Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.
quote:ThunderassMan schreef op 02 augustus 2015 @ 19:02:

Beetje flauw.

[afbeelding]Nou ja, tis pas augustus, er kunnen nog best wat dommere posts komen hè, voordat het 31 december is.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SuzanneSuus schreef op 02 augustus 2015 @ 20:15:

Welke discussie is gezebraad in het Cm-topic?

Kwam hierdoor.

beetjegek in "Je man VS Bekende ster"
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 20:18:

Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.

En dan mis je toch Ama, voor de broodnodige gezelligheid.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar

Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten.A girl with a mission..
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 02 augustus 2015 @ 20:21:

[...]

A girl with a mission..Voor de 40 plus afdeling

Bohogirl wilde weten voor elke BN'er of bekende wereldburger wij onze echtgenoten zouden inruilen. Maar ze houdt niet van mensen met overgewicht en kort rood haar, dus die wilde ze onder de negeerknop en ze hoopte dan dat niemand die berichten meer kon lezen. Helaas was dat niet het geval en toen vond ze dat alle 40 plus huisvrouwen een ban moesten. Ik ben 40+ en heb overgewicht maar wel lang(ig) rooig haar. Ik heb dus net ook gepost, ik mag wel.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 augustus 2015 @ 20:21:

[...]

A girl with a mission..

Ik hou wel van mensen met ambitie.

Toch bijzonder blijft dat, mensen die hier posten en doen alsof ze er niet bij horen door zich continue te distantieren van het forum door commentaar, maar wel blijven komen.
quote:Bieb2.0 schreef op 02 augustus 2015 @ 20:26:

[...]

Ik ben 40+ en heb overgewicht maar wel lang(ig) rooig haar. Ik heb dus net ook gepost, ik mag wel.Ow dan mag ik ook blijven van dit toppertje, ben nog lang geen 40 (ahum) en heb geen rood haar. Wel moddervet..
En over dat topic zoveel posts op het CMtopic? Tssss
Je bent zelf een theepot
Dat gaat een lang aanrecht worden en veel was opvouwen! en veel zuurtjes eten
Oh ik alleen het overgewicht, maar dat compenseer ik met het niet-hiuisvrouw zijn en mijn sprankelende persoonlijkheid. Dus ik mag ook blijven. Over een jaar of 10 maar eens mijn haar afknippen en verven
Ik wil helemaal niet steeds voorbij zien komen dat iemands anus lekt.
quote:Bromelia schreef op 02 augustus 2015 @ 20:33:

Dat gaat een lang aanrecht worden en veel was opvouwen! en veel zuurtjes eten

Ik heb net de was maar opgevouwen. Dacht laat ik maar een luisteren naar boho en me nuttig maken.

Is dan ook meteen het enige nuttige van vandaag. De strijk laat ik liggen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 augustus 2015 @ 20:30:

En over dat topic zoveel posts op het CMtopic? TssssYep. Want iedereen moest natuurlijk ff roepen wat ze van Boho vonden. Dat ze zich totaaaaaaaaaal niets aantrekken van haar posts. En er moest ook meteen ff gezegd dat zij zichzelf niet herkennen in Boho's beschrijving van de gemiddelde VF-er. Hoewel het natuurlijk totaal niet belangrijk is wat Boho denkt over de gemiddelde VF-er.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 20:37:

Ik wil helemaal niet steeds voorbij zien komen dat iemands anus lekt.,ik ben nog al een plaatjes denker..
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 20:37:

Ik wil helemaal niet steeds voorbij zien komen dat iemands anus lekt.Ja brr..ik ga niet lezen daar.
Zelfportetje van jou Bieb? Precies getroffen meid!
Wanneer krijg je je award eigenlijk Hats? Of hebben ze dat er niet bijgezegd toen ze belden dat je gewonnen had?
En daar komt de rest van de kudde

http://gph.is/1m9Aq7n
Oh ja, ik vergeet steeds dat jij hier eigenlijk ook niet komt, jij post niet op het vivaforum, jij observeert alleen maar ofzo, als volledige buitenstaander die het eigenlijk maar stom vindt.
Jij doet een hoop aannames he, Sidroth?
Het is gelukt hoor!!

http://forum.viva.nl/forum/digi/moderat ... ges/281819
quote:Solomio schreef op 02 augustus 2015 @ 20:19:

[...]

En dan mis je toch Ama, voor de broodnodige gezelligheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven