Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 mei 2020 om 20:00
Brrr.Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 19:55Wij kwamen toen tijdens die verdwaaltocht een bushalte tegen, waarvandaan een buurtbus reed die ons terug kon brengen naar het mondaine Zutphen. Maar die buurtbus zou pas een uur later langskomen, dus besloten wij een biertje te halen bij de belendende herberg. Alwaar drie boerenjongens op brandewijn ons al die tijd dreigend aanstaarden, het wachten was alleen nog op de brandende rieken en zeisen waarmee we verjaagd zouden worden. Altijd gezellig, daar in Oeken.
Zutphen is leuk

dinsdag 5 mei 2020 om 20:01
Oh, is dat daar ook al zo erg? In Bronckhorst ook, maar die gemeente is zo groot, wel logisch dat mensen zich niet echt verbonden voelen.Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 19:58Gemeenten doen we hier niet aan. Het tuindorp waar ik woon wil nog steeds niet weten dat het al jaren geleden geannexeerd is door Zutphen. Ze hebben ons zelfs weer eigen plaatsnaamborden gegeven om van het gemeier af te zijn.

dinsdag 5 mei 2020 om 20:10
Meer in de buurt van BrummenCookielover schreef: ↑05-05-2020 19:31Volgens mij ben ik wel eens door Oeken gefietst, kwam ik van kasteel Engelenburg.
Of ligt Oeken in Drenthe of Oost-Groningen ofzo?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
dinsdag 5 mei 2020 om 20:12
Is het voor jou, of voor kids?
Wij hebben onze kids in groep 7 basisschool een typecursus laten doen bij doc.nl
Maar dat kost dan ongeveer 300 euro pp.
Hebben ze wel hun hele leven wat aan

Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

dinsdag 5 mei 2020 om 22:02

dinsdag 5 mei 2020 om 22:06
Ook gevonden. Maar straks blind kunnen typen en dan zeggen niet tevreden te zijn vind ik niet eerlijk.Trouvaille schreef: ↑05-05-2020 22:02sorry, link vergeten: https://www.ticken.nl/Typecursus-Volwassen.html

dinsdag 5 mei 2020 om 22:35
Misschien deze? Weet niet of het wat is hoor.
https://www.nha.be/beroepsopleidingen/computer/dactylo

dinsdag 5 mei 2020 om 23:06
Mensen zijn niet echt zo.
Maar niet blind kunnen typen kan echt wel een drama zijn, dus ik begrijp het best.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 5 mei 2020 om 23:08
Ik vraag het me af.
Als je dit in deze tijd kan typen, dan moet je wel blind zijn.
viewtopic.php?f=10008&t=461797&p=313399 ... #p31339973

dinsdag 5 mei 2020 om 23:10
Ja ik was de 'e' vergeten ja.
Pas op of ik pak virtueel je chocolad af

dinsdag 5 mei 2020 om 23:10
Das niet gratis hè.prada schreef: ↑05-05-2020 22:35Misschien deze? Weet niet of het wat is hoor.
https://www.nha.be/beroepsopleidingen/computer/dactylo