Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 2 augustus 2015 om 20:18
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.
zondag 2 augustus 2015 om 20:18
quote:ThunderassMan schreef op 02 augustus 2015 @ 19:02:
Beetje flauw.
[afbeelding]Nou ja, tis pas augustus, er kunnen nog best wat dommere posts komen hè, voordat het 31 december is.
Beetje flauw.
[afbeelding]Nou ja, tis pas augustus, er kunnen nog best wat dommere posts komen hè, voordat het 31 december is.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 2 augustus 2015 om 20:19
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 20:18:
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.
En dan mis je toch Ama, voor de broodnodige gezelligheid.
En dan mis je toch Ama, voor de broodnodige gezelligheid.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
zondag 2 augustus 2015 om 20:21
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.A girl with a mission..
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.A girl with a mission..
Je bent zelf een theepot
zondag 2 augustus 2015 om 20:26
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten. Ik ben 40+ en heb overgewicht maar wel lang(ig) rooig haar. Ik heb dus net ook gepost, ik mag wel.
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten. Ik ben 40+ en heb overgewicht maar wel lang(ig) rooig haar. Ik heb dus net ook gepost, ik mag wel.
zondag 2 augustus 2015 om 20:27
zondag 2 augustus 2015 om 20:37
quote:Bromelia schreef op 02 augustus 2015 @ 20:33:
Dat gaat een lang aanrecht worden en veel was opvouwen! en veel zuurtjes eten
Ik heb net de was maar opgevouwen. Dacht laat ik maar een luisteren naar boho en me nuttig maken.
Is dan ook meteen het enige nuttige van vandaag. De strijk laat ik liggen.
Dat gaat een lang aanrecht worden en veel was opvouwen! en veel zuurtjes eten
Ik heb net de was maar opgevouwen. Dacht laat ik maar een luisteren naar boho en me nuttig maken.
Is dan ook meteen het enige nuttige van vandaag. De strijk laat ik liggen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 2 augustus 2015 om 20:39
quote:SuzanneSuus schreef op 02 augustus 2015 @ 20:30:
En over dat topic zoveel posts op het CMtopic? TssssYep. Want iedereen moest natuurlijk ff roepen wat ze van Boho vonden. Dat ze zich totaaaaaaaaaal niets aantrekken van haar posts. En er moest ook meteen ff gezegd dat zij zichzelf niet herkennen in Boho's beschrijving van de gemiddelde VF-er. Hoewel het natuurlijk totaal niet belangrijk is wat Boho denkt over de gemiddelde VF-er.
En over dat topic zoveel posts op het CMtopic? TssssYep. Want iedereen moest natuurlijk ff roepen wat ze van Boho vonden. Dat ze zich totaaaaaaaaaal niets aantrekken van haar posts. En er moest ook meteen ff gezegd dat zij zichzelf niet herkennen in Boho's beschrijving van de gemiddelde VF-er. Hoewel het natuurlijk totaal niet belangrijk is wat Boho denkt over de gemiddelde VF-er.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 2 augustus 2015 om 20:48
zondag 2 augustus 2015 om 21:01
Het is gelukt hoor!!
http://forum.viva.nl/forum/digi/moderat ... ges/281819
http://forum.viva.nl/forum/digi/moderat ... ges/281819
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET