Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding

:O

Grens is echt dicht!
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 21:10
Oh die kennen we ook hoor. Dochter en ik tenminste. Heb je een verzoekje?
Het kerkhof is wellicht een brug te ver? Wel mooi, lekker hard galmen "Ik zoek de ruuuuuuuust van een kist."
Maar dat liedje van die prinses is ook leuk. Of eendje. Ik heb de beste man (al schijnt het een eikel te zijn, irl) weer helemaal herontdekt.
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:18
Afbeelding

:O

Grens is echt dicht!
Dan ga je toch lopen ...
Calypso- schreef:
21-03-2020 21:19
Dan ga je toch lopen ...

Ligt er dan aan waar je wilt zijn in België natuurlijk ;-))
Later is nu
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 21:19
Het kerkhof is wellicht een brug te ver? Wel mooi, lekker hard galmen "Ik zoek de ruuuuuuuust van een kist."
Maar dat liedje van die prinses is ook leuk. Of eendje. Ik heb de beste man (al schijnt het een eikel te zijn, irl) weer helemaal herontdekt.
Ik ga voor de rust van een kist.

Vroeger mocht ik het ei nooit zingen van de kinderen, want zielig voor het kuikentje.
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:20
Ga weg. Daar ben je toch zo doorheen. Zeker nu alle frietkotten op slot zitten.
Ik ken dus die hele man niet he. Voel ik me ineens de cultuurbarbaar. @(
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 21:21
Ik ga voor de rust van een kist.

Vroeger mocht ik het ei nooit zingen van de kinderen, want zielig voor het kuikentje.
Ja, dat was echt een naar liedje. Ik ben er als kleuter nog een paar dagen vegetariër van geworden,
Maar Yellow Submarine van de Beatles, kennen jullie die? Lijkt me ook wel toepasselijk. Lekker onder water.
Later is nu
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:20
Das waar :)

Mountainbike mee dan . Of misschien kun je er nog omheen met een smart. Paal uit de grond trekken eventueel .
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:22
Mijn vader was fan. Hij was bonton onder studentikoze types, vroeger. En bij mijn vader. Had ik nog geluk mee, want de andere vaders waren fan van BZN.
Oblio schreef:
21-03-2020 19:10
Mogelijk krijg ik een timeout onvrijwillige pauze wegens een post die ik plaatste in het topic over het nieuwe feminisme, dat heel sneaky veranderde in Islam bashen.
Nou, die bosbij heef mij ook al 72 uur gekost.... begin er niet meer aan lééft zóó in z'n eigen gelijk....

Vind dat ook een makke in de huisregels je kan hier wel racist zíjn, en racistisch standpunten innemen en verdedigen, en daarbij hele bevolkingsgroepen wegzetten, holocaus afzwakken feiten verdraaien, liegen, en de geschiedenis ontkennen. Maar je mag niet tegen een racist zeggen dat het er één is!

In meerdere.(en steeds meer!) krijgt Altright behoorlijk de overhand....
jouw leven is een keuze
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:22
Ik zoek de rust van een kist, van een lange houten kist
In een hoekje van het kerkhof, waar geen tuinman komt
Waar mijn botten stil verrotten en de tijd verstomt
Zonder drank en sigaretten
Met wat maden en een mol
Zonder werk om op te letten
K Maak mijn eigen kist wel vol.

Echt zo gaaf. Dat liedje stamt uit 1964 of zo. Toen was ik nog geeneens geboren.
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:23
Maar Yellow Submarine van de Beatles, kennen jullie die? Lijkt me ook wel toepasselijk. Lekker onder water.
Oh ja hoor, die kennen we ook. Sowieso kennen dochter en ik alles van de Beatles.

Ik ga me maar eens buigen over een playlist, dan kunnen we youtube stormenderhand veroveren.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 21:32
Oh ja hoor, die kennen we ook. Sowieso kennen dochter en ik alles van de Beatles.

Ik ga me maar eens buigen over een playlist, dan kunnen we youtube stormenderhand veroveren.
Kunnen we nog iemand charteren, die quasi toevallig op jullie tafereeltje stuit en dit filmt? Of ga je het gewoon gelijk groots opzetten met studiocamera's (die hebben toch niets te doen)

Ondertussen heb ik even een bombastisch stukje zitten lezen van iemand, die z'n naam daarin eer aandoet. Ben er maar weer snel weggegaan. Is het nog gelukt met de bloemkool verder, Betty?
Later is nu
Bijna alle actieve topics zijn van de coronapijler :O
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 21:30
Ik zoek de rust van een kist, van een lange houten kist
In een hoekje van het kerkhof, waar geen tuinman komt
Waar mijn botten stil verrotten en de tijd verstomt
Zonder drank en sigaretten
Met wat maden en een mol
Zonder werk om op te letten
K Maak mijn eigen kist wel vol.

Echt zo gaaf. Dat liedje stamt uit 1964 of zo. Toen was ik nog geeneens geboren.

Ik ga denk ik morgen wat luisteren. Ik vind de tekst wel mooi eigenlijk
Later is nu
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:38
Kunnen we nog iemand charteren, die quasi toevallig op jullie tafereeltje stuit en dit filmt? Of ga je het gewoon gelijk groots opzetten met studiocamera's (die hebben toch niets te doen)

Ondertussen heb ik even een bombastisch stukje zitten lezen van iemand, die z'n naam daarin eer aandoet. Ben er maar weer snel weggegaan. Is het nog gelukt met de bloemkool verder, Betty?
Ik heb nog niet echt een winnend recept gevonden. En ik heb ook volgende week tijd genoeg voor een mooi kookprojectje.
IK heb ooit vroeger iets lekkers gemaakt met bloemkool. Zat alleen te veel peper doorheen. Door voorgerecht ook. Uiteindelijk aten we geloof ik 3 smaken peper ofzo.
Ik ga even denken waar ik dat recept uithaalde. Ben bang dat het een allerhande van 35 jaar terug is geweest.
Later is nu
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 21:45
Ik heb nog niet echt een winnend recept gevonden. En ik heb ook volgende week tijd genoeg voor een mooi kookprojectje.
Dat heet tegenwoordig een challenge.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 21:45
Nah zeg... mijn tip is anders heel lekker hoor !
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 17:16
Ik vind nou werkelijk niks animerend aan die hele Orpheus. Een misogyne griezel vind ik het, bahbah.

Kan je na gaan dat ik gisteren toch wel ernstig in shock was toen hij vertelde dat hij een een dochter heeft
:woa:
En zich nog met de opvoeding bemoeide ook.

Arm kind :hug:
Calypso- schreef:
21-03-2020 21:51

Ook leuk, een 7-dagen-quarantaine-bloemkoolchallenge
Later is nu
-Shifty- schreef:
21-03-2020 21:52
Kan je na gaan dat ik gisteren toch wel ernstig in shock was toen hij vertelde dat hij een een dochter heeft
:woa:
En zich nog met de opvoeding bemoeide ook.

Arm kind :hug:

:O :'(
Later is nu
Calypso- schreef:
21-03-2020 21:51
Roerbakken was het? Maar dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven