Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 december 2015 om 10:10
quote:Solomio schreef op 14 december 2015 @ 10:06:
Ik heb al een wereldreis achter de rug: kind opgehaald van zijn logeeradres. En omdat de NS in hun onnavolgbare wijsheid besloten hebben dat op dat traject geen intercity's meer hoeven te rijden deed ik er een stuk langer over.
En was het rete-druk in de trein.
En ja, dit hoort op het trein-ergernissen-topic.Open gewoon een nieuw topic.. Het Solo trein topic
Ik heb al een wereldreis achter de rug: kind opgehaald van zijn logeeradres. En omdat de NS in hun onnavolgbare wijsheid besloten hebben dat op dat traject geen intercity's meer hoeven te rijden deed ik er een stuk langer over.
En ja, dit hoort op het trein-ergernissen-topic.Open gewoon een nieuw topic.. Het Solo trein topic
maandag 14 december 2015 om 10:21
maandag 14 december 2015 om 10:36
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 10:26:
[...]
Verklaar je nader. Hoe zit het met je kinderen die je om het weekend hebt.
Je hebt ons een rad voor de ogen gedraaid
hahahaha , grapjuhhhhhh Omdat je zei dat er veel nep is hierooooo
Ik ben gewoon een man heur.... (geen gewone misschien, maar wel een man)
[...]
Verklaar je nader. Hoe zit het met je kinderen die je om het weekend hebt.
Je hebt ons een rad voor de ogen gedraaid
hahahaha , grapjuhhhhhh Omdat je zei dat er veel nep is hierooooo
Ik ben gewoon een man heur.... (geen gewone misschien, maar wel een man)
maandag 14 december 2015 om 10:44
quote:Solomio schreef op 14 december 2015 @ 10:06:
En ja, dit hoort op het trein-ergernissen-topic.Het is nu na de reis hé. Mag het hier ook.
En ja, dit hoort op het trein-ergernissen-topic.Het is nu na de reis hé. Mag het hier ook.
maandag 14 december 2015 om 10:47
maandag 14 december 2015 om 11:04
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 december 2015 @ 10:42:
[...]
Och, maakt niks uit of er iemand wat zegt denk ik. Ze heeft ook hele verhalen als er niemand op haar reageert.
Dat denk ik ook. Ik heb niet het idee dat negeren, terechtwijzen, zeggen dat 'haar ware aard' nu boven komt of opmerkingen over drankgebruik iets uithalen. Ze is op zo'n moment niet voor rede vatbaar en draaft maar door.
Ik vind het triest, geen idee wat er aan de hand is, maar er is echt iets goed mis.
[...]
Och, maakt niks uit of er iemand wat zegt denk ik. Ze heeft ook hele verhalen als er niemand op haar reageert.
Dat denk ik ook. Ik heb niet het idee dat negeren, terechtwijzen, zeggen dat 'haar ware aard' nu boven komt of opmerkingen over drankgebruik iets uithalen. Ze is op zo'n moment niet voor rede vatbaar en draaft maar door.
Ik vind het triest, geen idee wat er aan de hand is, maar er is echt iets goed mis.
maandag 14 december 2015 om 11:14
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:13:
Misschien heeft ze wel een arm om haar schouder nodig iemand die met haar meeleeft. Dat doet deze forum niet aan he om medelevend en lief te zijn voor mensen die het even moeilijk hebben.Jawel hoor. Als je zelf op een normale manier reageert of een topic opent.
Misschien heeft ze wel een arm om haar schouder nodig iemand die met haar meeleeft. Dat doet deze forum niet aan he om medelevend en lief te zijn voor mensen die het even moeilijk hebben.Jawel hoor. Als je zelf op een normale manier reageert of een topic opent.
maandag 14 december 2015 om 11:18
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 11:13:
Misschien heeft ze wel een arm om haar schouder nodig iemand die met haar meeleeft. Dat doet deze forum niet aan he om medelevend en lief te zijn voor mensen die het even moeilijk hebben.
Zeker weten van wel. Maar ik denk dat jij er nog niet lang genoeg voor meeloopt.
Dit forum heeft prachtige dingen opgeleverd.
En men kan ook zien dat iemand er echt helemaal doorheen zit en dan daadwerkelijk professionele hulp moet zoeken ipv hier rond te hangen. Dat heeft ons de ervaring wel geleerd.
Misschien heeft ze wel een arm om haar schouder nodig iemand die met haar meeleeft. Dat doet deze forum niet aan he om medelevend en lief te zijn voor mensen die het even moeilijk hebben.
Zeker weten van wel. Maar ik denk dat jij er nog niet lang genoeg voor meeloopt.
En men kan ook zien dat iemand er echt helemaal doorheen zit en dan daadwerkelijk professionele hulp moet zoeken ipv hier rond te hangen. Dat heeft ons de ervaring wel geleerd.
maandag 14 december 2015 om 11:25
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 11:18:
[...]
En men kan ook zien dat iemand er echt helemaal doorheen zit en dan daadwerkelijk professionele hulp moet zoeken ipv hier rond te hangen. Dat heeft ons de ervaring wel geleerd.Ja ik ben daar te nieuw voor ik heb me gister laten vertellen voor koetjie koetjie hoef je niet hier te zijn.
[...]
En men kan ook zien dat iemand er echt helemaal doorheen zit en dan daadwerkelijk professionele hulp moet zoeken ipv hier rond te hangen. Dat heeft ons de ervaring wel geleerd.Ja ik ben daar te nieuw voor ik heb me gister laten vertellen voor koetjie koetjie hoef je niet hier te zijn.