Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemain• schreef:
10-04-2020 14:31
Ik ben heel serieus.
Geloof jij daarin dan, dat 5G ongezond is?
tantejans schreef:
10-04-2020 14:32
Geloof jij daarin dan, dat 5G ongezond is?
Alle straling is niet oké.
Nou uhhhh.....ik heb wel eens straling gehad die ik heel ok vond!!
Afbeelding
tantejans schreef:
10-04-2020 14:28
Waarin nu niet meer over de theorieën mag worden geschreven...

...alleen nog maar over de gevoelens van angst die je krijgt door de theorieën. :bonk:

Je hebt dus alleen maar interesse in het propageren van die theorieën, en niet in het bespreken van je gedachten en gevoelens daarover.
Dat laatste was namelijk het doel van topic, te lezen in de OP.

En omdat de sociale media niet op 1 april (tot 10 april) op zwart zijn gegaan, zoals voorspeld door de allerlaatste complottheorie, dacht je dat het een goed idee was om vanaf 2 april rechtstreeks links naar samenzweringstheorieën op het Vivaforum te plaatsen?
Waarom dat eigenlijk, nu opeens?
Dat de forummer die hier al jaren komt blijkbaar ook meeschrijft op dit account overtuigt mij echt niet.
nounou
Nemain• schreef:
10-04-2020 14:38
Alle straling is niet oké.
En maakt dat jou bang?
broekrok schreef:
10-04-2020 14:43
Nou uhhhh.....ik heb wel eens straeling gehad die ik heel ok vond!!
tantejans schreef:
10-04-2020 14:56
En maakt dat jou bang?
Natuurlijk niet.
Odense* schreef:
10-04-2020 13:19
Op een pleintje heb je twee poorten. De ene is de poort naar de voorraden brood, w.c.-papier en chocoladepaaseitjes, de andere de poort naar een te vol festivalterrein. Op het pleintje staan twee wachters. Zij weten van elke poort wat er achter ligt. De ene wachter liegt altijd, de andere spreekt altijd de waarheid.
Jij bevindt je op het pleintje en wil naar de voorraden. Jammer genoeg weet je niet welke poort de juiste is. Je mag aan de wachter(s) één ja-nee-vraag stellen opdat je zou te weten komen welke poort de juiste is (naar de eeuwige toiletpapiervelden dus). Welke vraag moet je stellen?

Gelijk maar de oplossing erbij, want dit soort dingen zijn veel te ingewikkeld voor mij.

De vraag die je moet stellen is : Wat zou die andere wachter zeggen als ik hem zou vragen welke poort ik zou moeten nemen?

Je krijgt namelijk ten allen tijden een leugen te horen. En de waarheid over een leugen is een leugen, En een leugen over een leugen ook.
Dat zou mij ook te ingewikkeld zijn. Je mag maar één ja/nee vraag stellen maar de juiste oplossing is geen ja/nee vraag.
broekrok schreef:
10-04-2020 14:43
Nou uhhhh.....ik heb wel eens straling gehad die ik heel ok vond!!
Nou, ik word best graag ingestraald.
lemoos2 schreef:
10-04-2020 14:57
Dat zou mij ook te ingewikkeld zijn. Je mag maar één ja/nee vraag stellen maar de juiste oplossing is geen ja/nee vraag.
Allebei neerhoeken en achter beide deuren kijken.
Zazamaenade schreef:
10-04-2020 14:55
Je hebt dus alleen maar interesse in het propageren van die theorieën, en niet in het bespreken van je gedachten en gevoelens daarover.

En omdat de sociale media niet op 1 april (tot 10 april) op zwart zijn gegaan, zoals voorspeld door de allerlaatste complottheorie, dacht je dat het een goed idee was om vanaf 2 april rechtstreeks links naar samenzweringstheorieën op het Vivaforum te plaatsen?
Waarom dat eigenlijk, nu opeens?
Dat de forummer die hier al jaren komt blijkbaar ook meeschrijft op dit account overtuigt mij echt niet.
Ik ben geinteresseerd in een open dialoog over complottheorieën en ik was dus gewoon ontopic.
Ineens ging jij zeggen dat ik niet ik zou zijn en je ging daarmee compleet offtopic.

Nu probeer je me woorden in de mond te leggen, waarom doe je dit zo op deze manier?
Om me de mond te snoeren?
En toen dat niet meteen lukte door me ongeloofwaardig over te laten komen?

Het is je gelukt hoor, het topic is in feite kapot gemaakt door jou, chapeau!
tantejans schreef:
10-04-2020 15:03
Ik ben geinteresseerd in een open dialoog over complottheorieën en ik was dus gewoon ontopic.
Ineens ging jij zeggen dat ik niet ik zou zijn en je ging daarmee compleet offtopic.

Nu probeer je me woorden in de mond te leggen, waarom doe je dit zo op deze manier?
Om me de mond te snoeren?
En toen dat niet meteen lukte door me ongeloofwaardig over te laten komen?

Het is je gelukt hoor, het topic is in feite kapot gemaakt door jou, chapeau!

Nee, ik uitte een gedachte die ik had bij de manier van forummen van een account. Die manier was plotseling radicaal gewijzigd. Anderen hadden blijkbaar ook die gedachte gehad.
Je bent nog nergens ingegaan op de vraag waarom dit allemaal zo plotseling veranderd is.
Het plaatsen van links naar de meest idiote samenzweringstheorieën heeft niets te maken met een open dialoog, dat is propaganda.

Overigens ben je zelf enorm op de vrouw aan het gaan in je reacties, en niet alleen op mij.
Ook al niet zo kenmerkend voor de forummer die hier jaren heeft meegeschreven. Die heeft namelijk best behoorlijk wat pittige reacties gekregen op de dingen die zij schreef maar iemand aanvallen deed ze nooit, ook niet als zij zelf wel werd aangevallen.
nounou
Nemain• schreef:
10-04-2020 14:58
Allebei neerhoeken en achter beide deuren kijken.
je hoeft er maar eentje neer te hoeken en achter maar een deur te kijken. Als je weet wat achter die ene deur zit, weet je ook wat er achter die andere zit.
Maar dan gaat het over hoeven, willen is natuurlijk wat anders. Rotte poortwachters die stomme spelletjes spelen verdienen dit misschien ook gewoon.
florence13 schreef:
10-04-2020 15:22
je hoeft er maar eentje neer te hoeken en achter maar een deur te kijken. Als je weet wat achter die ene deur zit, weet je ook wat er achter die andere zit.
Maar dan gaat het over hoeven, willen is natuurlijk wat anders. Rotte poortwachters die stomme spelletjes spelen verdienen dit misschien ook gewoon.
Natuurlijk niet. Denk jij dat degene die je niet hoekt het toelaat dat jij z’n maat tegen de vlakte slaat? Beter verrassingseffect. En beide deuren, want het bier van het festival meenemen. Als je het niet lust kan je er altijd nog handgel van maken en goed verkopen.
Nemain• schreef:
10-04-2020 15:37
Natuurlijk niet. Denk jij dat degene die je niet hoekt het toelaat dat jij z’n maat tegen de vlakte slaat? Beter verrassingseffect. En beide deuren, want het bier van het festival meenemen. Als je het niet lust kan je er altijd nog handgel van maken en goed verkopen.
goed punt, van dat bier dan. Kan me voorstellen dat die poortwachters elkaar kotszat zijn en blij zijn als er eentje neergehoekt wordt en effe zijn muil houdt.
Nou..... gelukt hoor! Ik heb de status "walgelijk" behaalt!
jouw leven is een keuze
wees er maar trots op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is de rel voorbij?
Geen bijzonderheden
florence13 schreef:
10-04-2020 15:38
goed punt, van dat bier dan. Kan me voorstellen dat die poortwachters elkaar kotszat zijn en blij zijn als er eentje neergehoekt wordt en effe zijn muil houdt.
Nee joh, die denken en zeggen niet zoveel.
yasmijn schreef:
10-04-2020 16:41
Is de rel voorbij?
Welke?
jouw leven is een keuze
yasmijn schreef:
10-04-2020 16:41
Is de rel voorbij?

In de knop geknakt :'(
Je gaat weer lekker hè, over jouw identiteit in ieder geval geen enkele twijfel :facepalm:
Nou inderdaad.
:bunny: Fijn Paasweekend :bunny:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven