Napraattopic deel 138, met geklets!
zaterdag 7 november 2020 om 12:36
Beste forummers,
Welkom in napraat 138!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 138!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 16 november 2020 om 22:12
Ik ook hoor Roos. Zag je jouw naam ook nog even voorbij komen?
Volgens mij lezen de Mods ook gewoon mee op het minnaartopic, althans, ik zag nl dat ze vandaag ook een post en quote hadden verwijderd en ik ben eens gaan checken, maar zag dat er niet gestaft was. Daaruit maak ik op dat Mods ook uit zichzelf ingrijpen of zou dat een te simpele conclusie zijn?

maandag 16 november 2020 om 22:13
Het zal wel drammen zijn, maar hij meent altijd anderen te moeten corrigeren. Helemaal goed als je zelf de normen respecteert en je een punt hebt. Van beiden is geen sprake. Meneer is onfatsoenlijk en meent anderen te moeten zeggen hoe het moet.
en zo is er nog wel meer.
maandag 16 november 2020 om 22:14
Als een post gewist is wordt het stafje 'eraf' gehaald en weet je dus niet of er gestaft was.loisnvt schreef: ↑16-11-2020 22:12Ik ook hoor Roos. Zag je jouw naam ook nog even voorbij komen?
Volgens mij lezen de Mods ook gewoon mee op het minnaartopic, althans, ik zag nl dat ze vandaag ook een post en quote hadden verwijderd en ik ben eens gaan checken, maar zag dat er niet gestaft was. Daaruit maak ik op dat Mods ook uit zichzelf ingrijpen of zou dat een te simpele conclusie zijn?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

Mij lijk je vooral jaloers op de populariteit van Shifty.In_Tenebris schreef: ↑16-11-2020 22:13Het zal wel drammen zijn, maar hij meent altijd anderen te moeten corrigeren. Helemaal goed als je zelf de normen respecteert en je een punt hebt. Van beiden is geen sprake. Meneer is onfatsoenlijk en meent anderen te moeten zeggen hoe het moet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
En dat doe je zelf natuurlijk noooooit

cookielover wijzigde dit bericht op 16-11-2020 22:15
48.47% gewijzigd

maandag 16 november 2020 om 22:15

maandag 16 november 2020 om 22:16
Ik zal me gerust met teveel bemoeien, maar onfatsoenlijk ben ik nooit.

maandag 16 november 2020 om 22:16

maandag 16 november 2020 om 22:17
maandag 16 november 2020 om 22:17
Dan zet ik even de airfryerT aan.
maandag 16 november 2020 om 22:18

maandag 16 november 2020 om 22:19
De ene dramt, de ander praat recht wat krom is omdat het een napraat vriend is.

Ooeehhh ik krijg er hongerT van...
Cookielover schreef: ↑16-11-2020 22:09Ik denk dat ik zo na de kaas met mosterd en de zure matten nog een boterham met sneerleverworst neem.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 16 november 2020 om 22:20
Ja, jij bent van onbesproken gedrag en zonder zondenIn_Tenebris schreef: ↑16-11-2020 22:13Het zal wel drammen zijn, maar hij meent altijd anderen te moeten corrigeren. Helemaal goed als je zelf de normen respecteert en je een punt hebt. Van beiden is geen sprake. Meneer is onfatsoenlijk en meent anderen te moeten zeggen hoe het moet.
Ik snap het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 16 november 2020 om 22:21
Dan verwar ik je op dat punt misschien met Abyss.In_Tenebris schreef: ↑16-11-2020 22:16Ik zal me gerust met teveel bemoeien, maar onfatsoenlijk ben ik nooit.