Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh, ik vind Claudia leuk trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wilders is aan het woord
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 14:40:

Wilders is aan het woord Oh, kan ik die op negeren zetten?
Dit wordt wel een spannend debat, de sprekers houden zich niet in.
quote:Poltergeist2016 schreef op 16 december 2015 @ 14:41:

[...]

Oh, kan ik die op negeren zetten?Hij is in zijn element. Hij roept dat Rutte de maffia is en de Don Corleone van dit land is en dat je een paardenhoofd in je bed kunt verwachten
En:" meneer Rutte, wanneer stapt u op!"

Dat was zijn eindzin.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 14:44:

[...]

Hij is in zijn element. Hij roept dat Rutte de maffia is en de Don Corleone van dit land is en dat je een paardenhoofd in je bed kunt verwachten Je kunt zeggen wat je wil van hem.. Maar dit soort dingen kan hij goed
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 14:44:

[...]

Hij is in zijn element. Hij roept dat Rutte de maffia is en de Don Corleone van dit land is en dat je een paardenhoofd in je bed kunt verwachten Hij maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk dus?
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 14:49:

[...]

Hij maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk dus?Nou... Ik denk dat hij met dit soort opmerkingen juist heel veel kiezers aan zijn kant krijgt.. (En dat weet hij zelf donders goed.. Dit soort commentaren en opmerkingen verzint hij lang van te voren, en hij kiest dan ook zorgvuldig hoe hij het exact zal vertellen)
quote:Corona67 schreef op 16 december 2015 @ 14:52:

[...]

Nou... Ik denk dat hij met dit soort opmerkingen juist heel veel kiezers aan zijn kant krijgt.. (En dat weet hij zelf donders goed.. Dit soort commentaren en opmerkingen verzint hij lang van te voren, en hij kiest dan ook zorgvuldig hoe hij het exact zal vertellen)

Zijn populistische gelul slaat nou eenmaal in bij mensen die niet zo heel goed zelf kunnen nadenken.

Pechtold heeft geen nek.
PVV: Als je te hard rijdt, krijg je dikke boete, maar voor criminelen gelden andere regels. Die kunnen hun miljoenen afhalen bij Fred Teeven
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 14:55:

[...]

Zijn populistische gelul slaat nou eenmaal in bij mensen die niet zo heel goed zelf kunnen nadenken.

Pechtold heeft geen nek.Precies... En die stemmen tellen net zo hard als die van anderen.
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 14:25:

[...]

Ik heb het over de grote slabek van deze TO.

En zie daar, precies de posts die ik verwachtte.

Ik zal eens verder lezen strakjes

Vind wel sneu voor dat kind. Die TO boeit me dan verder niet zo.
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 14:49:

[...]

Hij maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk dus?Blijkbaar mis ik niets.
quote:Corona67 schreef op 16 december 2015 @ 14:58:

[...]

Precies... En die stemmen tellen net zo hard als die van anderen.Het nadeel van een democratie: iedereen heeft stemrecht
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 14:55:

[...]

Pechtold heeft geen nek.Dit ja. Makkelijk scoren met slechte grappen.
Vind het wel apart dat de politici gewoon na afloop weer gezellig met elkaar kunnen keuvelen
Mijn puber eet vanavond liever zijn eigen kots dan wat ik had bedacht als avondeten.

Nou, dat moet ie dan maar doen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Had je Vruchtgebruik gevraagd om haar recept van gevulde eieren, Solo?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Solomio schreef op 16 december 2015 @ 16:36:

Mijn puber eet vanavond liever zijn eigen kots dan wat ik had bedacht als avondeten.

Nou, dat moet ie dan maar doen. Dan eet hij niet, zolang hij maar aan tafel komt en jij kan gewoon wel door eten. Zijn keuze om niet te eten, maar ook niets anders te eten geven.
quote:Dana schreef op 16 december 2015 @ 16:41:

Had je Vruchtgebruik gevraagd om haar recept van gevulde eieren, Solo?Nee, ik had iets bedacht wat hij tot vorige week met smaak at.
quote:Poltergeist2016 schreef op 16 december 2015 @ 16:42:

[...]

Dan eet hij niet, zolang hij maar aan tafel komt en jij kan gewoon wel door eten. Zijn keuze om niet te eten, maar ook niets anders te eten geven.Hij hoeft van mij vandaag ook even niet aan tafel te komen.
Wij moesten altijd gewoon eten wat de pot schafte, puber of niet.
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 16:48:

Wij moesten altijd gewoon eten wat de pot schafte, puber of niet. Ja, hier idem, maar als een kind niet eet kun je dat niet dwingen hè.
quote:Solomio schreef op 16 december 2015 @ 16:51:

[...]

Ja, hier idem, maar als een kind niet eet kun je dat niet dwingen hè.Nou dat konden mijn ouders prima. Heerlijk blijven zitten tot ik wat had gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven