsituatie.
Overigens, Ikea heeft nogal wat andere knutsel methodes tegenwoordig, om een kast in elkaar te zetten. Degelijker, simpeler en zelfs mannen kunnen het in elkaar zetten

Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

dinsdag 17 maart 2020 om 15:08
Jaren en jaren werd ik altijd gevraagd om Ikea-kasten in elkaar te knutselen, blijer kon je me niet maken.
Vandaar dat deze uitspraak (dat ik geen zin heb om kasten in elkaar te zetten) uit mijn mond echt wel vrij schokkend is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 17 maart 2020 om 16:11

dinsdag 17 maart 2020 om 16:38
viewtopic.php?f=10008&t=459179&p=311135 ... #p31113542
Het was in dit topic en de enige die er negatief op reageerde was de TO. En daarna is er ook gewoon weer vrolijk verder gebabbeld. Ik weet niet wat er stond maar op basis daarvan alleen al kan je toch wel concluderen dat het weer om helemaal niks ging.

dinsdag 17 maart 2020 om 16:53
doornroosje9 schreef: ↑17-03-2020 16:50Kan er geen uitzondering gemaakt worden omdat iedereen nu thuis zit? Even geen bans uitdelen?![]()
Ja, of in ieder geval voor de leuke mensen die wel voor vermaak zorgen? Anders blijven straks alleen alle chagrijnige lui over en dan kunnen we het forum net zo goed opdoeken.

dinsdag 17 maart 2020 om 17:04
oeps, nee dat bedoelde ik niet.
Maar zoals je op het Mannen-verzamelen-Topic hebt gelezen, ben ik dat weer wel.
anoniem_395038 wijzigde dit bericht op 17-03-2020 17:05
Reden: + l
Reden: + l
1.76% gewijzigd
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
dinsdag 17 maart 2020 om 17:06

dinsdag 17 maart 2020 om 18:57
Dit. Ze komt wel terug, hoor.

dinsdag 17 maart 2020 om 19:43
Mag blijkbaar niet als het over Corona gaat. Heb ook net een 24 uren ban achter de rug omdat dat provoceren zou zijn!