Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 9 april 2020 om 18:20

In Groningen stad vandaag twee uur wachttijd voor de stort. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Corona maakt ons land netjes.

donderdag 9 april 2020 om 18:23
Volgens mij wordt er weer net zoveel teruggekochtBetty_Slocombe schreef: ↑09-04-2020 18:20ik heb een grote restafvalcontainer en zolang het geen verfblikken zijn, gaat er een hoop mee. Onlangs nog een matras in stukjes. Was wel hakken, die pocketveren.
In Groningen stad vandaag twee uur wachttijd voor de stort. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Corona maakt ons land netjes.

donderdag 9 april 2020 om 18:30
Klein beetje maar, maar toch....
jouw leven is een keuze

donderdag 9 april 2020 om 18:56
Gelukkig hebben ze twee dingetjes niet geleverd. Te onbelangrijk om te laten naleveren, belangrijk genoeg om ooit wel te gaan ophalen.
Mijnheer van de klantenservice adviseerde om niet in de eerste week dat ze weer open zijn te komen.
Handige tip.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 9 april 2020 om 19:05
Ik zag een reportage over UZG waar ze bestaande geneesmiddelen/vaccins testen mbt corona. Het virus wordt bewaard op -80 graden.doornroosje9 schreef: ↑09-04-2020 17:53Dat doen mensen echt hier. Mondmaskers in de vriezer om het virus te doden...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 9 april 2020 om 19:06
doornroosje9 schreef: ↑09-04-2020 17:53Dat doen mensen echt hier. Mondmaskers in de vriezer om het virus te doden...
Als dat een oplossing was, waren er vast geen tekorten
Later is nu
donderdag 9 april 2020 om 19:10

donderdag 9 april 2020 om 20:43
Ik wilde zeggen; Gebarentaal, maar dat is sinds die mevrouw bij Rutte het gebaar voor "hamsteren"deed, ook zo populair geworden, dat straks half Nederland het kan.
jouw leven is een keuze

donderdag 9 april 2020 om 20:57
En in mijn sector kan zomaar iemand het kunnen. Echt ruk man. Ook niet meer even lekker roddelen in de pauze.
Het leven wordt steeds minder leuk.
donderdag 9 april 2020 om 21:01

donderdag 9 april 2020 om 21:08
Dat vind ik niet zo erg. Heb er zo’n hekel aan als mensen me aanraken en om de een of andere reden moeten mensen me altijd aanraken en denken ze dat ik dat leuk vind en een grapje maak als ik zeg dat ik niet aangeraakt wil worden.
Maar niet meer kunnen roddelen tijdens de lunch... wat een impact zeg.

donderdag 9 april 2020 om 21:25
Is nooit wat geweest.

donderdag 9 april 2020 om 21:26
Is het echt over 3 dagen al Pasen?AeonOfWinter schreef: ↑09-04-2020 21:24Oh krijst, het is blijkbaar dit weekend Pasen.![]()
Hele tijdsgevoel is naar de gallemiezen.
Ik heb verdorie nog geen paasei gezien dit jaar ...