Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 14 september 2015 @ 11:10:

grimble, wat een heftige ervaring heb je gehad, ik krijg er een heel naar gevoel van als ik het alleen al lees Lief, maar hoeft niet hoor. Ben zo'n 400 euro lichter door dit alles en behoorlijk aangedaan, maar ik ben bijna waar ik moet zijn dankzij de privileges die je als (vrijwel) blanke Nederlander nu eenmaal hebt.
IMHO
Dank voor alle IQ-weetjes. Overigens zijn er ook heel wat met een bovengemiddeld IQ die hele domme dingen zeggen en doen, weet ik uit de eerste hand...
Occam's razor
quote:Debora schreef op 14 september 2015 @ 11:32:

Dank voor alle IQ-weetjes. Overigens zijn er ook heel wat met een bovengemiddeld IQ die hele domme dingen zeggen en doen, weet ik uit de eerste hand...Oh zeker, maar dat is een ander verhaal .
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 september 2015 @ 11:21:

[...]

2,2 miljoen zwakbegaafd

Dat is inderdaad meer dan verwacht.

Mijn huisarts vertelde waar deze mensen allemaal moeite mee hebben en het is vooral de logica waar ze erg zwak in zijn. Ook moderne middelen die ons eigenlijk van dienst zouden moeten zijn, daar weten ze geen raad mee. Ik vond het zeer verhelderend.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 september 2015 @ 11:31:

Ah, maar je zit dus wel in de trein nu? En rijdt die trein ook?Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.
IMHO
@Deborah: Weet niet of het uitmaakt, maar ik ben een man.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:35:

[...]

Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.Verschrikkelijk . En koren op de molen van bepaalde lieden ook, want er gaan er geheid een paar doordraaien.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:36:

@Deborah: Weet niet of het uitmaakt, maar ik ben een man.

Komt ie nu mee!
quote:Sidroht schreef op 14 september 2015 @ 11:37:

[...]

Komt ie nu mee!Ach vent, maak je niet zo druk
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:35:

[...]

Tussen DL en NL geen problemen. Oostenrijk heb ik dus uit moeten vliegen. Precies die route die vluchtelingen niet kunnen nemen. Die zitten daar muurvast.

Ik wens je een warme thuiskomst.

Ik ben stil van je relaas, daarom heb ik niet gereageerd.
Een waarschuwing voor kneus?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 september 2015 @ 11:37:

[...]

Verschrikkelijk . En koren op de molen van bepaalde lieden ook, want er gaan er geheid een paar doordraaien.Dat ja. En dat is logisch. Zet een gemiddelde buurt uit z'n huis, hoe chic de wijk ook is, en sluit ze op op een station en zeg dat ze nergens heen mogen. Dan breken er rellen uit. Ongeacht bij welke bevolkingsgroep. Maar in deze discussie wordt dat zo gedraaid dat het 'dus' barbaren zijn.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:36:

@Deborah: Weet niet of het uitmaakt, maar ik ben een man.Niet!!!!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 september 2015 @ 11:38:

[...]

Ach vent, maak je niet zo druk Ik weet graag wie de andere kerels zijn hier. Male bonding, weetjewel.
Of ben je net zo'n man als Thordis?
quote:Sidroht schreef op 14 september 2015 @ 11:40:

[...]

Ik weet graag wie de andere kerels zijn hier. Male bonding, weetjewel.Sidroht niet hoor, maar in een vorig leven is ze er wel van 'beschuldigd' . Maar grappig dat je sekse zo veel verbazing wekt. Ik wist het al jaren
quote:Star schreef op 14 september 2015 @ 11:40:

[...]

Niet!!!!

Dat!!!!!!!!!!!

Wat weer iets zegt over iig MIJN vooroordelen over mannen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Wacht even. Sidroht een man, serieus?

Grimble had ik wel door.

En wat een commotie toch weer. Wat lopen er toch rare lieden rond.
Nee, Sidroth is geen man
quote:yasmijn schreef op 14 september 2015 @ 11:47:

Nee, Sidroth is geen man

Nee zeg.

Maar toen ik Thordis heette werd ik vaak aangezien voor een man.
Maar ik heb er echt nooit een geheim van gemaakt. Zeg ook regelmatig wat ik vind 'als man'.

Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.
IMHO
Ik had al lang door dat Grimble een man was. Teveel testosteron.

Dat ruik ik door de computer heen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:48:

Maar ik heb er echt nooit een geheim van gemaakt. Zeg ook regelmatig wat ik vind 'als man'.

Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.
quote:liubi schreef op 14 september 2015 @ 11:49:

Ik had al lang door dat Grimble een man was. Teveel testosteron.

Dat ruik ik door de computer heen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:48:

Wat ik dan wel heel mooi vind is dat mensen, als je over je vriendin praat met wie je een dochtertje hebt, niet (meer) automatisch concluderen dat je een man bent. We zijn ver gekomen.Ik denk dat nu velen toch dat kont kussen nog eens gaan heroverwegen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven