Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 september 2015 om 19:06
Of het nou frites, friet patat of Ras patat is, uiteindelijk willen we allemaal het zelfde.
https://www.youtube.com/watch?v=PT8evodDKbc
https://www.youtube.com/watch?v=PT8evodDKbc
woensdag 16 september 2015 om 19:13
quote:Morrigan- schreef op 16 september 2015 @ 19:09:
[...]
en de patat smaakt nog wel naar patat?Ja hoor, wij hebben die luchtgebakken frietjes ooit in het ziekenhuis gehad, en ze waren hartstikke lekker. Hier nog geen airfryer, maar dat is meer een financiële kwestie. Plus dat we nou ook weer niet zo vaak friet eten en zo gauw gaat een mens nou ook weer niet dood van een beetje olie.
[...]
en de patat smaakt nog wel naar patat?Ja hoor, wij hebben die luchtgebakken frietjes ooit in het ziekenhuis gehad, en ze waren hartstikke lekker. Hier nog geen airfryer, maar dat is meer een financiële kwestie. Plus dat we nou ook weer niet zo vaak friet eten en zo gauw gaat een mens nou ook weer niet dood van een beetje olie.
woensdag 16 september 2015 om 19:16
quote:Morrigan- schreef op 16 september 2015 @ 19:07:
[...]
heb jij een snackbar die bezorgt? wow.
de snackbars die hier bezorgen hebben alleen halal. En om de 1 of andere reden zijn er geen halal kroketten.
mijn grens qua snacks is wel bereikt. Dat je geen frikandel kan laten thuisbezorgen maar dat ik daarvoor naar een snackbar moet LOPEN,
Een mooi topic voor op de actueelpijler.
'en bedankt voor de wandeltocht Merkel!'.
Iemand moet de schuld krijgen.
[...]
heb jij een snackbar die bezorgt? wow.
de snackbars die hier bezorgen hebben alleen halal. En om de 1 of andere reden zijn er geen halal kroketten.
mijn grens qua snacks is wel bereikt. Dat je geen frikandel kan laten thuisbezorgen maar dat ik daarvoor naar een snackbar moet LOPEN,
Een mooi topic voor op de actueelpijler.
'en bedankt voor de wandeltocht Merkel!'.
Iemand moet de schuld krijgen.