Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 07:44
Ik heb altijd zo'n moeite als ik een nick moet bedenken dus ik vind 1 wel genoeg. Het is nog maar mijn tweede en ik moet nu al moeite doen om niet per ongeluk te dubbelnicken in een oud topic. Ik kende het fenomeen nauwelijks van andere forums.
Moguh trouwens. Mijn hond moet maandag onder narcose: wat bultjes weghalen (eentje op zijn tandvlees, heel vreemd), gebit schoonmaken en een foto maken van zijn poot. Er zit een bult in zijn poot, duidelijk voelbaar. De dierenarts zegt dat het geen tumor is, jaja, wat is het dan? Er zit wel vocht in en dat schijnt niet zo te zijn bij tumoren. Hij zegt dat het vocht is wat uit zijn gewricht loopt. Nou ja, ik ga mezelf toch wel opvreten dit weekend. We zien wel. Hij is 6,5 dus nog een jonge blom. De vorige keer narcose ging hij alleen raar spartelen dus ik ga niet mee omdat ik dan ga gillen. Nee hoor. Maar hij is wel mijn schatje!
Moguh trouwens. Mijn hond moet maandag onder narcose: wat bultjes weghalen (eentje op zijn tandvlees, heel vreemd), gebit schoonmaken en een foto maken van zijn poot. Er zit een bult in zijn poot, duidelijk voelbaar. De dierenarts zegt dat het geen tumor is, jaja, wat is het dan? Er zit wel vocht in en dat schijnt niet zo te zijn bij tumoren. Hij zegt dat het vocht is wat uit zijn gewricht loopt. Nou ja, ik ga mezelf toch wel opvreten dit weekend. We zien wel. Hij is 6,5 dus nog een jonge blom. De vorige keer narcose ging hij alleen raar spartelen dus ik ga niet mee omdat ik dan ga gillen. Nee hoor. Maar hij is wel mijn schatje!
zaterdag 7 november 2015 om 07:45
zaterdag 7 november 2015 om 07:49
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 07:45:
Hoi
Gaat echt rap hier!
Mede dankzij die verdediger(s?) van de denkbeeldige zwakkeren die hier steeds weer de imaginaire barrikades bestormt.
Wat een gezeur weer.
FG, waarschuw je als het huis aan de andere kant van je buuv vrijkomt? Ik kan ook best eens een boodschap halen.Nou inderdaad.
Hoi
Gaat echt rap hier!
Mede dankzij die verdediger(s?) van de denkbeeldige zwakkeren die hier steeds weer de imaginaire barrikades bestormt.
Wat een gezeur weer.
FG, waarschuw je als het huis aan de andere kant van je buuv vrijkomt? Ik kan ook best eens een boodschap halen.Nou inderdaad.
zaterdag 7 november 2015 om 07:50
Ik heb altijd een zwikkie nicks rondslingeren. Post ook wel eens een tijdje alleen maar onder een andere nick, maar ik kom toch altijd weer terug bij Wollstonecraft, dus tegenwoordig gebruik ik die als enige. Als Woll ben ik ook herkenbaar zeg maar, andere nicks gebruik ik alleen heel sporadisch als ik bijv. een andijvievraag heb ofzo.
Heb ook wel eens per ongeluk gedubbelnickt, wat direct werd opgemerkt
Heb ook wel eens per ongeluk gedubbelnickt, wat direct werd opgemerkt
zaterdag 7 november 2015 om 08:00
zaterdag 7 november 2015 om 08:03
zaterdag 7 november 2015 om 08:04
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 08:00:
[...]
Nee, die datum is van dit forum. Ik was er bij het allereerste forum al bij. Toen het aantal forummers nog overzichtelijk was en de boel om de haverklap crashte.
Haha, toen deze layout werd geintroduceerd had ik opeens bij mijn nick een lidmaatschap van 5493 jaar ofzo.
Soms klopt het niet helemaal, zeg maar.
[...]
Nee, die datum is van dit forum. Ik was er bij het allereerste forum al bij. Toen het aantal forummers nog overzichtelijk was en de boel om de haverklap crashte.
Haha, toen deze layout werd geintroduceerd had ik opeens bij mijn nick een lidmaatschap van 5493 jaar ofzo.
Soms klopt het niet helemaal, zeg maar.
zaterdag 7 november 2015 om 08:08