Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana schreef:
22-03-2020 09:58
Iets vreselijks offtopics zie ik.
De opmerking zelf was vast niet erg, maar het mocht niet in het topic van de Altrightheren die over veel belangrijkere zaken zoals de rechten van vrouwen aan het babbelen zijn...
actueel/naar-een-nieuw-feminisme/list_m ... #p31135372

Alsof de vrouwen het recht ontnomen kan worden om over bloemkool te schrijven :nope:
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 20:55
Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.

Toch jammer dat we er geen filmpje van hebben, we waren vast viraal gegaan op FB als het ideale gezinnetje dat de moed erin houdt tijdens de crisis.
:heart:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
https://www.youtube.com/watch?v=ChU4gAS3NcE
Dreamer schreef:
22-03-2020 12:03
Alsof de vrouwen het recht ontnomen kan worden om over bloemkool te schrijven :nope:
Ja dat kan dus . Ik had ook een waarschuwing . Het zijn barre tijden . #metoobloemkool
Zijn er ook nog normale mensen die niet in paniek raken en iedereen uitkafferen met ‘door mensen zoals jij krijgen we een lockdown’ of ‘als je op de ic ligt piep je wel anders’ en die ook niet in een volle trein naar het strand stappen want ‘valt wel mee’ en ‘buiten telt niet’ en toch gewoon binnen blijven en alleen noodzakelijke dingen doen?
Ja hier.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Th∅rdis schreef:
22-03-2020 13:01
Zijn er ook nog normale mensen die niet in paniek raken en iedereen uitkafferen met ‘door mensen zoals jij krijgen we een lockdown’ of ‘als je op de ic ligt piep je wel anders’ en die ook niet in een volle trein naar het strand stappen want ‘valt wel mee’ en ‘buiten telt niet’ en toch gewoon binnen blijven en alleen noodzakelijke dingen doen?
Het gros is denk ik zo.

In mijn omgeving tenminste wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Th∅rdis schreef:
Nou ja, ik ga wel nog wandelen, in de buurt van ons huis. 's Avonds (rond 20u af en toe) en op zondag ook. MAAR, absoluut niet waar mensen zijn, gewoon op straat, niet in bossen en natuurgebieden. Op straat zijn er minder mensen, lijkt het.
Life is short. Eat dessert first.
Th∅rdis schreef:
Je vindt jezelf niet normaal?
doornroosje9 schreef:
22-03-2020 13:09
Nou ja, ik ga wel nog wandelen, in de buurt van ons huis. 's Avonds (rond 20u af en toe) en op zondag ook. MAAR, absoluut niet waar mensen zijn, gewoon op straat, niet in bossen en natuurgebieden. Op straat zijn er minder mensen, lijkt het.
Ik ga wel naar het bos of natuurgebied maar dat doe ik elke dag, al heel lang. Moet wel met mijn hond, die kan niet toe met een blokje om of een half uur wandelen aan de lijn.

Dus nu ook, alleen ga ik nu wel op andere tijdstippen omdat het op mijn gebruikelijke tijden heel druk is. Normaal kom ik weinig mensen tegen, nu lijkt het wel pasen.

Maar verder doe ik m’n ding binnen of in de tuin. Ik maak me geen zorgen, ben niet bang voor Corona, maar hou me gewoon aan de regels. Ik snap alleen ook wel dat niet iedereen die regels snapt of naleeft, maar zolang het grootste deel van de mensen dat wél doet komt het goed denk ik
Solomio schreef:
22-03-2020 13:08
Het gros is denk ik zo.

In mijn omgeving tenminste wel.
Bij mij ook hoor, maar ik lees hier wel bizarre dingen. En kom ook nog genoeg winkelende gezinnetjes tegen.
Toch jammer als iemand een trolltopic opent dat best vermakelijk had kunnen zijn en zichzelf dan al na een paar minuten verraadt door te dubbelnicken.

Vreemde ontmoeting
Maud*de*Braose schreef:
22-03-2020 16:26
Toch jammer als iemand een trolltopic opent dat best vermakelijk had kunnen zijn en zichzelf dan al na een paar minuten verraadt door te dubbelnicken.

Vreemde ontmoeting

Sneu gedoe.
PoesinBoots schreef:
22-03-2020 16:31
Sneu gedoe.

Ja, en maakt zichzelf nu in alle reacties ongeloofwaardig.
Maud*de*Braose schreef:

Vreemde ontmoeting

Ja, best jammer.
Had wel zin in een verzetje. :P
Oblio schreef:
22-03-2020 10:06
Denk es dat het je broertje was
Die je in de pan liet zakken
Denk es dat het je broertje was
Die je daar hebt staan bakken.

Jaap heet tegenwoordig Joop
Jaap Fischer - Het Ei
https://www.youtube.com/watch?v=a_7pnO1YoAk

Maar de volgende dag at ik rijst
met hele jonge kip of haan

Ik heb 'm een keer op een uitvaart gehoord. Het was één van de lievelingsliedjes van de overledene.

De overledene had een lang, naar sterfbed gehad. Dit lied bracht een glimlach in de zaal bij de nabestaanden.
Maud*de*Braose schreef:

Vreemde ontmoeting
PB gestuurd
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
C⨀urage schreef:
22-03-2020 16:46
Ja, best jammer.
Had wel zin in een verzetje. :P

Is de OP al gewist?

Nou, we hoeven niet meer raden. Het is wel duidelijk.
Maud*de*Braose schreef:
22-03-2020 16:32
Ja, en maakt zichzelf nu in alle reacties ongeloofwaardig.
Nee, daar viel niets meer aan te redden.
Eigen domme schuld. :@@:
Oblio schreef:
22-03-2020 16:47
PB gestuurd

Je kunt het ook op napraat kwijt hoor :biggrin:
Odense* schreef:
Is de OP al gewist?

Nou, we hoeven niet meer raden. Het is wel duidelijk.
Die staat er nog.
Oblio schreef:
PB gestuurd
En terug.
Oblio schreef:
22-03-2020 16:49
Die staat er nog.
Maar heb je jouw vader nu herkend of niet ?
Yildizlar schreef:
22-03-2020 16:56
Maar heb je jouw vader nu herkend of niet ?
Nee, het was de moeder.
Nou vertel Oblio!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven