Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb altijd zo'n moeite als ik een nick moet bedenken dus ik vind 1 wel genoeg. Het is nog maar mijn tweede en ik moet nu al moeite doen om niet per ongeluk te dubbelnicken in een oud topic. Ik kende het fenomeen nauwelijks van andere forums.

Moguh trouwens. Mijn hond moet maandag onder narcose: wat bultjes weghalen (eentje op zijn tandvlees, heel vreemd), gebit schoonmaken en een foto maken van zijn poot. Er zit een bult in zijn poot, duidelijk voelbaar. De dierenarts zegt dat het geen tumor is, jaja, wat is het dan? Er zit wel vocht in en dat schijnt niet zo te zijn bij tumoren. Hij zegt dat het vocht is wat uit zijn gewricht loopt. Nou ja, ik ga mezelf toch wel opvreten dit weekend. We zien wel. Hij is 6,5 dus nog een jonge blom. De vorige keer narcose ging hij alleen raar spartelen dus ik ga niet mee omdat ik dan ga gillen. Nee hoor. Maar hij is wel mijn schatje!
Hoi

Gaat echt rap hier!

Mede dankzij die verdediger(s?) van de denkbeeldige zwakkeren die hier steeds weer de imaginaire barrikades bestormt.

Wat een gezeur weer.

FG, waarschuw je als het huis aan de andere kant van je buuv vrijkomt? Ik kan ook best eens een boodschap halen.
Mogguh Chief. Sterkte met je hondje !

En Yette.. Ook hoi
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 07:45:

Hoi

Gaat echt rap hier!

Mede dankzij die verdediger(s?) van de denkbeeldige zwakkeren die hier steeds weer de imaginaire barrikades bestormt.

Wat een gezeur weer.

FG, waarschuw je als het huis aan de andere kant van je buuv vrijkomt? Ik kan ook best eens een boodschap halen.Nou inderdaad.
Ik heb al 10-12-15 jaar dezelfde nick. Geen idee hoe lang ik hier al kom.
Ik heb altijd een zwikkie nicks rondslingeren. Post ook wel eens een tijdje alleen maar onder een andere nick, maar ik kom toch altijd weer terug bij Wollstonecraft, dus tegenwoordig gebruik ik die als enige. Als Woll ben ik ook herkenbaar zeg maar, andere nicks gebruik ik alleen heel sporadisch als ik bijv. een andijvievraag heb ofzo.

Heb ook wel eens per ongeluk gedubbelnickt, wat direct werd opgemerkt
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 07:50:

Ik heb al 10-12-15 jaar dezelfde nick. Geen idee hoe lang ik hier al kom.

Staat dat niet ergens in je profiel?

Dit is ook nog gewoon mijn eerste nick...
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 07:53:

[...]

Dit is ook nog gewoon mijn eerste nick...Ja, die heb je ook al eeeeeeeeeuwen!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 november 2015 @ 07:55:

[...]

Ja, die heb je ook al eeeeeeeeeuwen! Al 3410 berichten
Toen ik dit forum net ontdekt had was er een rel gaande waar een luchtje aan zat.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 07:56:

[...]

Al 3410 berichten Kletsmajoor.
Pfff het leven bestaat echt uit lastige keuzes maken...

Ik lig nog heerlijk in bed en wil er niet uit, maar ik hen zin an koffieeeeee.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 07:53:

[...]

Dit is ook nog gewoon mijn eerste nick...Nee, die datum is van dit forum. Ik was er bij het allereerste forum al bij. Toen het aantal forummers nog overzichtelijk was en de boel om de haverklap crashte.
quote:bankje schreef op 07 november 2015 @ 07:58:

Toen ik dit forum net ontdekt had was er een rel gaande waar een luchtje aan zat.Schijtzooi...
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 november 2015 @ 07:58:

[...]

Kletsmajoor. Manneeeeee. Luistetuhhhhhhhh !!!
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 08:00:

[...]

Nee, die datum is van dit forum. Ik was er bij het allereerste forum al bij. Toen het aantal forummers nog overzichtelijk was en de boel om de haverklap crashte.Maar nu is het vast veel leuker
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 07:59:

Ik lig nog heerlijk in bed en wil er niet uit, maar ik hen zin an koffieeeeee.Geen vrouw of kinderen die dat voor je kunnen regelen?
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 07:59:

Ik lig nog heerlijk in bed en wil er niet uit, maar ik hen zin an koffieeeeee.Ik lig in bed met koffie met schuim en 3 haver-zuurdesem-boterhammen met kaas, brie & mangojam
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 08:00:

[...]

Nee, die datum is van dit forum. Ik was er bij het allereerste forum al bij. Toen het aantal forummers nog overzichtelijk was en de boel om de haverklap crashte.

Haha, toen deze layout werd geintroduceerd had ik opeens bij mijn nick een lidmaatschap van 5493 jaar ofzo.

Soms klopt het niet helemaal, zeg maar.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 november 2015 @ 08:03:

[...]

Geen vrouw of kinderen die dat voor je kunnen regelen?Ik mag niks zeggen in het kader van de privacy wet
Ik zit al aan mijn derde koffie, heb al gedouchet en ga zo ontbijten.

Jullie nog leuke plannen op deze druilerige dag?
Thanks Corona. Tis eigenlijk meer een kattenforum dan een hondenforum hier. In de zin dat men meer over katten lult.
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 08:03:

[...]

Ik lig in bed met koffie met schuim en 3 haver-zuurdesem-boterhammen met kaas, brie & mangojam [afbeelding]

Goed geregeld!!

Zuurdesem vind ik altijd vies klinken. Het woord dan :p
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 08:04:

[...]

Ik mag niks zeggen in het kader van de privacy wetSlim, voor je het weet heb je een stalkerette aan je broek hangen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 november 2015 @ 08:05:

Ik zit al aan mijn derde koffie, heb al gedouchet en ga zo ontbijten.

Jullie nog leuke plannen op deze druilerige dag?Ik ga zo toch maar opstaan en in de loop van de ochtend naar Limbabwe rijden. Kinderen komen naar paps

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven