Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 00:30:

[...]

Alweer? Dit stond echt nog niet op de agenda hoor. Enn!

Ik ben Enn niet maar wil je wel even troosten

.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Maar Tattou, welke nicks heb ik momenteel nog meer dan?
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 00:32:

[...]

Dat weet ik niet hoor, heb al 3 bier op.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 00:31:

[...]

welIk heb nog nooit met Morrigan aka gegleden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 07 november 2015 @ 00:31:

[...]

Ik zie nu voor de derde keer heeeeeeel veel visjes en een paar haaien.Tja, jullie maken ook elke keer dezelfde "grapjes", dus...
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:31:

[...]

Omdat het altijd ter sprake blijft komen? Het is een issue schijnbaar.

Eerste nick, geen last van groepjes, hiërarchie, zure vivavisgleuven en weetikwatnogallemaal.

Zou het niet kunnen dat het aan de manier van binnenkomen van een forummer ligt? Heel mss een beetje?
Life is short. Eat dessert first.
Okay, er komt maar geen antwoord op mijn vraag, dus verklaar ik de beschuldiging ongegrond.
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 00:34:

[...]

Eerste nick, geen last van groepjes, hiërarchie, zure vivavisgleuven en weetikwatnogallemaal.

Zou het niet kunnen dat het aan de manier van binnenkomen van een forummer ligt? Heel mss een beetje?Ja dat kan, maar dan nog... er wordt weinig ruimte gegeven toch?
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:35:

Okay, er komt maar geen antwoord op mijn vraag, dus verklaar ik de beschuldiging ongegrond.Je hebt er meerderen, is dat een goed antwoord? ^^
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:16:

En waarom zoveel nicks, als je dan al ergens voor staat, ben eerlijk en hou het bij 1 nick. Maar dat durft bijna niemand helaas...
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:36:

[...]

Je hebt er meerderen, is dat een goed antwoord? ^^Nee, ik ben wel benieuwd welke dan eigenlijk. Ik weet er namelijk maar 1. Oja en nog een puppet met 3 posts in 1 topic.
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:34:

[...]

Tja, jullie maken ook elke keer dezelfde "grapjes", dus...Ik ben niet grappig. Vraag maar na.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 00:34:

[...]

Zou het niet kunnen dat het aan de manier van binnenkomen van een forummer ligt? Heel mss een beetje?Een buiging en een kniskje is 't toch hè?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:feow schreef op 07 november 2015 @ 00:37:

[...]

Ik ben niet grappig. Vraag maar na.Klopt.
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:36:

[...]

Ja dat kan, maar dan nog... er wordt weinig ruimte gegeven toch?Gisteren (of eergisteren, het gaat hier zo snel) zijn er een paar nieuwkomers op napraat komen meeschrijven. Gewoon normaal beginnen forummen en er was geen enkel probleem.
Ha daar is Alixane ook weer, degene die altijd opduikt als er iets gaande is, weetje, soms moet je niet eens kijken naar de naam, maar naar gedrag ^^
Via WayBackMachine kan je trouwens hele oude topics van het tweede forum terug lezen. Zo leuk! Ik kwam mijn eerste topic tegen, zulke lieve reacties

En een gekkie.
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 00:38:

[...]

Een buiging en een kniskje is 't toch hè?Je vergeet het huppeltje.
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 00:38:

[...]

Gisteren (of eergisteren, het gaat hier zo snel) zijn er een paar nieuwkomers op napraat komen meeschrijven. Gewoon normaal beginnen forummen en er was geen enkel probleem.

Meestal is dat de beste manier!

Oh over die nicks: ben nu even aan t kijken, maar ik forum hier al dik 4 jaar. Jeetje, hoe?
Want als de bom valt, deze is voor FG:

https://www.youtube.com/watch?v=f_O5KCJjdyE
De zoveelste nick alweer Tatou? Meid, waar haal je ze allemaal vandaan?
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 00:40:

[...]

Meestal is dat de beste manier!

Oh over die nicks: ben nu even aan t kijken, maar ik forum hier al dik 4 jaar. Jeetje, hoe?Ik een jaar of 14. Dit is mijn 4de nick. Buiten alle puppets die ik gehad heb.
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 00:38:

[...]

Gisteren (of eergisteren, het gaat hier zo snel) zijn er een paar nieuwkomers op napraat komen meeschrijven. Gewoon normaal beginnen forummen en er was geen enkel probleem.Nee hoor, die waren niet nieuw. Andere naam alleen.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:42:

[...]

Ik een jaar of 14. Dit is mijn 4de nick. Buiten alle puppets die ik gehad heb.

Wauw! Ben nu wel de Martingate aan het lezen.

Die kerel heeft 1 ding voor elkaar gekregen! Ik heb m'n beste vriendin daar leren kennen
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:42:

[...]

Nee hoor, die waren niet nieuw. Andere naam alleen.Ik zie ik zie wat jij niet ziet.....woehahahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven