Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 17:24:

ohhhh ik had de laatste post op de vorige (op de mod na, maar dat telt niet).. Voel me intens gelukkig! ovatie. (Voor deze ene keer dan)
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 17:23:

[...]

Lijkt alsof er meer gepraat wordt..maar zal wel als normaal zijn. Voelde alsof het heel rap ging deze keer.Het valt nog mee, echt waar. In het verleden had je wel eens napraats, als je dan 's avonds ging slapen en de volgende ochtend het topic opende moest je 30 bladzijdes bijlezen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Kia-Ora schreef op 15 december 2015 @ 17:27:

[afbeelding]privet!!
Hi.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:26:

[...]

Het valt nog mee, echt waar. In het verleden had je wel eens napraats, als je dan 's avonds ging slapen en de volgende ochtend het topic opende moest je 30 bladzijdes bijlezen.Pfff dat is wel veel werk..minder leuk ook, denk ik? Ik vind het normaal al welleens lastig om de draad te vinden hier.
quote:AllyMcBeal schreef op 15 december 2015 @ 17:29:

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?Nee

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?Absoluut, 100% zeker, helemaal niet erg.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:24:

[...]

Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.Goed dat je je zorgen uitsprak dus. Je hebt waarschijnlijk veel Lg zien komen en gaan waardoor je deze zirgen had.
Je bent zelf een theepot
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 17:29:

Hi. yeeeh daar ben je weer!

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?Natuurlijk is dat niet slecht!

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?Buikrampen? Daarbij stel ik me niet iets voor waarbij je nog chocola zou willen eten
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2015 @ 17:31:

[...]

Absoluut, 100% zeker, helemaal niet erg.Altijd als ik jou zie, eet je zowieso chocola
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 17:25:

[...]

ovatie. (Voor deze ene keer dan)Tijdens het scrollen las ik in de snelligheid ovulatie! Waarom moet je daarvoor juichen?

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?

Nee

Maar naproxen helpt ook/beter
Je bent zelf een theepot
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 17:30:

[...]

Pfff dat is wel veel werk..minder leuk ook, denk ik? Ik vind het normaal al welleens lastig om de draad te vinden hier.Ik lees nooit bij, ik val gewoon weer binnen met een al dan niet loze opmerking.

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?Nee joh, lekker chocolade eten!
Oh fuck

Ik moet je staffen voor het vragen im medisch advies en jij mij voor het geven
Je bent zelf een theepot
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 17:31:

[...]

yeeeh daar ben je weer!Ik heb mijzelf losgerukt van DOOL. Ga zo zo beginnen met alle seizoenen van voyager. Vriend is thuis yay!
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 17:30:

[...]

Pfff dat is wel veel werk..minder leuk ook, denk ik? Ik vind het normaal al welleens lastig om de draad te vinden hier.Was toen best leuk, veel gegein, maar soms inderdaad erg lastig bij te houden.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 december 2015 @ 17:33:

[...]

Nee

Maar naproxen helpt ook/beterNaproxen is niet te vreten, chocola wel.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:33:

[...]

Tijdens het scrollen las ik in de snelligheid ovulatie! Waarom moet je daarvoor juichen?

ovulatie...

Nou ik zou wel klappen hoor voor co als hij dat voor elkaar krijgt!

Is het heel slecht om nog even te doen alsof ik veel buikrampen heb van die Mirena zodat ik op doktersadvies chocolade mag eten?Gewoon doen. Beter dan pijnstillers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven