Napraattopic deel 147, met geklets!
zaterdag 23 oktober 2021 om 22:16
Beste forummers,
Welkom in napraat 147!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 147!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 7 november 2021 om 23:08
maandag 8 november 2021 om 01:06
Whahaha ik ben nog nooit op dit topic geweest maar ik voel me vereerd dat er over me gepraat wordt. Lekker zuur allemaal.
En nu krijgen jullie vast braakneigingen van mijn reactie hier. Graag gedaan hoor!
en ook al deel ik allemaal knuffels uit op dat topic, als ik moet kiezen tussen Baudet knuffelen en chips ging ik ook voor de chips
Ik ben weer weg, roddel ze en een dikke knuffel voor jullie allemaal!

en ook al deel ik allemaal knuffels uit op dat topic, als ik moet kiezen tussen Baudet knuffelen en chips ging ik ook voor de chips
.
maandag 8 november 2021 om 06:22
Je bewijst vooral dat je ook met knuffels gewoon kunt sneren.Barnsteen schreef: ↑08-11-2021 01:06Whahaha ik ben nog nooit op dit topic geweest maar ik voel me vereerd dat er over me gepraat wordt. Lekker zuur allemaal.En nu krijgen jullie vast braakneigingen van mijn reactie hier. Graag gedaan hoor!
Dat schijnheilige trek ik slecht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 8 november 2021 om 07:15
Ik ben serieus bang dat dit ooit aantrekkelijke forum een stille dood gaat sterven omdat het vanbinnen weggevreten wordt door een uiterst agressieve bacterie die al het goede weg knaagt: Het verbale geweld waar steeds meer forumleden hier onder te lijden hebben. Bijna niemand durft zijn of haar eigen mening straks meer te verkondigen en de een na de ander druipt af.
Ik zit er ook serieus aan te denken deze dictatuur te verlaten. Want gelukkig word ik niet van de sfeer hier. Ik merk dat ik net zo ga bekken als de schreeuwerds hier, terwijl ik dat eigenlijk verfoei.
Ik zit er ook serieus aan te denken deze dictatuur te verlaten. Want gelukkig word ik niet van de sfeer hier. Ik merk dat ik net zo ga bekken als de schreeuwerds hier, terwijl ik dat eigenlijk verfoei.

maandag 8 november 2021 om 07:20
Barnsteen schreef: ↑08-11-2021 01:06Whahaha ik ben nog nooit op dit topic geweest maar ik voel me vereerd dat er over me gepraat wordt. Lekker zuur allemaal.En nu krijgen jullie vast braakneigingen van mijn reactie hier. Graag gedaan hoor!
Zo lastig te begrijpen voor velen; roddelen is als je stiekem besproken wordt.
Dat is hier dus niet het geval.

maandag 8 november 2021 om 07:21

maandag 8 november 2021 om 07:37
Ik snap het ook niet.

maandag 8 november 2021 om 08:33
Maar het is zo lief.Lady*Voldemort schreef: ↑08-11-2021 07:51Ik moet een beetje overgeven in mijn mond van dat knuffeltopic.
Ow, wacht.......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning