Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Baggal schreef:
27-02-2020 10:54
Precies dat. Het was best raar dat diegene zich (tot op
zekere hoogte) verdiept had in mij. Leek net of die poster een dossier had aangelegd...

Er zat zoveel frustratie en woede in die rare post van gisteravond en dat kan echt niet alleen komen n.a.v. de posts in het Showbizz topic :@@:
Het is geen geheim dat mijn man 20 jaar ouder is en we een IVF kind hebben, maar mijn dochters “papa-fase” is toch al best een hele tijd terug. Mijn baan is absoluut niet cool, maar maak(te) bij mijn vorige klus wel dagen. Voor dat soort dingen moet je echt wel door een aantal van mijn oude posts heen gaan en ik post vrij frequent. Volgens mij heb ik geen ruzie met mensen hier, dus ik vraag me ergens toch af wat hier achter zat. Aan de andere kant zou het mij ook niets moeten schelen. Zonderling is het wel.

Ze deed het bij mij ook na een opmerking van mij die haar niet aanstond.
Was wel duidelijk dat ze dat geloept had want was nét even uit verband getrokken. Maar dat ging niet verder dan een paar pagina's loepen.
En die heeft ze daarna snel gewist.
Ze heeft wel 100 posten gewist ofzo. Heel sneu.
Merys schreef:
27-02-2020 10:57
Er zijn er meer die dat doen hoor. In die zin is het niet verkeerd af en toe eens op anoniem te gaan.

Ik doe dat ook af en toe om niet tot jaren toe terug te loepen te zijn.
Kom wel graag herkenbaar terug.
Maud*de*Braose schreef:
27-02-2020 11:05
Dit.

Er zijn mensen die het leuk vinden en normaal om diep te graven naar info over andere forumsters. Een forumster heeft mij ooit verteld dat zij ook rl informatie over anderen probeerde te achterhalen, tot aan woonadressen toe.

Forummer bedoel je? Die ene die toen in ons achterkamertje was?
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 11:42
Dat was ook de eerste aan wie ik dacht. Maar ging hij zover? Nee toch?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-02-2020 11:07
Waarom zou je dat willen eigenlijk?
Dat wil je alleen als je geen leven hebt.
doornroosje9 schreef:
27-02-2020 11:44
Volgens mij wel. Hij heeft toen een keer hier (of in achterkamertje) dat zitten verkondigen. Als een soort waarschuwing aan iemand, dat er heel veel info te vinden was en dat hij dat ook altijd deed want dat deden er heus wel meer. Kijken op FB profielen en mensen zoeken met hun info van hier enz.

Maar dat is weer een ander dan die nu de hele tijd opplopt met rare loepinfo.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 11:51
11.96% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 11:40
Ze deed het bij mij ook na een opmerking van mij die haar niet aanstond.
Was wel duidelijk dat ze dat geloept had want was nét even uit verband getrokken. Maar dat ging niet verder dan een paar pagina's loepen.
En die heeft ze daarna snel gewist.
Ze heeft wel 100 posten gewist ofzo. Heel sneu.
Ah ik ben dus niet de enige op wie hij/zij haar frustraties wilde botvieren ;-) .

Zag idd dat een aantal van de posts gewist waren. Ik vond het grappig dat hij/zij mij een ban wilde aansmeren om vervolgens volledig los te gaan (en zelf een ban te krijgen).

Waarom had Cateautje een ban gekregen trouwens? Die is best mild volgens mij.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Die ban is best mild?

Tenminste ik neem zo maar aan dat je vanzelfsprekend niet bedoelt dat Cateautje mild is.
Luci_Morgenster schreef:
27-02-2020 11:49
Volgens mij wel. Hij heeft toen een keer hier (of in achterkamertje) dat zitten verkondigen. Als een soort waarschuwing aan iemand, dat er heel veel info te vinden was en dat hij dat ook altijd deed want dat deden er heus wel meer. Kijken op FB profielen en mensen zoeken met hun info van hier enz.

Maar dat is weer een ander dan die nu de hele tijd opplopt met rare loepinfo.

Maar dan heb je die info - so what?! Wat wil iemand daarmee?!

Al hetgeen ik hier meld, zijn ook dingen die andere mensen van mij weten/geen geheim zijn. Dus ga gewoon door met het aanleggen van een dossier over forummers hier denk ik dan. Al begrijp ik niet wat iemand daar mee voor heeft.

Als ik echt iets kwijt wil waarvan ik niet wil dat anderen dat weten, maak ik wel even een tijdelijke Nick aan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Was dat een forummer in een achterkamertje die ik ook ken of waar ik ook in zat?
Baggal schreef:
27-02-2020 11:55
Maar dan heb je die info - so what?! Wat wil iemand daarmee?!

Al hetgeen ik hier meld, zijn ook dingen die andere mensen van mij weten/geen geheim zijn. Dus ga gewoon door met het aanleggen van een dossier over forummers hier denk ik dan. Al begrijp ik niet wat iemand daar mee voor heeft.

Als ik echt iets kwijt wil waarvan ik niet wil dat anderen dat weten, maak ik wel even een tijdelijke Nick aan.
Ja, dat dus. Maakt mij absoluut niets uit als iemand hier weet wie ik ben.

Maar ik kan me wel voorstellen als je hier persoonlijke informatie deelt en je wil niet dat iemand IRL weet, dat je dan af en toe op anoniem gaat.
Th∅rdis schreef:
27-02-2020 11:57
Was dat een forummer in een achterkamertje die ik ook ken of waar ik ook in zat?

Ja daar was jij toen ook bij. Die man. (als dat is die Maud bedoelt hoor) En dan bedoel ik TAM niet.
Ik weet zijn naam niet meer.
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 12:01
Ja daar was jij toen ook bij. Die man. (als dat is die Maud bedoelt hoor) En dan bedoel ik TAM niet.
Hahahaha, ik was aan het nadenken hoe ik dit kon zeggen zonder TAM zijn naam te noemen.
Ik zie nu iemand met een enorme dossierkast naast z'n laptop. Met in elk dossier van een nieuwe nick een kruisverwijzing naar het dossier van een oude nick. Misschien moet zoiemand zichzelf in dienst stellen van de CM. Zóveel informatie. Een viva-archief.

Mijn man vond trouwens vorige week bij een grote opruiming een foto terug van (één van) de eerste meeting. In Valkenswaard, voor wie het nog weet. Ik herkende 1 persoon, daarom weet ik dat het van die meeting is. Ohnee, 2; Pippi staat er ook op. Géén idee wie er verder nog opstaan. Zo'n groot archief is dan mogelijk wel handig.
Later is nu
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 11:42
Yep
doornroosje9 schreef:
27-02-2020 11:44
Ja, dat heeft hij toen zelf verteld.
Th∅rdis schreef:
27-02-2020 11:57
Ik pb je even
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 12:01
Ik heb echt heel erg behoefte aan een bitterbal in mijn achtertuin
:'( FML! iemand anders hier toevallig gedupeerd door Lana del Rey die haar Europese tour heeft afgezegd? Ik lees dat nu pas. Ik heb tickets voor een stad in het buitenland en heb een non refundable vliegticket en ik heb een dag vrijgenomen aaaaargh. En zielig voor Lana natuurlijk ook, FHL.
Doe dan alles in de achtertuin als het zo'n groot geheim is.
Niemand heeft zin in een ban door hier een forummer te noemen
Ja daarom alles elders.
Th∅rdis schreef:
27-02-2020 12:07
Ik heb echt heel erg behoefte aan een bitterbal in mijn achtertuin
Ja hoor, nou heb ik zin in bitterballen (6)
Murrmurr schreef:
27-02-2020 12:07
:'( FML! iemand anders hier toevallig gedupeerd door Lana del Rey die haar Europese tour heeft afgezegd? Ik lees dat nu pas. Ik heb tickets voor een stad in het buitenland en heb een non refundable vliegticket en ik heb een dag vrijgenomen aaaaargh. En zielig voor Lana natuurlijk ook, FHL.
Nou, dat is stom!
Ik heb zin in een achtertuin, waar het weer zo goed is, dat je zin hebt daar een bitterbal te eten :sun:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven