Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bijlezen

Wellicht is het handig voor het bijlezen om bij elke post een titel te zetten zodat je bijvoorbeeld alleen maar Bijlezen hoeft bij te lezen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 06:24:

Goedemorgen! Jullie zijn wel lekker vroeg, dat is dan weer een voordeel van vroeg naar bed.

Goedemorgen Wol!

Ben er net uit, eindelijk kunnen uitslapen.. laatste dag vakantie en de rest van de vakantie rond 6 uur wakker..zal je net zien.
quote:Corona67 schreef op 27 oktober 2015 @ 07:24:

[...]

Dat dacht ik dus ook meteen. Hahaha. Eerst +100000 zetten en vervolgens hier en op het topic gaan beginnen met hetzelfde. (ga ervan uit dat er daar nog meer komen.)

Beetje als ik tegen mijn buurman zeg.. Hoe op met schelden!! Klootzak dat je bent! (wat hij dan ook is, maar dat terzijde)

En gelukkig ben ik je klant niet red )Haha daar moet je zeker blij mee zijn, als je mijn klant bent is er iets niet goed met je! ;)
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 oktober 2015 @ 07:16:

Ah gezellig Missie, kom je de hele riedel nog even overdoen?

Ik sliep om half negen al, gelukkig, want knallende koppijn. Nog steeds, dus dat wordt een gezellige werkdag. Klantjes, berg u maar!

Ja altijd leuk om de boel weer proberen op te kloppen toch? Not.

Beterschap en succes voor je klanten
quote:consuelabananahammok schreef op 26 oktober 2015 @ 23:40:

Ah wacht

Ik was doof

Soms hoor je het niet

Of lees je niet goed

Raar

Ridicuul zelfs

Yoga moet ik gaan doen

Kan ik de rust

Waar ik op wacht

Als het begrip

Rap verdwijnt

Toch weer voelen

Ja dat zou helpen

En het dan wel zien

Voor jou

Als je het nog wil aannemen

Lieve feow

Typ ik mijn excuus.

!

ehm, het is dat er geen puntjes tussen staan, maar verder lijk je nu toch echt wel op elle hoor
goedemorgen ladies en gents

wat een toestand weer gisteravond

ik blijf erbij, ze zijn in een trollenval gestapt. maar de tijd zal het leren.
quote:Moiren_ schreef op 26 oktober 2015 @ 22:18:

Yep.

tas ook een ban.

Wij zullen zo wel gaan Dot tot morgen
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 08:53:

[...]

ehm, het is dat er geen puntjes tussen staan, maar verder lijk je nu toch echt wel op elle hoor zei ik dus ook al tegen haar.. en dan ook nog die avatar.. twinsssssssssss
quote:Corona67 schreef op 27 oktober 2015 @ 09:09:

[...]

zei ik dus ook al tegen haar.. en dan ook nog die avatar.. twinsssssssssss

daarom zei ik het ook

jij zit duidelijk nog niet in je heldere moment vandaag
wat een heerlijk weer wordt het vandaag!

ik ben er al helemaal klaar voor, zo eerst even snel wat boodschappen doen en dan lekker aan het werk

tussendoor even in het zonnetje zitten
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 09:14:

[...]

daarom zei ik het ook

jij zit duidelijk nog niet in je heldere moment vandaag Klopt.. training nu.. moet eigenlijk opletten
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 09:15:

wat een heerlijk weer wordt het vandaag!

ik ben er al helemaal klaar voor, zo eerst even snel wat boodschappen doen en dan lekker aan het werk

tussendoor even in het zonnetje zitten :cheer2:wel die sluier weghalen dan he
quote:DorothyParker schreef op 26 oktober 2015 @ 23:54:

[...]

Wil ik doen.

Maar wat verder?

Ik mag hier niet meer posten? En waarom?

Waarom branden ze Corona meteen af? Want dat vind ik nu ook heel zielig. Die weet nergens van. Krijgt hij nu een verontschuldiging?

Waarom krijg ik nu eigenlijk gezeik? Omdat ik geen ban kreeg?

Serieus: wat is dit gezeik?

Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!Jij bent toch ook geband of is dat alweer teruggedraaid? Ik vind het iig 100% terecht. Wat kan jij doorzagen en klagen met het steeds herhalen van dezelfde vragen. Dat deed je bij Tas ook terwijl zij probeerde de topic nog te redden. Negeert ze jullie is het niet goed en gaat ze erop in dan hebben jullie weer commentaar op haar manier van reageren. Ben blij dat ik jullie gezeur niet heb hoeven te lezen, want blijkbaar hebben jullie het heel erg bont gemaakt aan al de bans te zien.
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 09:20:

[...]

Jij bent toch ook geband of is dat alweer teruggedraaid? Ik vind het iig 100% terecht. Wat kan jij doorzagen en klagen met het steeds herhalen van dezelfde vragen. Dat deed je bij Tas ook terwijl zij probeerde de topic nog te redden. Negeert ze jullie is het niet goed en gaat ze erop in dan hebben jullie weer commentaar op haar manier van reageren. Ben blij dat ik jullie gezeur niet heb hoeven te lezen, want blijkbaar hebben jullie het heel erg bont gemaakt aan al de bans te zien.Doei.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 09:28:

[...]

Doei.Hoezo doei?
Goedemorgen.

Nou zeg, dit is napraat, geen ouwe koeienstal.
quote:Cateautje schreef op 27 oktober 2015 @ 09:49:

Goedemorgen.

Nou zeg, dit is napraat, geen ouwe koeienstal.

Zo oud is het niet als er op de laatste bladzijde nog over wordt gesproken.

Niet iedereen is 24/7 op het forum. Ik krijg nu pas de kans om bij te lezen.
Goedemorgen Cato
Goedemorgen Save.
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 08:54:

goedemorgen ladies en gents

wat een toestand weer gisteravond

ik blijf erbij, ze zijn in een trollenval gestapt. maar de tijd zal het leren.In een val trappen, neuh, daar geloof ik niet zo in. Trol of niet, ze heeft merkwaardige ideeën en je weet al voor je op haar reageert dat je een heftige reactie terug kan verwachten. En da's best eens leuk. De prijs van dit vermaak is helaas dat er wel eens een waarschuwing of ban wordt uitgedeeld. Jammer dan.
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 09:53:

[...]

In een val trappen, neuh, daar geloof ik niet zo in. Trol of niet, ze heeft merkwaardige ideeën en je weet al voor je op haar reageert dat je een heftige reactie terug kan verwachten. En da's best eens leuk. De prijs van dit vermaak is helaas dat er wel eens een waarschuwing of ban wordt uitgedeeld. Jammer dan.Uitlokken noemt men dat.
O Dorothy heeft toch nog via een omweg een ban gekregen.
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 09:56:

[...]

Uitlokken noemt men dat. Ik noem dat de confrontatie zoeken. Van beide kanten.
Er wordt hier oostindisch nagepraat
quote:MarindaH schreef op 27 oktober 2015 @ 10:03:

Er wordt hier oostindisch nagepraat Inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven