Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 april 2020 om 21:31
Zo was het in het pre-Corona-tijdperk.Odense* schreef: ↑05-04-2020 21:30Lak voor Tijn heeft hier toch ook geen eigen topic gehad.
Stervende kindjes hebben altijd prioriteit.
Daarna chronisch zieke kindjes.
Daarna arme kindjes.
Daarna mishandelde meisjes en vrouwen die kindjes gaan baren.
Enz.
Enz.
Daarna ouderen, voor wie er zelden een actie is.
Daarna een hele tijd niets.
En daarna pas de vegan bloggers.
Corona heeft alles veranderd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 21:32
Ik heb 1x een lullige pb gehad, toen ontdekte ik dat Pumps wel normaal kon schrijven.
David Dunning
David Dunning
zondag 5 april 2020 om 21:33

zondag 5 april 2020 om 22:04
Ik ben zielsgelukkig met mijn buren, we zitten bijna dagelijks op een grasveld op afstand te kletsen. Heerlijk even volwassen mensen spreken. Je ziet verder niemand, alleen via een scherm en ik mis het wel, even babbelen.

zondag 5 april 2020 om 22:11
En wéér krijgt er iemand een slechte stagebeoordeling...Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 20:31Mods, doe die waarschuwing nou gewoon terugdraaien, Dat mens heeft niks verkeerd gedaan. Als er dan toch iemand een waarschuwing moet is het wel de nitwit die TO toestemming gaf voor dat topic toch.

zondag 5 april 2020 om 22:58
Dat. Om 8 uur geschreeuw, gegil, geruzie en geren. Begeleid door 2 blaffende rottweilers. Om 11 uur muziek op de tuininstalatie. Carnavalskrakers, Gerard Joling, de Toppers , Engelse liedjes in het Nederlands gecoverd. Overstemd door gillende en krijsende kinderen vanuit de ramen op de bovenverdieping en natuurlijk geflankeerd door de eeuwig blaffende rottweilers (die nooit uit mogen, dus baken met energie hebben). Toen ik na 1,5 riep of ze oordopjes wilden gebruiken zodat niet iedereen mee hoeft te genieten met hun muziek kreeg ik een gilpartij in duet oa over dat ik normaal moet doen en als ik iets wil ik dat beleefd aan hem niet vragen. Om 20 uur ongeveer ging de muziek uit. Buiten was geen gesprek te voeren en nadat ik al het schilderwerk af had ben ik compleet overprikkeld naar binnen gevlucht.
En dat was het eerste weekend zon. Gelukkig bestaat er oxazepam.

zondag 5 april 2020 om 22:58
Ik ben me er heel erg van bewust dat ik echt in een enorme luxepositie zit. Buitenaf wonen, geen last van buren of hun honden. Alle ruimte om in eigen huis en tuin te bewegen wat ik wil. Iedere dag naar mijn zaak mogen want vitaal beroep. Geen kinderen die we aan het werk moeten zetten. En een vriend die thuiswerken is gewend dus ook niet moppert.
Ik zou jullie eigenlijk om beurten willen uitnodigen om hier bij te komen, maar helaas... dat mag niet.
Ik zou jullie eigenlijk om beurten willen uitnodigen om hier bij te komen, maar helaas... dat mag niet.
zondag 5 april 2020 om 23:04
Ga je dan voor ons koken?Marana schreef: ↑05-04-2020 22:58Ik ben me er heel erg van bewust dat ik echt in een enorme luxepositie zit. Buitenaf wonen, geen last van buren of hun honden. Alle ruimte om in eigen huis en tuin te bewegen wat ik wil. Iedere dag naar mijn zaak mogen want vitaal beroep. Geen kinderen die we aan het werk moeten zetten. En een vriend die thuiswerken is gewend dus ook niet moppert.

En je mag ons toch één voor één uitnodigen?
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 23:05
Iemand die mijn stomdronken loeiende en gillende buurvrouw van 2 huizen verder moet hebben mag ze van haar plat dak op de 1ste verdieping komen halen
.
Alwaar ze de menigte "oproept om gezellig mee te loeien en te dansen".
Ze doet aan co-housing en ik denk dat ze - aan haar geloei te horen - alle drank opzuipt van de 3 à 4 anderen.
(Ze woont overigens in hetzelfde nest dus als de buurman waar ik het gisterenavond - in dat ander topic rond "wat je niet wil zeggen" over had.
Die houdt het bij elke week op zaterdag DJ'en met barslechte muziek.)

Alwaar ze de menigte "oproept om gezellig mee te loeien en te dansen".
Ze doet aan co-housing en ik denk dat ze - aan haar geloei te horen - alle drank opzuipt van de 3 à 4 anderen.
(Ze woont overigens in hetzelfde nest dus als de buurman waar ik het gisterenavond - in dat ander topic rond "wat je niet wil zeggen" over had.
Die houdt het bij elke week op zaterdag DJ'en met barslechte muziek.)
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 23:08
34.71% gewijzigd

zondag 5 april 2020 om 23:09
zondag 5 april 2020 om 23:16