Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 22 maart 2020 om 22:28
vrijenblij20220 schreef: ↑22-03-2020 22:12Andre heeft een mooie stem maar dit lied deed mij helemaal niks.
Het was ook de context. Dat hij het zong voor Matthijs.
Als André van Duin 'serieus' zingt, hoor je hoe mooi hij zingt.
Bijvoorbeeld:
Aan de Amsterdamse grachten
Het dorp
M'n allergrootste fan (voor zijn overleden vader)
zondag 22 maart 2020 om 22:30
Het deed me misschien ook niks omdat ik niks met Matthijs heb en ik vind het een lelijk lied. Andre van Duin vind ik geweldig.

zondag 22 maart 2020 om 22:45
Als kinderen genoten wij van 'Op ieder potje past een dekseltje'.
Die samenwerking met Corrie van Gorp en Frans van Dusschoten. Wauw, wat waren die op elkaar ingespeeld.
Frans van Dusschoten kon soms met moeite zijn lach inhouden.
maandag 23 maart 2020 om 06:44
Het dorp zou niemand meer moeten zingen.
Niet omdat alleen Sonneveld het kan doen, maar omdat ik het een draak van een liedje vind.
Gaat goed Yas, back to normal.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 23 maart 2020 om 07:47
Het valt mij ook op hoe mooi hij zingt als hij gewoon 'echt' zingt. Ik vond het wel grappig dat er bij dwdd één zinnetje was waarin hij een beetje terugviel in zijn 'grappige rol'. Dat hoorde je aan het hogere stemmetje/typetje wat er heel even in sloop.
Maar hij zingt opvallend mooi vind ik. Eén van de weinigen die weg komt met 'Het Dorp'

maandag 23 maart 2020 om 10:51

maandag 23 maart 2020 om 11:17
Je zou hem geen 73 jaar geven.
Hij sprak ook met zoveel liefde en achting over Martine Bijl, na haar overlijden
https://www.youtube.com/watch?v=h0xo4Yf69y4
Of hoe hij voorleest uit de autobiografie van Martine
https://www.youtube.com/watch?v=nTrcqSJZh1A

maandag 23 maart 2020 om 17:11
Nou....Lady*Voldemort schreef: ↑23-03-2020 16:17Voordeel van het hele gedoe is dat je nu met een gerust hart mensen kunt wegsturen die in de rij voor de kassa in je nek staan te hijgen. Voorheen werd je dan beschouwd als een misantrope hork, nu als oppassend burger.
Ik sprak 2 bejaarden aan de midden voor e ingang van de Jumbo stonden te kletsen. Met 1.5 meter afstand, had ik via de schoorsteen naar binnen gemoeten, maar ja, ik ben zwarte piet niet! Dat meldde ik dus ook exact op die manier.....
Heb de boodschappen bij AH gedaan.....
jouw leven is een keuze
maandag 23 maart 2020 om 17:14

maandag 23 maart 2020 om 17:20
Oh ik heb gewoon gezegd dat ze een end naar achteren moest tiefen. Ik hou van duidelijkheid.2east schreef: ↑23-03-2020 17:11Nou....
Ik sprak 2 bejaarden aan de midden voor e ingang van de Jumbo stonden te kletsen. Met 1.5 meter afstand, had ik via de schoorsteen naar binnen gemoeten, maar ja, ik ben zwarte piet niet! Dat meldde ik dus ook exact op die manier.....
Heb de boodschappen bij AH gedaan.....

maandag 23 maart 2020 om 17:22
Of je zegt dat je neef bij het RIVM werkt.
We hebben opeens allemaal een neef bij het RIVM.

maandag 23 maart 2020 om 17:28
Ja, of een goede vriend die arts is in Italië en verbijsterd is wat hier allemaal (niet) gebeurt. Want in Italië hebben ze een lockdown en daar loopt het allemaal fantastisch van een leien dakkie.
maandag 23 maart 2020 om 17:37
Het is tegenwoordig echt een raar ban beleid! Je weet gewoonweg niet meer wat mag en niet mag. Voor het minste krijg je een verwittiging voor "ongepast" of "provoceren" Je wordt gewoon de mond gesnoerd!
maandag 23 maart 2020 om 17:37