Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 26 februari 2020 om 22:10
Ja, ik denk van wel. Linke Loesje A of Sap of een van de andere 200 nicks die ze heeft.
Precies zelfde stijl en rare info in de 'linke' posts.
Strakjes komt ze weer met een van haar dummys hier of op mijn geheim ofzo posten. Superlink.

woensdag 26 februari 2020 om 22:10
Een sneer naar mij? Hoe bestaat het, ik ben zo lief en onopvallend.
Maar ff geen idee van de nick.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 26 februari 2020 om 22:12
Ha-ja. Heel onopvallend...

Het ging over het aantal kinderen, remember? Topic dateerde uit augustus 2018 volgens mij.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 26 februari 2020 om 22:15

woensdag 26 februari 2020 om 22:23
Nope

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 26 februari 2020 om 22:25
Da’s ook wel weer waar. ‘t Is hier een uurtje vroeger dus ga nog even crosstrainen (eeuuuwwwww)...
Truste

woensdag 26 februari 2020 om 22:26
Die is het ook niet. Die schreef veel beter Nederlands en ging ook niet zo los op andere mensen op die manierBaggal schreef: ↑26-02-2020 22:23Nopedie blonde mevrouw “ken” ik amper. En diegene die achter de huidige nick zit volgt mij al een tijd of heeft iig de moeite genomen heel veel reacties terug te lezen... Dus ik hou het nog even bij het jaar getijde/Japanse Nick. Anders zou ik het ook niet weten
Voor zover ik weet heb ik met niemand ruzie hier.
![]()

woensdag 26 februari 2020 om 23:33

Mental note: oordopjes in prepdoos stoppen.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

woensdag 26 februari 2020 om 23:42
Dat kan ook niet, nieuwe lichting mods, die hebben geen idee.
Cateau een weekban komt ook niet helemaal uit de lucht vallen, zeg maar.

donderdag 27 februari 2020 om 02:41
Aan allen die iets liefs zijn kwijtgeraakt
Het is nooit mijn bedoeling geweest hier iets naars over te zeggen.
En murrmurr, ik vind jou zo leuk en soms onbegrijpbaar.
En Cateautje? Een weekban? Heb ik gemist dat er meer was dan uit je slof schieten? Gauw terug hoor. (je hebt nu wel wat meer tijd voor je klussen)
En allen die mij wel hebben gelezen
Vr.gr. Asd.

Het is nooit mijn bedoeling geweest hier iets naars over te zeggen.
En murrmurr, ik vind jou zo leuk en soms onbegrijpbaar.
En Cateautje? Een weekban? Heb ik gemist dat er meer was dan uit je slof schieten? Gauw terug hoor. (je hebt nu wel wat meer tijd voor je klussen)
En allen die mij wel hebben gelezen

Vr.gr. Asd.

donderdag 27 februari 2020 om 07:55

donderdag 27 februari 2020 om 08:37
Inderdaad, dat is volgens mij iemand anders. Degene over wie we het hebben, maakt er een sport van om zoveel mogelijk over iedereen te weten te komen. Een soort digitale stalker is het.

donderdag 27 februari 2020 om 08:38
Dat gaat niet op ‘kennis van vroeger’ maar op IP-adres. Dus een nieuwe lichting mods zou niets moeten uitmaken. Het is niet zo dat mensen een ban krijgen omdat een mod nog weet dat 5 jaar geleden diegene zus of zo deed.
Alleen is dat ip gebeuren vrij makkelijk te omzeilen, en je kunt niet iemand bannen ‘op gevoel’.

donderdag 27 februari 2020 om 08:40
En ik denk ook niet dat zij dat is. Zoals Solo al zei: er zijn echt meer dan 1 of 2 onaangename mensen.
Als ik morgen een dramatisch topic open en eindig met een rijmpje ben ik opeens claudio. Iedereen kan dat doen.
donderdag 27 februari 2020 om 09:14
Goedemorgen.
Ik rij zo bij je langs, zwaai je even terug?

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning