Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 16 maart 2020 om 18:29
Discipline and Punish van Michel Foucault.
Ontzettend boeiend. Filosoof over het ordenen, inrichten, controleren en disciplinerenbvan een samenleving.
jouw leven is een keuze

maandag 16 maart 2020 om 18:37
doornroosje9 schreef: ↑16-03-2020 18:0817:51
Het kabinet heeft vanmiddag een kleine maar belangrijke wijziging aangebracht in de gisteren afgekondigde maatregelen voor de horeca in Nederland. Na nieuw overleg is besloten om het afhalen van eten bij restaurants weer mogelijk te maken en de drive-thru’s van McDonald’s, Burger King en KFC weer beschikbaar te stellen.
![]()

maandag 16 maart 2020 om 18:37
Lady*Voldemort schreef: ↑16-03-2020 18:22Ik bedoel maar. En ik heb echt een teringhekel aan breien.
Een bruine trui lukt mij nog wel maar daar houdt het dan ook wel mee op.

maandag 16 maart 2020 om 18:42

maandag 16 maart 2020 om 18:54
Ja je wil denken dat er ook mensen zijn die het erger hebben maar ik kan me het moeilijk voorstellendoornroosje9 schreef: ↑16-03-2020 18:48Ik merk dat je het ontzettend zwaar hebt. Heel veel sterkte.

maandag 16 maart 2020 om 19:03
Dan zijn er weer andere toernooien.Lady*Voldemort schreef: ↑16-03-2020 18:54Dat kan toch ook voor een keertje in een oneven jaar? Wat in het vat zit verzuurt niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 16 maart 2020 om 20:28
Kenniknie, ik maak er een notitie vanMaud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 19:16Ook interessant, vandaag de dag nog: fear of freedom van Erich Fromm.