Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
2east schreef:
16-03-2020 22:13
Iemand enig idee wat al die paarsen-coaches, yoga-trainers en mindfullness-guru's na de zomer gaan doen?
Ik denk dat heel nederland na 3 maanden quarantaine zó uitgerust, yin-yang en zen is dat burn-outs en stress uitgestorven zijn.....
En zijn we een hoop depressieve mensen rijker
Mijn zoon krijgt volgende week de sleutel van zijn eigen appartment en ik hoorde mezelf vanochtend zeggen dat we wel kasten kopen bij de kringloop, omdat ik geen zin heb om Ikea-kasten in elkaar te zetten.
:'(

Als ik geen zin heb in Ikea-kasten knutselen dan is er echt een noodsituatie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Met de nieuwe pijler klopt de indeling niet meer. #stomvirus
anoniem_64a73836ab974 wijzigde dit bericht op 17-03-2020 11:24
2.48% gewijzigd
Solomio schreef:
17-03-2020 09:49
Mijn zoon krijgt volgende week de sleutel van zijn eigen appartment en ik hoorde mezelf vanochtend zeggen dat we wel kasten kopen bij de kringloop, omdat ik geen zin heb om Ikea-kasten in elkaar te zetten.
:'(

Als ik geen zin heb in Ikea-kasten knutselen dan is er echt een noodsituatie.
Dat is heel erg. :O
I like being a mess. It's who I am.
Kunnen jullie niet in de speciaal daarvoor aangemaakte pijler een napraat maken.
Niq schreef:
17-03-2020 10:48
Kunnen jullie niet in de speciaal daarvoor aangemaakte pijler een napraat maken.
We wachten tot mensen afhaken hier en dan gaan we het weer over leuke dingen hebben
Solo. Ik hoor net dat Rutte nu een extra speech gaat geven nav jouw bericht. Nu is het écht mis
Niq schreef:
17-03-2020 10:48

Nee dat gaat helaas niet, je kan pas ergens over napraten als je er achteraf op terug kan kijken. Dus we zullen moeten wachten tot het is overgewaaid.

Dan gaan we pas echt los :yes:
Dus nu is het bijpraten. Dan maak je een bijpraattopic daar.
Murrmurr een weekban. Die weet ook niet wanneer ze haar mond moet houden.

Afbeelding
Over Barbie horen we ook niets meer. Ik durf er niet in het topic iets over te vragen voor de helft weer blij is iets nieuws te kunnen lezen.
Murrmurr heeft een bannaannaaier achter zich aan zitten, kut dat het nu zelfs al tot een weekban leidt :| iemand gezien in welk topic ze dat heeft opgelopen?
Marana schreef:
17-03-2020 11:28
Murrmurr heeft een bannaannaaier achter zich aan zitten, kut dat het nu zelfs al tot een weekban leidt :| iemand gezien in welk topic ze dat heeft opgelopen?
Ik moest even lezen wat er stond, ik dacht echt wat is een banaanaannaaier nu weer :P
Ben vandaag nog niet veel online geweest dus ik heb het gemist waar en waarom de ban.
In het corona topic.
Welke van de 476?
¡Apagando las luces!
Oh wat shit dat murrmurr een ban heeft.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Balen van Murr...
Th∅rdis schreef:
17-03-2020 10:52
Solo. Ik hoor net dat Rutte nu een extra speech gaat geven nav jouw bericht. Nu is het écht mis
Ow, maar bij mij heeft het niks met Corona te maken. Maar ja, dat snapt Rutte natuurlijk niet.

David Dunning
Jezus, Mur een weekban?
Nou, naaierT, gefeliciteerd.

David Dunning
Mur een weekban, dat is lang.
Strings-Attached een weekban sinds zondag. Dat is ook lang.
Bij iedereen duurt een week even lang :idee:
Vooral nu.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vooral nu duurt een week even lang ja.
PoesinBoots schreef:
17-03-2020 13:08
Bij iedereen duurt een week even lang :idee:
Klopt, alleen kan het nu wat langer aanvoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven