Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:35
quote:consuelabananahammok schreef op 08 augustus 2015 @ 01:33:
Vroeger hadden we ook geen staf.
Moest je openlijk gaan klikken op een modtopic.
Nou dan Krabte je je wel 10 keeer achter je oren hoor.
Lijkt me leuker.
Hoeveel rellen waren er toen per week?
Vroeger hadden we ook geen staf.
Moest je openlijk gaan klikken op een modtopic.
Nou dan Krabte je je wel 10 keeer achter je oren hoor.
Lijkt me leuker.
Hoeveel rellen waren er toen per week?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:35
quote:tattou schreef op 08 augustus 2015 @ 01:34:
[...]
Fles is leeg, wat nu? Wat doen de vivaforummers dan?Aangezien jij er een bent lijkt het me dat je het antwoord zelf wel weet.
[...]
Fles is leeg, wat nu? Wat doen de vivaforummers dan?Aangezien jij er een bent lijkt het me dat je het antwoord zelf wel weet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:38
Maar goed over naar het trollen. Hoe kwam je eigenlijk op dit onderwerp?
En vanwaar de tinto interesse? Je voelt je aangetrokken tot verhalen over drank?
En vanwaar de tinto interesse? Je voelt je aangetrokken tot verhalen over drank?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:41
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 augustus 2015 @ 01:39:
[...]
Jawel. Een echte. Geen suf kletsgroepje dat eens in de zoveel maanden uiteen spat wegens intern gekissebis. Maar een topic over forum-b.e.l.e.i.d.Bestaat dat dan nu nog? Een forumbeleid?
[...]
Jawel. Een echte. Geen suf kletsgroepje dat eens in de zoveel maanden uiteen spat wegens intern gekissebis. Maar een topic over forum-b.e.l.e.i.d.Bestaat dat dan nu nog? Een forumbeleid?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:41
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:42
quote:Enn schreef op 08 augustus 2015 @ 01:38:
Jij voelt je aangetrokken tot mij en mijn verleden?
Ik vind het fenomeen trol fascinerend, ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Wat maakt dat ze zo leven, hebben ze geen beter uitzicht? Of hebben ze gewoon geen zin om moeite te doen om alles beter te maken?
En alcohol kan ik erg kort over zijn. Als je er niet met mate mee om kan gaan gaat het fout, altijd.
Jij voelt je aangetrokken tot mij en mijn verleden?
Ik vind het fenomeen trol fascinerend, ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Wat maakt dat ze zo leven, hebben ze geen beter uitzicht? Of hebben ze gewoon geen zin om moeite te doen om alles beter te maken?
En alcohol kan ik erg kort over zijn. Als je er niet met mate mee om kan gaan gaat het fout, altijd.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:45