Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:35:

Ik draag zomer en winter hetzelfde

[afbeelding]

Maar dan in donkerblauw

Stoer, Suus!

*ben een beetje jaloers op jouw baan*
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 16:22:

[...]

Geen basisschoolkind meer hebben is ook handig!

Nou...

Mijn puberkeukprinsesdochter weet dus al jaren elke keer weer iets te verzinnen want vond dat kerstdiner op school juist zo leuk.

Met een Arabische keukenprins en een andere enthousiasteling gaat ze een diner maken voor de stamklas. Budgettering + planning gold als SO.

Arabische kookprins heeft ouders die erg lekker kunnen koken dus dat komt wel goed.
Je bent zelf een theepot
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 16:40:

[...]

Stoer, Suus!

*ben een beetje jaloers op jouw baan*Serieus? Het is een leuk vak hoor maar stoer?
Je bent zelf een theepot
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 16:37:

Weer wat geleerd; een man kan je blijkbaar dwingen om 3 kinderen te krijgen tegen je wil.. (niet allemaal tegelijk gekregen, om de verwarring en ongeloof niet groter te maken )Ze heeft er maar 2 gedwongen gekregen hoor. Die derde is nu, op haar 21e, hartstikke gewenst . Liefdesbaby zeg maar...
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:47:

[...]

Serieus? Het is een leuk vak hoor maar stoer?Echt wel!
quote:borboletas schreef op 15 december 2015 @ 16:47:

[...]

Ze heeft er maar 2 gedwongen gekregen hoor. Die derde is nu, op haar 21e, hartstikke gewenst . Liefdesbaby zeg maar... Oooh maar dan begrijp ik het wel! Dat is natuurlijk heel anders 2 gedwongen ipv 3. Wat is de liefde toch mooi he
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:47:

[...]

Serieus? Het is een leuk vak hoor maar stoer?Vind ik wel.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 16:49:

[...]

Oooh maar dan begrijp ik het wel! Dat is natuurlijk heel anders 2 gedwongen ipv 3. Wat is de liefde toch mooi he
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 16:50:

[...]

Vind ik wel.Ik ook, dus dat is 2 tegen 1. Wij hebben gelijk.
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 16:48:

[...]

Echt wel!

Brandweermannen zijn stoer.

En de electricien vd bouw hier maar da's een ander verhaal *bloos*
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:51:

[...]

En de electricien vd bouw hier maar da's een ander verhaal *bloos*Heb je zijn nummer gevraagd?
Ohhh Elle is weer op dreef
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:51:

[...]

En de electricien vd bouw hier maar da's een ander verhaal *bloos*

Moet je gewoon zo vaak mogelijk de stekker uit de apparatuur halen..en dan zo kijken

Kunt u mij helpennnn???
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:52:

Ohhh Elle is weer op dreefEcht he... Ik heb haar op negeer. maar lees de quotes dan weer wel... Man die is zoooooooooo vermoeiend
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 16:52:

Ohhh Elle is weer op dreefIs ze wederom een kanaal aan het uitgraven? I elle
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 16:54:

[...]

Echt he... Ik heb haar op negeer. maar lees de quotes dan weer wel... Man die is zoooooooooo vermoeiendIk hoorde via via dat ze kerstkaarten verstuurd...
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 16:54:

[...]

Is ze wederom een kanaal aan het uitgraven? I elle

Nee, mannen moeten smeken...... op hun knieeën.... echt waar.... om haar aandacht... Nooit.... nee nooit..... zelf initiatief tonen.... Echt niet.... Niet doen.... laat ze kruipen.... dagen.... weken... maanden..... smeken... En dan... ja echt.... dan weet je dat ze je echt willen....

Om vervolgens te zeggen.. Ik wil een echte vent.. stoere man... Spierballen.. die me op kan tillen.

[...]

Ik hoorde via via dat ze kerstkaarten verstuurd...Niet naar mij!
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 16:57:

[...]

Nee, mannen moeten smeken...... op hun knieeën.... echt waar.... om haar aandacht... Nooit.... nee nooit..... zelf initiatief tonen.... Echt niet.... Niet doen.... laat ze kruipen.... dagen.... weken... maanden..... smeken... En dan... ja echt.... dan weet je dat ze je echt willen....

Om vervolgens te zeggen.. Ik wil een echte vent.. stoere man... Spierballen.. die me op kan tillen. jij bent elle!!!! Dubbelnikkert!

[...]

Om vervolgens te zeggen.. Ik wil een echte vent.. stoere man... Spierballen.. die me op kan tillen.Die puntje puntje puntje posts sla ik altijd over vanwege onleesbaarheid. Zijn die standaard van Elle? Dat wist ik niet eens.
quote:snorharen schreef op 15 december 2015 @ 17:00:

[...]

Die puntje puntje puntje posts sla ik altijd over vanwege onleesbaarheid. Zijn die standaard van Elle? Dat wist ik niet eens. The one and only!
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 16:52:

[...]

Heb je zijn nummer gevraagd?

Hij vroeg de mijne

Helaas zakelijk bedoeld.

Er lopen hier 2 leukerds, de loodgieter D en de electricien R.

Te jong enzo maar leuk om tegenaan te kijken zeg maar.

D is heel jong maar slimme gast, denkt mee , denkt breed en krijgt ook wat extra taken. Daan is naast mooi mn lief zeg maar.

R is ietsje ouder en een stoere gast. Itt D is hij een A'dammer, rap van tong. Hij flirt net wel/net niet.

Mijn meiden kennen deze mannen ook maar niet zo goed van naam, bleek. Waar D aanbelde voor overleg was het 'mam, je vriendje vroeg..' Maar toen R langs kwam was het 'je moet de hengst ff bellen'.

Duidekijk hoe ik over ze praat dus .

Nee zonder gekheid, prima kerels en ik wéét hoe zij lullen. Zelfs mijn gaydochter ziet hoe flirterig R is
Je bent zelf een theepot
Hahahahaha Suus!! Leuk in huis daar!! Hopelijk zit alles tegen met de verbouwing en komen ze nog vaak langs

[...]

Is ze wederom een kanaal aan het uitgraven? I elle BGB probeert haar ook weer eens duidelijk te maken dat ze niet zo voor alle vrouwen moet spreken. Haar ava is misleidend.
Je bent zelf een theepot

[...]

Om vervolgens te zeggen.. Ik wil een echte vent.. stoere man... Spierballen.. die me op kan tillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven