Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 21 maart 2020 om 23:18
zondag 22 maart 2020 om 09:44
Ik tank normaal ook altijd in Duitsland, ik red het nog wel qua benzine, ik rij toch veel minder dan normaal.
Voor iedereen een groene tuin

zondag 22 maart 2020 om 09:55
Bloemkool is negatief forummen, dat snapt toch iedereen?Betty_Slocombe schreef: ↑22-03-2020 09:50Gestaft om de bloemkool en nu een officiele waarschuwing. Beetje jammer. Juist in deze tijden is een gezond eetpatroon erg belangrijk.
Maar serieus, wat had je (ongeveer) voor vreselijks geschreven dan?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 22 maart 2020 om 09:58
Iets vreselijks offtopics zie ik.
De opmerking zelf was vast niet erg, maar het mocht niet in het topic van de Altrightheren die over veel belangrijkere zaken zoals de rechten van vrouwen aan het babbelen zijn...
actueel/naar-een-nieuw-feminisme/list_m ... #p31135372
De opmerking zelf was vast niet erg, maar het mocht niet in het topic van de Altrightheren die over veel belangrijkere zaken zoals de rechten van vrouwen aan het babbelen zijn...

zondag 22 maart 2020 om 09:59
Ah, heb de OP geprobeerd te lezen, maar ik denk dat een bloemkoolrecept daar juist zeer ontopic is.Marana schreef: ↑22-03-2020 09:58Iets vreselijks offtopics zie ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 22 maart 2020 om 10:03
Precies.Marana schreef: ↑22-03-2020 09:58Iets vreselijks offtopics zie ik.
De wijze les: laat incels met rust.
zondag 22 maart 2020 om 10:06
Denk es dat het je broertje wasLady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 21:21Ik ga voor de rust van een kist.
Vroeger mocht ik het ei nooit zingen van de kinderen, want zielig voor het kuikentje.
Die je in de pan liet zakken
Denk es dat het je broertje was
Die je daar hebt staan bakken.
Jaap heet tegenwoordig Joop
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
zondag 22 maart 2020 om 10:11
+12east schreef: ↑21-03-2020 21:26Nou, die bosbij heef mij ook al 72 uur gekost.... begin er niet meer aan lééft zóó in z'n eigen gelijk....
Vind dat ook een makke in de huisregels je kan hier wel racist zíjn, en racistisch standpunten innemen en verdedigen, en daarbij hele bevolkingsgroepen wegzetten, holocaus afzwakken feiten verdraaien, liegen, en de geschiedenis ontkennen. Maar je mag niet tegen een racist zeggen dat het er één is!
In meerdere.(en steeds meer!) krijgt Altright behoorlijk de overhand....
Het begon echt heel sneaky en er werd een achterdeurtje voor het op molest belust volk open gezet.
Laten ze in het Hydepark gaan staan om hun intolerante, xenofobistische kreten rond te bazuinen. Oh wacht

zondag 22 maart 2020 om 10:15

zondag 22 maart 2020 om 10:17
Dat mods dat niet snappen is echt onbegrijpelijk. Wie zijn ze hier nou een dienst mee aan het bewijzen? Er was echt niemand aanstoot aan het nemen aan iets wat in een nogal onnozel topic pagina's terug gepost is. Behalve de onnozele zelf.
Het hele topic gaat gewoon lekker verder met onzinnig geleuter maar toch moeten de mods nog even komen ingrijpen omdat er niks aan de hand is. Wat snappen ze nou niet? Vinden ze zichzelf dan zo belangrijk dat ze bang zijn hun status als kleuterjuf te verliezen?

zondag 22 maart 2020 om 10:40
Probeerin deze moeilijke tijden eens een bloemkool te vinden!!AeonOfWinter schreef: ↑22-03-2020 10:20Patatrecepten = foei
Bloemkoolrecepten = foei
De mods houden niet van eten, denk ik.
jouw leven is een keuze
zondag 22 maart 2020 om 10:45
Brocolli is eigenlijk een zusje van de bloemkool, dat ik niet lekker vind.
Brocolli roosjes wokken met shoarmavlees geeft een heerlijk gerecht, en is makkelijk te doen.
zondag 22 maart 2020 om 10:46
Dit gebeurd overal.
Zag op een klusforum (!!!) Iemand vragen waarom je nooit negroïde mensen in een bouwmarkt ziet (!?!) Om dan vervolgens zelf redenen tw geven als; lui, dom, arm, profiteurs etc.
Eerste reactie was iemand die TO van racisme beschuldig. (Flikker op racist, dit is een klusforum!)TO doet huilie-huilie want beledigd, gediscrimineerd, vrije meningsuiting. Gevolg: reactie verwijderd, reageerder in de ban.
.....een klusforum.....
jouw leven is een keuze