Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
09-04-2020 21:25
Is nooit wat geweest.
Klopt ik snap niet dat mensen zo lyrisch zijn over the Passion.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Marnamai schreef:
09-04-2020 21:26
Is het echt over 3 dagen al Pasen?

Ik heb verdorie nog geen paasei gezien dit jaar ...
Nee nep.
charlottew88 schreef:
09-04-2020 21:27
Klopt ik snap niet dat mensen zo lyrisch zijn over the Passion.
Heeft ook echt helemaal niets met jezus te maken.
Spuit elf wil ook nog wat kwijt over de boodschappen:

Ik had heerlijk al een paar weken geen supermarkt meer van binnen gezien. Maar deze week voelde vriend zich niet fit en dus niet supermarktwaardig. En dan moesten er ook nog boodschappen komen voor Corona-naasten. Op 1 dag 2 supermarkten getrotseerd. Ik was gesloopt! Doodvermoeiende bezigheid in Corona-tijd, echt verschrikkelijk.
De rest van de week maar goed voor mijn vriend zorgen, dan is hij hopelijk de volgende keer wel fit genoeg voor de weekboodschappen.
-Shifty- schreef:
09-04-2020 21:04
Gelukkig is er chocolade .. een knuffel om op te eten :love:



Heel veel chocolade! :flirting:


Pasen is mijn favo feestdagentijd geloof ik ;-D
Betty_Slocombe schreef:
09-04-2020 18:20
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Corona maakt ons land netjes.

De plaatselijke supermarkt staat naast een school.
Altijd blikjes Redbull en flesjes van dat gore Vitaminwater (met nauwelijks vitamines erin) langs de kant van de weg.
En nu: niet!

Corona maakt ons land echt schoner.
Minder zwerfafval.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 09-04-2020 23:49
1.18% gewijzigd
Marana schreef:
09-04-2020 21:30
Heel veel chocolade! :flirting:


Pasen is mijn favo feestdagentijd geloof ik ;-D
Dan doe jij vast geen boodschappen bij ah.nl.
Nemain• schreef:
09-04-2020 21:33
Dan doe jij vast geen boodschappen bij ah.nl.
Op de afbakbroodjes na kon ik van de week alles bestellen. :-D
Nemain• schreef:
09-04-2020 21:33
Dan doe jij vast geen boodschappen bij ah.nl.


Nee.

Ben geen AH-fan, en doe (normaal gesproken, buiten Corona) liever zelf boodschappen in de winkel, met een handscanner, dan online. In de winkel kan ik aan de hand van de aanbiedingen en hoe de groente etc er uit ziet beter bedenken wat ik wil eten.
Luci_Morgenster schreef:
09-04-2020 21:40
Op de afbakbroodjes na kon ik van de week alles bestellen. :-D
Dat is nou een van de weinige dingen die wel gelukt zijn! Croissants en paashaasbroodjes.
Marana schreef:
09-04-2020 21:41
Nee.

Ben geen AH-fan, en doe (normaal gesproken, buiten Corona) liever zelf boodschappen in de winkel, met een handscanner, dan online. In de winkel kan ik aan de hand van de aanbiedingen en hoe de groente etc er uit ziet beter bedenken wat ik wil eten.
Het is heerlijk. Mijn rug en beenzenuw vind het ook heerlijk.
Normaal nog heerlijker want dan zette ze boodschappen ook nog in mijn gang en keuken.

En ik geef echt veel minder geld uit. :-D :-D
Driedubbelwin.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 09-04-2020 21:48
0.55% gewijzigd
Nemain• schreef:
09-04-2020 21:44
Dat is nou een van de weinige dingen die wel gelukt zijn! Croissants en paashaasbroodjes.
Wilde wat pita en flatbreads voor avondeten maar die waren op. :-D
Ik was vandaag in een supermarkt wat noordelijker (ja, nog noordelijker) en daar was dus helemaal niet gehamsterd. De plaats waar ik woon heeft ook de reputatie mondain in Oost-Groningen te zijn, dat bleek maar weer eens. Vakken vol toiletpapier, bloem, broodbakmix en blikgroenten. Alleen de frikandellen waren bijna op, maar that's how we roll in Oost-Groningen.
:lol:
doornroosje9 schreef:
09-04-2020 17:53
Dat doen mensen echt hier. Mondmaskers in de vriezer om het virus te doden...
Solomio schreef:
09-04-2020 17:16
Door de juiste combinatie van accepterende basishouding en uitnodigende open vragen de cliënt zelf zijn intrinsieke motivatie laten versterken.

Je ziet, de theorie is mijn probleem niet.
Welke opleiding doe je?
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
09-04-2020 21:55
Welke opleiding doe je?
Spiegelogie.

Edit: Sorry Nous, echt sorry. :$

Ik studeer psychologie.
solomio wijzigde dit bericht op 09-04-2020 22:20
23.84% gewijzigd
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Oh net zo'n leuke opleiding als speleologie
Luci_Morgenster schreef:
09-04-2020 21:47
Wilde wat pita en flatbreads voor avondeten maar die waren op. :-D
Pita kan ik ook al even niet krijgen. Ingevroren brood was ook allemaal op. Ik ben normaalgesproken ook minder geld kwijt en koop veel minder snaai. Alleen nu wel echt duurder, omdat eigen merk er vaak niet is.
WC papier was ook weer op. Echt zo zucht.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-04-2020 18:11
Je was ook wel een beetje ongenuanceerd hoor :D
Zo!

Nú was ik ongenuanceerd!!!
jouw leven is een keuze
Nemain• schreef:
09-04-2020 22:22
Pita kan ik ook al even niet krijgen. Ingevroren brood was ook allemaal op. Ik ben normaalgesproken ook minder geld kwijt en koop veel minder snaai. Alleen nu wel echt duurder, omdat eigen merk er vaak niet is.
WC papier was ook weer op. Echt zo zucht.
Ik gebruik in plaats van pita nu wraps. Is ook makkelijker eten dan een pita.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
10-04-2020 11:36
Ik gebruik in plaats van pita nu wraps. Is ook makkelijker eten dan een pita.
ik hou niet van karton. Dat is toch geen 'brood' zoals pita?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lekker dan. Tantesjans heeft regelmatig laten vallen dat ze een nogal wereldvreemde partner had die zich vrijwel alleen maar bezighield met complottheorieën. Ik maakte me daar al regelmatig een beetje zorgen om, die man klonk gek en zij een beetje kwetsbaar


Sinds een paar dagen is de toon van dat account totaal anders en schrijft het alleen nog mee op het topic Corona en complottheorieën. Heel bizarre dingen. En van de echte tante sjans geen spoor
Th∅rdis schreef:
10-04-2020 11:57
Lekker dan. Tantesjans heeft regelmatig laten vallen dat ze een nogal wereldvreemde partner had die zich vrijwel alleen maar bezighield met complottheorieën. Ik maakte me daar al regelmatig een beetje zorgen om, die man klonk gek en zij een beetje kwetsbaar


Sinds een paar dagen is de toon van dat account totaal anders en schrijft het alleen nog mee op het topic Corona en complottheorieën. Heel bizarre dingen. En van de echte tante sjans geen spoor
Zij geloofde onder eerdere nicks haar partner ook wel, kan ik me herinneren. Wel zorgelijk, inderdaad.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2020 11:58
Zij geloofde onder eerdere nicks haar partner ook wel, kan ik me herinneren. Wel zorgelijk, inderdaad.
Is dat zo? Ik las vooral zorgen omdat hij alleen daarmee bezig was en verder niet zoveel deed, maar ik heb geen idee van haar eerdere nicks ook.
prada schreef:
10-04-2020 11:36
Ik gebruik in plaats van pita nu wraps. Is ook makkelijker eten dan een pita.
Wel anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven