Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:48
quote:tattou schreef op 08 augustus 2015 @ 01:42:
[...]
Jij voelt je aangetrokken tot mij en mijn verleden?
Ik vind het fenomeen trol fascinerend, ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Wat maakt dat ze zo leven, hebben ze geen beter uitzicht? Of hebben ze gewoon geen zin om moeite te doen om alles beter te maken?
En alcohol kan ik erg kort over zijn. Als je er niet met mate mee om kan gaan gaat het fout, altijd.
Doe dan dan ook want je komt er zelf anders wel met regelmaat op terug, dat viel me op
En waarom zou jij je inleven in een trol? Ze zijn er en ze doen wat ze blieven lijkt je niet?
Soms zijn ze echt aardig en soms zuigers. Leven en laten leven want men doet toch wel ook al ben jij het er wel of niet mee eens.
Ik ga nu slapen en ik wens jou (en jullie allemaal) alvast fijne nacht!
[...]
Jij voelt je aangetrokken tot mij en mijn verleden?
Ik vind het fenomeen trol fascinerend, ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen. Wat maakt dat ze zo leven, hebben ze geen beter uitzicht? Of hebben ze gewoon geen zin om moeite te doen om alles beter te maken?
En alcohol kan ik erg kort over zijn. Als je er niet met mate mee om kan gaan gaat het fout, altijd.
Doe dan dan ook want je komt er zelf anders wel met regelmaat op terug, dat viel me op
En waarom zou jij je inleven in een trol? Ze zijn er en ze doen wat ze blieven lijkt je niet?
Soms zijn ze echt aardig en soms zuigers. Leven en laten leven want men doet toch wel ook al ben jij het er wel of niet mee eens.
Ik ga nu slapen en ik wens jou (en jullie allemaal) alvast fijne nacht!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:49
quote:Enn schreef op 08 augustus 2015 @ 01:48:
[...]
Je komt er zelf anders wel met regelmaat op terug, dat viel me op
Ik ga nu slapen en ik wens jou en jullie allemaal alvast fijne nacht! Tja Enn, ik sta er anders in, ik ben nogal anti troll, maar slaap lekker.
[...]
Je komt er zelf anders wel met regelmaat op terug, dat viel me op
Ik ga nu slapen en ik wens jou en jullie allemaal alvast fijne nacht! Tja Enn, ik sta er anders in, ik ben nogal anti troll, maar slaap lekker.
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:50
quote:Enn schreef op 08 augustus 2015 @ 01:48:
[...]
Doe dan dan ook want komt er zelf anders wel met regelmaat op terug, dat viel me op
Ik ga nu slapen en ik wens jou (en jullie allemaal) alvast fijne nacht! Vaarwel Enn
[...]
Doe dan dan ook want komt er zelf anders wel met regelmaat op terug, dat viel me op
Ik ga nu slapen en ik wens jou (en jullie allemaal) alvast fijne nacht! Vaarwel Enn
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:54
zaterdag 8 augustus 2015 om 01:55