Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
21-03-2020 22:38
En dan ben ik ineens een visionair, want ik vind bloemkool nu al stom.

En ik ben dol op appen.
Da's nie visionair, da's eigenwijs.... maar Winston Churchill vonden ze ook eigenwijs, tot mei 1940, dus er is hoop! :biggrin:
jouw leven is een keuze
Waar is S-meds?
2east schreef:
21-03-2020 22:28
Ik ook Duitse grens. Tank deze week wel in Nederland. Grens is open, maar veel zaterdaghandel viskraam etc) is verdwenen.

Voelt toch raar.
Ik tank normaal ook altijd in Duitsland, ik red het nog wel qua benzine, ik rij toch veel minder dan normaal.
Voor iedereen een groene tuin
Gestaft om de bloemkool en nu een officiele waarschuwing. Beetje jammer. Juist in deze tijden is een gezond eetpatroon erg belangrijk.
Betty_Slocombe schreef:
22-03-2020 09:50
Gestaft om de bloemkool en nu een officiele waarschuwing. Beetje jammer. Juist in deze tijden is een gezond eetpatroon erg belangrijk.
Bloemkool is negatief forummen, dat snapt toch iedereen?

Maar serieus, wat had je (ongeveer) voor vreselijks geschreven dan?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Iets vreselijks offtopics zie ik.
De opmerking zelf was vast niet erg, maar het mocht niet in het topic van de Altrightheren die over veel belangrijkere zaken zoals de rechten van vrouwen aan het babbelen zijn...
actueel/naar-een-nieuw-feminisme/list_m ... #p31135372
Ik was zat van die bosbij en toen heb ik dat topic gebruikt om om tips voor bloemkoolrecepten te vragen. En dat mocht niet. Dat is natuurlijk ook stout, dus ik zal het niet meer doen.
Marana schreef:
22-03-2020 09:58
De opmerking zelf was vast niet erg, maar het mocht niet in het topic van de Altrightheren die over veel belangrijkere zaken zoals de rechten van vrouwen aan het babbelen zijn...
Ah, heb de OP geprobeerd te lezen, maar ik denk dat een bloemkoolrecept daar juist zeer ontopic is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:
22-03-2020 09:58
Precies.
De wijze les: laat incels met rust.
Ik heb net nog een laatste poging gedaan iets van inzicht in hem te krijgen maar domme actie denk ik :hyper:
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 21:21
Ik ga voor de rust van een kist.

Vroeger mocht ik het ei nooit zingen van de kinderen, want zielig voor het kuikentje.
Denk es dat het je broertje was
Die je in de pan liet zakken
Die je daar hebt staan bakken.

Jaap heet tegenwoordig Joop
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
2east schreef:
21-03-2020 21:26
Nou, die bosbij heef mij ook al 72 uur gekost.... begin er niet meer aan lééft zóó in z'n eigen gelijk....

Vind dat ook een makke in de huisregels je kan hier wel racist zíjn, en racistisch standpunten innemen en verdedigen, en daarbij hele bevolkingsgroepen wegzetten, holocaus afzwakken feiten verdraaien, liegen, en de geschiedenis ontkennen. Maar je mag niet tegen een racist zeggen dat het er één is!

In meerdere.(en steeds meer!) krijgt Altright behoorlijk de overhand....
+1
Het begon echt heel sneaky en er werd een achterdeurtje voor het op molest belust volk open gezet.
Laten ze in het Hydepark gaan staan om hun intolerante, xenofobistische kreten rond te bazuinen. Oh wacht
Wat een onzin weer dat er wordt ingegrepen door de mods. En dan met droge ogen durven beweren dat ze niet bij elke poep en scheet ingrijpen en niet banaannaaiers faciliteren.
-Shifty- schreef:
21-03-2020 22:08
People say we got it made
Don't they know we're so afraid
Isolation

:muziek:

https://youtu.be/lN4AcFzxtdE

Dit dan :redrose:
Betty_Slocombe schreef:
22-03-2020 10:03
Precies.
De wijze les: laat incels met rust.

Dat mods dat niet snappen is echt onbegrijpelijk. Wie zijn ze hier nou een dienst mee aan het bewijzen? Er was echt niemand aanstoot aan het nemen aan iets wat in een nogal onnozel topic pagina's terug gepost is. Behalve de onnozele zelf.

Het hele topic gaat gewoon lekker verder met onzinnig geleuter maar toch moeten de mods nog even komen ingrijpen omdat er niks aan de hand is. Wat snappen ze nou niet? Vinden ze zichzelf dan zo belangrijk dat ze bang zijn hun status als kleuterjuf te verliezen?
Oblio schreef:
22-03-2020 10:06
Die je in de pan liet zakken
Die je daar hebt staan bakken.

Jaap heet tegenwoordig Joop
Jaap Fischer was Joop Visser?
geneet van 't laeve
Zo drukken ze juist het zelfregulerende vermogen van het forum de kop in. Nu blijft al het islam-geneuzel en de mansplaining staan, wordt het niet gecorrigeerd. Ondersteun je die gasten alleen maar als moderator ipv de discussie zuiver te houden.
Patatrecepten = foei
Bloemkoolrecepten = foei

De mods houden niet van eten, denk ik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Baankje1 schreef:
22-03-2020 10:19
Jaap Fischer was Joop Visser?
Omgekeerd, Jaap heet nu Joop Visser
AeonOfWinter schreef:
22-03-2020 10:20
Patatrecepten = foei
Bloemkoolrecepten = foei

De mods houden niet van eten, denk ik.
Probeerin deze moeilijke tijden eens een bloemkool te vinden!!
jouw leven is een keuze
2east schreef:
22-03-2020 10:40
Probeerin deze moeilijke tijden eens een bloemkool te vinden!!
Brocolli is eigenlijk een zusje van de bloemkool, dat ik niet lekker vind.
Brocolli roosjes wokken met shoarmavlees geeft een heerlijk gerecht, en is makkelijk te doen.
@Shifty je hebt een PB
Marana schreef:
22-03-2020 10:19
Zo drukken ze juist het zelfregulerende vermogen van het forum de kop in. Nu blijft al het islam-geneuzel en de mansplaining staan, wordt het niet gecorrigeerd. Ondersteun je die gasten alleen maar als moderator ipv de discussie zuiver te houden.
Dit gebeurd overal.

Zag op een klusforum (!!!) Iemand vragen waarom je nooit negroïde mensen in een bouwmarkt ziet (!?!) Om dan vervolgens zelf redenen tw geven als; lui, dom, arm, profiteurs etc.

Eerste reactie was iemand die TO van racisme beschuldig. (Flikker op racist, dit is een klusforum!)TO doet huilie-huilie want beledigd, gediscrimineerd, vrije meningsuiting. Gevolg: reactie verwijderd, reageerder in de ban.

.....een klusforum.....
jouw leven is een keuze
DuchessMeganMarkle schreef:
22-03-2020 09:40
Waar is S-meds?

Hier : viewtopic.php?f=9&t=459356&p=31137207&start=#p31137207
Oblio schreef:
22-03-2020 10:46
@Shifty je hebt een PB

:mail:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven