Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 23:41:

Beatrijs Smulders en kornuiten zijn echt minder populair geworden, zelfs hier op VF.

Ik heb inmiddels echt de illusie dat ik iets heb toegevoegd hier op het forum: Beatrijs Smulders minder populair, kleuterverlenging niet meer zo positief, klas overslaan is niet meer het einde van de wereld.

Alleen nog even die verplichte zwemles eruit zien te krijgen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:cochise schreef op 06 november 2015 @ 23:46:

[...]

Waaaaahhhh!!! Beatrijs en co, ik heb haar vervloekt met die nare boeken. Die waren hot toen ik zwanger was. 'Oei ik groei' had je ook zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 23:47:

Ik vind het ook zo fijn dat ik jongere collega's die in verwachting zijn gewoon hoor zeggen: "ik wil in het ziekenhuis bevallen, want ik wil pijnstilling als ik dat nodig heb." Niks geen stom oermoedergevoel, waarbij je lekker in je weeën moet duiken en dan heel empowered dat kind gaat baren, maar gewoon pijnstillen. Wow! Dat kan natuurlijk ook.Zeker HaaEsPee. Sorry hoor maar bevallen moet pijn doen. Anders hoor je niet bij het geheime moederverbond en laten we het maar helemaal niet hebben over hoezeer je je kind tekort doet met pijnstilling. Een moeder moet Afzien en Lijden. Anders geen moederliefde
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:44:

[...]

Beatrijs S. heeft het gewoon zelf verpest met haar "bevallen is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen" en "wordt je ingeknipt? vraag je man om een kaarsje aan te steken en luister naar de nieuwe CD van Marco borstsato" en "ademen door je kringspier"

Ja.

Dat feest bleek namelijk nogal tegen te vallen in de praktijk.

En dat ademen door de kringspier heeft legio huwelijken de das om gedaan.

Over een poosje krijgen we boeken met titels als 'hoezee voor de keizersnee!' en 'keizersnee je mee?' Want dan is dát mode, omdat het in de Linda. stond.
Ik heb Beatrijs gelezen toen ik 22 was, omdat een goeie vriendin van mij toen zwanger was en ik wilde me toch een beetje inlezen .

En ik moet eerlijk zeggen: ik had er wel wat aan meer dan 10 jaar later toen ik zelf moest bevallen en zo. Maar het moet wel bij je passen natuurlijk. Ik word altijd een beetje iebelig van mensen die hun waarheid als de enige bruikbare presenteren, of zo.
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 23:49:

[...]

'Oei ik groei' had je ook zeker? ik niet. zei een medemoeder tegen mij: die van mij heeft weer een sprongetje. dacht ik: wtf die van mij kan nog niet eens zitten
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 23:47:

Ik vind het ook zo fijn dat ik jongere collega's die in verwachting zijn gewoon hoor zeggen: "ik wil in het ziekenhuis bevallen, want ik wil pijnstilling als ik dat nodig heb." Niks geen stom oermoedergevoel, waarbij je lekker in je weeën moet duiken en dan heel empowered dat kind gaat baren, maar gewoon pijnstillen. Wow! Dat kan natuurlijk ook.Doe je jezelf wel tekort hoor. Ik gun iedereen een natuurlijke bevalling, liggend in bad of, beter nog, ergens onder een struik, waarbij je zelf de navelstreng doorknipt met wat maar voorhanden is. Net als in Afrika. En daarna, hop, zo weer aan het werk zodat de piepers om half zes op tafel staan. Niet van dat slappe gedoe.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 23:50:

[...]

Ja.

Over een poosje krijgen we boeken met titels als 'hoezee voor de keizersnee!' en 'keizersnee je mee?' Want dan is dát mode, omdat het in de Linda. stond.Ik ben trendsetter: 3 keizersnedes gehad, waarvan de laatste al bijna 15 jaar geleden.

[...]

Ja.

Over een poosje krijgen we boeken met titels als 'hoezee voor de keizersnee!' en 'keizersnee je mee?' Want dan is dát mode, omdat het in de Linda. stond.Ja ik zie het voor me. Dat je op het strand er pas bij hoort met je cesarian.
Twitter

Me buuf leest hier mee. Stopte na Medsadvies gelijk met koolhydraatvoeding. Kind brullen natuurlijk. Stopt ze er een hopbes in. Kind wil niet slikken. Ik liet nog een verbrand ei zien. Kind verslikt zich. En nu?

Hashtek Meds.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 23:49:

[...]

'Oei ik groei' had je ook zeker? Oh god dat kutboek. Dat lag bij mij binnen de kortste keren op de stort.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:47:

[...]

een kaantje?

Ook.

Een kalkoenkaantje.

Mijn reuzelcreme was halal.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:50:

[...]

Zeker HaaEsPee. Sorry hoor maar bevallen moet pijn doen. Anders hoor je niet bij het geheime moederverbond en laten we het maar helemaal niet hebben over hoezeer je je kind tekort doet met pijnstilling. Een moeder moet Afzien en Lijden. Anders geen moederliefdeEn dat was ook precies het moment waarop ik die geschreven monstrositeit van mevrouw Smulders weggeflikkerd heb. Of, nou ja, braaf terug gebracht naar de bieb. Ik heb het alsnog twee keer zonder verdoving gedaan, maar daar waren redenen voor en echt lekker vond ik het niet, ook niet achteraf. Je kunt niet naar de bakker gaan en zeggen dat je zonder verdoving een achtponder gebaard hebt en dat je dan gratis taartjes krijgt. Heel stom.
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 november 2015 @ 23:51:

[...]

Doe je jezelf wel tekort hoor. Ik gun iedereen een natuurlijke bevalling, liggend in bad of, beter nog, ergens onder een struik, waarbij je zelf de navelstreng doorknipt met wat maar voorhanden is. Net als in Afrika. En daarna, hop, zo weer aan het werk zodat de piepers om half zes op tafel staan. Niet van dat slappe gedoe.dit, beter kan ik het niet verwoorden. Natuurlijk bevallen met Rens Kroes. Op je hurken tussen de quinoa om je baby te baren die verwekt is met chiazaad
Geinig, die groepsontkenning , ik moest aan dit liedje denken:

https://www.youtube.com/watch?v=nm6DO_7px1I

Groepen zijn sterk toch. Geen twijfel meer mogelijk met groepen.
Ik heb helemaal niet aan boeken gedaan. Dat voelt ook wel weer ontaard.

[...]

Ja.

Over een poosje krijgen we boeken met titels als 'hoezee voor de keizersnee!' en 'keizersnee je mee?' Want dan is dát mode, omdat het in de Linda. stond.Allemaal aan de epiduraal!
Ja Nous, die had ik ook maar daar ben ik toch een stuk minder getraumatiseerd door.
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 23:52:

[...]

En dat was ook precies het moment waarop ik die geschreven monstrositeit van mevrouw Smulders weggeflikkerd heb. Of, nou ja, braaf terug gebracht naar de bieb. Ik heb het alsnog twee keer zonder verdoving gedaan, maar daar waren redenen voor en echt lekker vond ik het niet, ook niet achteraf. Je kunt niet naar de bakker gaan en zeggen dat je zonder verdoving een achtponder gebaard hebt en dat je dan gratis taartjes krijgt. Heel stom.Nee meestal staat er dan iemand anders tegen je op te bieden met een totaal ruptuur
Ik hou het ff in de trant van TVOH, some rap here and there
quote:Solomio schreef op 06 november 2015 @ 23:51:

[...]

Ik ben trendsetter: 3 keizersnedes gehad, waarvan de laatste al bijna 15 jaar geleden.Ik 27 jaar geleden
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 23:50:

Ik heb Beatrijs gelezen toen ik 22 was, omdat een goeie vriendin van mij toen zwanger was en ik wilde me toch een beetje inlezen .

En ik moet eerlijk zeggen: ik had er wel wat aan meer dan 10 jaar later toen ik zelf moest bevallen en zo. Maar het moet wel bij je passen natuurlijk. Ik word altijd een beetje iebelig van mensen die hun waarheid als de enige bruikbare presenteren, of zo.Geen last van
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tattou schreef op 06 november 2015 @ 23:53:

Geinig, die groepsontkenning , ik moest aan dit liedje denken:

https://www.youtube.com/watch?v=nm6DO_7px1I

Groepen zijn sterk toch. Geen twijfel meer mogelijk met groepen.Jij mag er ook bij hoor
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 23:54:

[...]

Ik 27 jaar geleden Maar dan weer geen 3.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 23:54:

[...]

Jij mag er ook bij hoor Liever niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven