Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2020 18:58
Als die onzin rond half oktober maar klaar is, dan ben ik al lang tevreden.
Dan pas??? We slaan de zomer over dit jaar? Ik kan verdorie al door als spook voor welke casting ik maar zou kiezen met mijn meest bleke huid ooit :"-(
Zeg, willen jullie wel eens rekening gaan houden met mensen die hard moeten werken als vitale beroepers, die de benen uit hun lijf lopen en dan na het werk ontspannen met de beentjes omhoog 'even het forum willen bijlezen' tussen de extra journaals en zo door?

Wat is er veel gepost vandaag! :whip:
Mijn werkgever verschafte ons vandaag uitgebreider richtlijnen met als doel..... De productie op gang te houden!! :yes:

Toen ik de chef daar over belde met de vraag of het niet eerder de bedoeling zou moeten zijn medewerkers zo veel mogelijk te beschermen, vond hij dat ik niet zo moest zeiken ( zijn woorden!) en verbrak de verbinding :thumbsup:

Dus ja, ik ben ook een vitale beroeper :cheer2: :rofl:
Ow sorry, verkeerde pijler.
broekrok schreef:
16-03-2020 21:07
Mijn werkgever verschafte ons vandaag uitgebreider richtlijnen met als doel..... De productie op gang te houden!! :yes:

Toen ik de chef daar over belde met de vraag of het niet eerder de bedoeling zou moeten zijn medewerkers zo veel mogelijk te beschermen, vond hij dat ik niet zo moest zeiken ( zijn woorden!) en verbrak de verbinding :thumbsup:

Dus ja, ik ben ook een vitale beroeper :cheer2: :rofl:

Jij meldt je morgen ziek, neem ik aan? Wat een totaalidioot.
RikM schreef:
16-03-2020 21:09
Dit ja
Bij mijn moeder op kantoor hebben ze mondkapjes uitgedeeld voor de paar die zich niet ziekgemeld hebben maar de schoonmakers hoeven niet meer te komen. :facepalm:
RikM schreef:
16-03-2020 21:09
Dat doe ik vooralsnog niet want ik krijg bij ziekte maar 70% salaris.
Oh Idris Elba ook positief getest op corona.
Zo'n mooie meneer vind ik dat.
I like being a mess. It's who I am.
Wat een lekkere werkgever Broekrok, heeft fijn het beste voor met zijn personeel :facepalm: hij heeft nog niet door dat hij het belangrijkste apparaat voor zijn productie het personeel is...
Sabbieehhhh schreef:
16-03-2020 20:48
Dan pas??? We slaan de zomer over dit jaar? Ik kan verdorie al door als spook voor welke casting ik maar zou kiezen met mijn meest bleke huid ooit :"-(
Eind mei is het over, dat moet ik wil het nieuwe kleinkind in het buitenland met eigen ogen aanschouwen hoor. O_o
Marana schreef:
16-03-2020 20:54
Zeg, willen jullie wel eens rekening gaan houden met mensen die hard moeten werken als vitale beroepers, die de benen uit hun lijf lopen en dan na het werk ontspannen met de beentjes omhoog 'even het forum willen bijlezen' tussen de extra journaals en zo door?

Wat is er veel gepost vandaag! :whip:
:hug:
Marana schreef:
16-03-2020 21:21
Wat een lekkere werkgever Broekrok, heeft fijn het beste voor met zijn personeel :facepalm: hij heeft nog niet door dat hij het belangrijkste apparaat voor zijn productie het personeel is...
Nog steeds niet, nee.....al jaaaaaren niet!!
broekrok schreef:
16-03-2020 21:19
Ja dat kan je verwachten van zo'n idioot. Sterkte :heart:
AllyMcBeal schreef:
16-03-2020 21:23
Eind mei is het over, dat moet ik wil het nieuwe kleinkind in het buitenland met eigen ogen aanschouwen hoor. O_o
Oei ja! Nou dan duimen we daar heeeeel hard voor.
AllyMcBeal schreef:
16-03-2020 21:20
Ja, en Lewis Hamilton stond er ook bij (samen met mw Trudeau die ook besmet is als ik me niet vergis)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik krijg net een mailtje van mijn kapper dat ze voorlopig dichtgaan. Dat wordt dus ook nog een dingetje. Lopen we er straks met z'n allen bij als een stel hippies. Terug naar de jaren '70. :-[
Hey, de mijne ook al ;-)
AllyMcBeal schreef:
16-03-2020 21:20
Die is belachelijk mooi idd
RikM schreef:
16-03-2020 21:31
Ik krijg net een mailtje van mijn kapper dat ze voorlopig dichtgaan. Dat wordt dus ook nog een dingetje. Lopen we er straks met z'n allen bij als een stel hippies. Terug naar de jaren '70. :-[
Oh jee wat vervelend, allemaal Jim Morissons op straat. Dit is zo niet mijn jaar.
broekrok schreef:
16-03-2020 21:19
Kutbedrijf is het. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
16-03-2020 21:42
Oh jee wat vervelend, allemaal Jim Morissons op straat. Dit is zo niet mijn jaar.
Net als je denkt dat het niet meer erger kan...
Life is short. Eat dessert first.
Heeft mijn vriend eindelijk wat ritme in zijn kappersbezoeken (want hij heeft voor vertrek direct de volgende afspraak gemaakt, voor het eerst van zijn leven :proud: ) gaan de kappers dicht :facepalm:
Iemand enig idee wat al die paarsen-coaches, yoga-trainers en mindfullness-guru's na de zomer gaan doen?
Ik denk dat heel nederland na 3 maanden quarantaine zó uitgerust, yin-yang en zen is dat burn-outs en stress uitgestorven zijn.....
jouw leven is een keuze
Nou, gaat het hier nog een beetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven