Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 9 augustus 2015 om 22:18
quote:Honeymoonquiz schreef op 09 augustus 2015 @ 22:16:
Ik denk dat ze echt is, maar wel heel wereldvreemd en een beetje een gekkie.
Dat dacht ik ook. Tot ze vanavond opeens heel lomp ging posten
Ze schreef relatief normaal, maar wereldvreemd , mee in dat topic en opeens was het 'verschrikkelijk, had dan geen kind gerkegen' enz en daarbij opeens vanuit het niets mensen gaan uitlachen op een bespaartopic, dat is een beetje raar
Zelfs voor iemand die totaal buiten de maatschappij staat.
Ik denk dat ze echt is, maar wel heel wereldvreemd en een beetje een gekkie.
Ze schreef relatief normaal, maar wereldvreemd , mee in dat topic en opeens was het 'verschrikkelijk, had dan geen kind gerkegen' enz en daarbij opeens vanuit het niets mensen gaan uitlachen op een bespaartopic, dat is een beetje raar
Zelfs voor iemand die totaal buiten de maatschappij staat.
zondag 9 augustus 2015 om 22:23
quote:Sidroht schreef op 09 augustus 2015 @ 22:18:
[...]
Zelfs voor iemand die totaal buiten de maatschappij staat.Ja dat is waar. Misschien zit ze aan de sherry?
[...]
Zelfs voor iemand die totaal buiten de maatschappij staat.Ja dat is waar. Misschien zit ze aan de sherry?
zondag 9 augustus 2015 om 22:26
quote:Sidroht schreef op 09 augustus 2015 @ 21:23:
[...]
Het ging niet over die pijn. Chronisch ziek zijn is erg zat.
Dan kun je ook reageren in het daartoe bestemde topic van Suzy zelf. Het lijkt me voor de anderen in het pijntopic tenminste geen feest om allerlei niet terzake doende posts te moeten doorploegen over het huwelijksleven van een van de deelnemers.
Hetzelfde geldt trouwens andersom. Wat Dubbeltje deed kon ook niet: in het 'huwelijkstopic' van Suzy een beetje gaan zitten te zeiken over de deelnemers aan het chronische pijntopic. Ik snap die hobby echt niet hoor.
[...]
Het ging niet over die pijn. Chronisch ziek zijn is erg zat.
Dan kun je ook reageren in het daartoe bestemde topic van Suzy zelf. Het lijkt me voor de anderen in het pijntopic tenminste geen feest om allerlei niet terzake doende posts te moeten doorploegen over het huwelijksleven van een van de deelnemers.
Hetzelfde geldt trouwens andersom. Wat Dubbeltje deed kon ook niet: in het 'huwelijkstopic' van Suzy een beetje gaan zitten te zeiken over de deelnemers aan het chronische pijntopic. Ik snap die hobby echt niet hoor.
zondag 9 augustus 2015 om 22:28
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2015 @ 21:56:
[...]
Ha Jo, ja, dat zal bij jou ook wel bij je basisvaardigheden hebben gehoord. Onze generatie enzeau. Ik danste op die leeftijd alleen de pogo. Geen haar op iemands hoofd die op het idee kwam voor te stellen dat ik op dansles zou gaan, met mijn gescheurde kleren, veiligheidsspelden en groene hanenkam
[...]
Ha Jo, ja, dat zal bij jou ook wel bij je basisvaardigheden hebben gehoord. Onze generatie enzeau. Ik danste op die leeftijd alleen de pogo. Geen haar op iemands hoofd die op het idee kwam voor te stellen dat ik op dansles zou gaan, met mijn gescheurde kleren, veiligheidsspelden en groene hanenkam
zondag 9 augustus 2015 om 22:32