Napraattopic deel 129
maandag 11 mei 2020 om 23:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 25 mei 2020 om 21:30
ik vind het in ieder geval geen rechtvaardiging om te gaan liggen zeesterren. Of huilend bij de telefoon te wachten op een appje en een flauwte te krijgen als dat een paar uur op zich laat wachten
Zo heeft Bioncé het niet bedoeld

maandag 25 mei 2020 om 21:41
Bij zeesterren werkt dat weer heel anders.

maandag 25 mei 2020 om 22:01
Th∅rdis schreef: ↑25-05-2020 16:29En verder, ik ben niet zo kritisch qua geslacht en blijkbaar ook niet qua lichaamsbouw.
En ik kan iemand met maat 32 werkelijk even mooi vinden als iemand met maat 48 geloof ik. Ik vind zoveel meer dingen belangrijk dan welke maat iemand heeft. Hoe iemand kijkt, beweegt, humor, houding, hoe iemand zich kleedt is zoveel belangrijker dan welke maat iemand heeft. Dat geoordeel over en weer, daar word ik wel moe van. Topics vol over overgewicht en waarom dat treurig en eigen schuld en lelijk is en waarom magere mensen het minstens zo zwaar (pun intended) hebben. Zo zonde van de tijd.
Leuke mensen zijn leuk, en stomme mensen worden niet leuker van een gemiddelde maat.

maandag 25 mei 2020 om 22:02
Bij harde randjes moet ik aan een een bepaalde BNer denken

charlottew88 wijzigde dit bericht op 25-05-2020 22:05
12.64% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 25 mei 2020 om 22:03
Floortje Dressing? Manuela Kemp?

maandag 25 mei 2020 om 22:11

maandag 25 mei 2020 om 22:14
Daar gaan we het de komende 3 maanden niet meer over hebben hier

maandag 25 mei 2020 om 22:15
Rob Geus. Die vervangt z’n rubbertjes nooitcharlottew88 schreef: ↑25-05-2020 22:02Bij harde randjes moet ik aan een een bepaalde BNer denkenDie groene hard opgedroogde randjes ergens heeft
![]()

maandag 25 mei 2020 om 22:16

maandag 25 mei 2020 om 22:17
3 maanden too soon

maandag 25 mei 2020 om 22:18

maandag 25 mei 2020 om 22:19
Dat wil ik eigenlijk ook niet. Maar aangekoekte randjes deed mij meteen denken die engnek

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.