Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 23:40
vrijdag 6 november 2015 om 23:41
Mag ik even over de Wiet wat vragen ( ik lees alleen evt. reactie )
In Mexico legalisering eigen teelt. Ik zag iets over legalisering als reactie en eigen kweek. Hoe is dat in NL?
(Even terug in de tijd door Phil Collins die werd genoemd en een stukje YOUTUBE Selling England by the pound ....waarin Phil Colins erg jong drum te zien is - zonder zang nog, Uitdossing Peter Gabriel ongelooflijk door gebruik van drugs.
VRAAG: mag je in NL ook? Ik heb hier nog een bakje en dat brengt meer op dan broccoli.
Groet,
P_I
OPM.
Ik heb toch een paar dingen gelezen. Zonder topics te bekijken.
Is wel een beetje maf wat hier op het forum gebeeurde.
TTas28 is weg.
ETASS kan ook nog. Scriptschrijver van ET is overleden. Ik ga niet kijken op die pijler.
Veel indrukken en veel nieuws en actualiteiten gevolgd.
Sesamstraat, voeding en veel aandacht voor vervanging van dure medicijnen door meer natuurlijke middelen en in afgemeten doses. Nieuwe en meer op maat afgestemde mammografische meetinstrumenten. Willy in China, Moedermelkbank, Chinezen stappen af van 1-kind beleid. (Er zat ook een samenvatting van vorige week bij.... Ook een korte samenvatting van een top zoveel jaar reclame zat er bij. Dat heeft even nodig om te bezinken.
Maar goed dat ik geen drugs en geen alcohol doe.
Prettig weekeinde. (Waar kan je een wietplant kopen als het legaal is?)
In Mexico legalisering eigen teelt. Ik zag iets over legalisering als reactie en eigen kweek. Hoe is dat in NL?
(Even terug in de tijd door Phil Collins die werd genoemd en een stukje YOUTUBE Selling England by the pound ....waarin Phil Colins erg jong drum te zien is - zonder zang nog, Uitdossing Peter Gabriel ongelooflijk door gebruik van drugs.
VRAAG: mag je in NL ook? Ik heb hier nog een bakje en dat brengt meer op dan broccoli.
Groet,
P_I
OPM.
TTas28 is weg.
ETASS kan ook nog. Scriptschrijver van ET is overleden. Ik ga niet kijken op die pijler.
Sesamstraat, voeding en veel aandacht voor vervanging van dure medicijnen door meer natuurlijke middelen en in afgemeten doses. Nieuwe en meer op maat afgestemde mammografische meetinstrumenten. Willy in China, Moedermelkbank, Chinezen stappen af van 1-kind beleid. (Er zat ook een samenvatting van vorige week bij.... Ook een korte samenvatting van een top zoveel jaar reclame zat er bij. Dat heeft even nodig om te bezinken.
vrijdag 6 november 2015 om 23:42
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 23:40:
[...]
Ik had zo veel aan jouw tips toen.
Luieruitslag insmeren met reuzel en zo.
Ik doe het nóg, bij mezelf, als ik schrale billen heb.klopt. Reuzel is goed tegen alles. Je kan ook een zalf maken van kaantjes geweekt in brandewijn. Als ik me daarmee insmeer kan lex niet van me afblijven.
[...]
Ik had zo veel aan jouw tips toen.
Luieruitslag insmeren met reuzel en zo.
Ik doe het nóg, bij mezelf, als ik schrale billen heb.klopt. Reuzel is goed tegen alles. Je kan ook een zalf maken van kaantjes geweekt in brandewijn. Als ik me daarmee insmeer kan lex niet van me afblijven.
vrijdag 6 november 2015 om 23:43
vrijdag 6 november 2015 om 23:43
vrijdag 6 november 2015 om 23:44
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 23:41:
Beatrijs Smulders en kornuiten zijn echt minder populair geworden, zelfs hier op VF.Beatrijs S. heeft het gewoon zelf verpest met haar "bevallen is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen" en "wordt je ingeknipt? vraag je man om een kaarsje aan te steken en luister naar de nieuwe CD van Marco borstsato" en "ademen door je kringspier"
Beatrijs Smulders en kornuiten zijn echt minder populair geworden, zelfs hier op VF.Beatrijs S. heeft het gewoon zelf verpest met haar "bevallen is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen" en "wordt je ingeknipt? vraag je man om een kaarsje aan te steken en luister naar de nieuwe CD van Marco borstsato" en "ademen door je kringspier"
vrijdag 6 november 2015 om 23:46
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 november 2015 @ 23:41:
Groet,
P_I
OPM.
TTas28 is weg.
Coffeeshop, Mensen die wietplantjes hebben.
Tot een x aantal planten is hier in NL toegestaan. Helemaal legaal is 't nog niet.
Groet,
P_I
OPM.
TTas28 is weg.
Coffeeshop, Mensen die wietplantjes hebben.
Tot een x aantal planten is hier in NL toegestaan. Helemaal legaal is 't nog niet.
vrijdag 6 november 2015 om 23:46
vrijdag 6 november 2015 om 23:47
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:42:
[...]
klopt. Reuzel is goed tegen alles. Je kan ook een zalf maken van kaantjes geweekt in brandewijn. Als ik me daarmee insmeer kan lex niet van me afblijven.
Toen ik aan het daten was gebruikte ik dat wondermiddel.
Nou, het heeft geholpen hoor!
Er is er een aan me blijven plakken.
Letterlijk.
[...]
klopt. Reuzel is goed tegen alles. Je kan ook een zalf maken van kaantjes geweekt in brandewijn. Als ik me daarmee insmeer kan lex niet van me afblijven.
Toen ik aan het daten was gebruikte ik dat wondermiddel.
Nou, het heeft geholpen hoor!
Er is er een aan me blijven plakken.
Letterlijk.
vrijdag 6 november 2015 om 23:47
Ik vind het ook zo fijn dat ik jongere collega's die in verwachting zijn gewoon hoor zeggen: "ik wil in het ziekenhuis bevallen, want ik wil pijnstilling als ik dat nodig heb." Niks geen stom oermoedergevoel, waarbij je lekker in je weeën moet duiken en dan heel empowered dat kind gaat baren, maar gewoon pijnstillen. Wow! Dat kan natuurlijk ook.
vrijdag 6 november 2015 om 23:48
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:44:
[...]
Beatrijs S. heeft het gewoon zelf verpest met haar "bevallen is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen" en "wordt je ingeknipt? vraag je man om een kaarsje aan te steken en luister naar de nieuwe CD van Marco borstsato" en "ademen door je kringspier"gadveredamme!
[...]
Beatrijs S. heeft het gewoon zelf verpest met haar "bevallen is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen" en "wordt je ingeknipt? vraag je man om een kaarsje aan te steken en luister naar de nieuwe CD van Marco borstsato" en "ademen door je kringspier"gadveredamme!