Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 september 2015 om 11:32
quote:Morrigan- schreef op 14 september 2015 @ 11:10:
grimble, wat een heftige ervaring heb je gehad, ik krijg er een heel naar gevoel van als ik het alleen al lees Lief, maar hoeft niet hoor. Ben zo'n 400 euro lichter door dit alles en behoorlijk aangedaan, maar ik ben bijna waar ik moet zijn dankzij de privileges die je als (vrijwel) blanke Nederlander nu eenmaal hebt.
grimble, wat een heftige ervaring heb je gehad, ik krijg er een heel naar gevoel van als ik het alleen al lees Lief, maar hoeft niet hoor. Ben zo'n 400 euro lichter door dit alles en behoorlijk aangedaan, maar ik ben bijna waar ik moet zijn dankzij de privileges die je als (vrijwel) blanke Nederlander nu eenmaal hebt.
IMHO
maandag 14 september 2015 om 11:33
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 september 2015 @ 11:21:
[...]
2,2 miljoen zwakbegaafd
Dat is inderdaad meer dan verwacht.
Mijn huisarts vertelde waar deze mensen allemaal moeite mee hebben en het is vooral de logica waar ze erg zwak in zijn. Ook moderne middelen die ons eigenlijk van dienst zouden moeten zijn, daar weten ze geen raad mee. Ik vond het zeer verhelderend.
[...]
2,2 miljoen zwakbegaafd
Dat is inderdaad meer dan verwacht.
Mijn huisarts vertelde waar deze mensen allemaal moeite mee hebben en het is vooral de logica waar ze erg zwak in zijn. Ook moderne middelen die ons eigenlijk van dienst zouden moeten zijn, daar weten ze geen raad mee. Ik vond het zeer verhelderend.
maandag 14 september 2015 om 11:35
maandag 14 september 2015 om 11:37
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:35:
[...]
Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.Verschrikkelijk . En koren op de molen van bepaalde lieden ook, want er gaan er geheid een paar doordraaien.
[...]
Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.Verschrikkelijk . En koren op de molen van bepaalde lieden ook, want er gaan er geheid een paar doordraaien.
maandag 14 september 2015 om 11:39
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:35:
[...]
Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.
Ik wens je een warme thuiskomst.
Ik ben stil van je relaas, daarom heb ik niet gereageerd.
[...]
Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.
Ik wens je een warme thuiskomst.
Ik ben stil van je relaas, daarom heb ik niet gereageerd.
maandag 14 september 2015 om 11:39
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 september 2015 @ 11:37:
[...]
Verschrikkelijk . En koren op de molen van bepaalde lieden ook, want er gaan er geheid een paar doordraaien.Dat ja. En dat is logisch. Zet een gemiddelde buurt uit z'n huis, hoe chic de wijk ook is, en sluit ze op op een station en zeg dat ze nergens heen mogen. Dan breken er rellen uit. Ongeacht bij welke bevolkingsgroep. Maar in deze discussie wordt dat zo gedraaid dat het 'dus' barbaren zijn.
[...]
Verschrikkelijk . En koren op de molen van bepaalde lieden ook, want er gaan er geheid een paar doordraaien.Dat ja. En dat is logisch. Zet een gemiddelde buurt uit z'n huis, hoe chic de wijk ook is, en sluit ze op op een station en zeg dat ze nergens heen mogen. Dan breken er rellen uit. Ongeacht bij welke bevolkingsgroep. Maar in deze discussie wordt dat zo gedraaid dat het 'dus' barbaren zijn.
maandag 14 september 2015 om 11:42
maandag 14 september 2015 om 11:46
maandag 14 september 2015 om 11:48
maandag 14 september 2015 om 11:49
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:48:
Maar ik heb er echt nooit een geheim van gemaakt. Zeg ook regelmatig wat ik vind 'als man'.
Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.
Maar ik heb er echt nooit een geheim van gemaakt. Zeg ook regelmatig wat ik vind 'als man'.
Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.
maandag 14 september 2015 om 11:50
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:48:
Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.Ik denk dat nu velen toch dat kont kussen nog eens gaan heroverwegen.
Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.Ik denk dat nu velen toch dat kont kussen nog eens gaan heroverwegen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar