Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 16:58
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 16:55:
[...]
Nou ik begin daar niet aan hoor. Als ze geen zin hebben om mijn kooksels te eten dan eten ze maar niet.
Hier idem.
Graag of niet hoor. Tegen dat ze zelf moeten gaan koken merken ze vanzelf hoe ingewikkeld het soms is.
[...]
Nou ik begin daar niet aan hoor. Als ze geen zin hebben om mijn kooksels te eten dan eten ze maar niet.
Hier idem.
Graag of niet hoor. Tegen dat ze zelf moeten gaan koken merken ze vanzelf hoe ingewikkeld het soms is.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 16 december 2015 om 17:03
woensdag 16 december 2015 om 17:13
woensdag 16 december 2015 om 17:21
woensdag 16 december 2015 om 17:22
woensdag 16 december 2015 om 17:25
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 17:06:
Ik kijk zo niet uit naar de pubertijd Oh ik pubers. Had ik nooit verwacht hoor, ik dacht altijd dat ik die pubertijd de hel zou vinden. Maar je groeit met ze mee he, en ze zijn echt zo razend grappig . Plus dat ik me ook lekker in ze in kan leven, want ik weet natuurlijk niet meer hoe ik als peuter was of zo maar ik kan me mijn puberteit nog heel goed herinneren.
Ik kijk zo niet uit naar de pubertijd Oh ik pubers. Had ik nooit verwacht hoor, ik dacht altijd dat ik die pubertijd de hel zou vinden. Maar je groeit met ze mee he, en ze zijn echt zo razend grappig . Plus dat ik me ook lekker in ze in kan leven, want ik weet natuurlijk niet meer hoe ik als peuter was of zo maar ik kan me mijn puberteit nog heel goed herinneren.
woensdag 16 december 2015 om 17:27
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:25:
[...]
Wat is er raar aan?Waarschijnlijk mag je niet naar de kerk als je niet gelovig bent. Sommige mensen vinden dat. Ik ga trouwens ook naar een nachtmis, een katholieke met alle toeters en bellen. Gewoon voor de leuk en kwaad kan het nooit. En ik sprak een pastor die dat juist een hele goeie gedachte vond van mij .
[...]
Wat is er raar aan?Waarschijnlijk mag je niet naar de kerk als je niet gelovig bent. Sommige mensen vinden dat. Ik ga trouwens ook naar een nachtmis, een katholieke met alle toeters en bellen. Gewoon voor de leuk en kwaad kan het nooit. En ik sprak een pastor die dat juist een hele goeie gedachte vond van mij .
woensdag 16 december 2015 om 17:28
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 17:12:
waarom hind en miljardair uit elkaar?
en nog een zuigerd.
In feite was er op dat topic niet eens zo veel loos tot 15-12-2015 20:34
Daar kwamen @Rorsach en @prik nog eens over heen en voilà, men ging het over TO hebben.
waarom hind en miljardair uit elkaar?
en nog een zuigerd.
In feite was er op dat topic niet eens zo veel loos tot 15-12-2015 20:34
Daar kwamen @Rorsach en @prik nog eens over heen en voilà, men ging het over TO hebben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 16 december 2015 om 17:29
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 17:27:
[...]
Waarschijnlijk mag je niet naar de kerk als je niet gelovig bent. Sommige mensen vinden dat. Ik ga trouwens ook naar een nachtmis, een katholieke met alle toeters en bellen. Gewoon voor de leuk en kwaad kan het nooit. En ik sprak een pastor die dat juist een hele goeie gedachte vond van mij .Beste buren, we nodigen u van harte uit om de kerstavonddienst met ons mee te vieren.
Om de een of andere reden lees ik dit als een uitnodiging om langs te komen.
[...]
Waarschijnlijk mag je niet naar de kerk als je niet gelovig bent. Sommige mensen vinden dat. Ik ga trouwens ook naar een nachtmis, een katholieke met alle toeters en bellen. Gewoon voor de leuk en kwaad kan het nooit. En ik sprak een pastor die dat juist een hele goeie gedachte vond van mij .Beste buren, we nodigen u van harte uit om de kerstavonddienst met ons mee te vieren.
Om de een of andere reden lees ik dit als een uitnodiging om langs te komen.
woensdag 16 december 2015 om 17:30
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 17:25:
[...]
Oh ik pubers. Had ik nooit verwacht hoor, ik dacht altijd dat ik die pubertijd de hel zou vinden. Maar je groeit met ze mee he, en ze zijn echt zo razend grappig . Plus dat ik me ook lekker in ze in kan leven, want ik weet natuurlijk niet meer hoe ik als peuter was of zo maar ik kan me mijn puberteit nog heel goed herinneren.Helemaal eens!
[...]
Oh ik pubers. Had ik nooit verwacht hoor, ik dacht altijd dat ik die pubertijd de hel zou vinden. Maar je groeit met ze mee he, en ze zijn echt zo razend grappig . Plus dat ik me ook lekker in ze in kan leven, want ik weet natuurlijk niet meer hoe ik als peuter was of zo maar ik kan me mijn puberteit nog heel goed herinneren.Helemaal eens!
woensdag 16 december 2015 om 17:32
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 17:25:
[...]
Oh ik pubers. Had ik nooit verwacht hoor, ik dacht altijd dat ik die pubertijd de hel zou vinden. Maar je groeit met ze mee he, en ze zijn echt zo razend grappig . Plus dat ik me ook lekker in ze in kan leven, want ik weet natuurlijk niet meer hoe ik als peuter was of zo maar ik kan me mijn puberteit nog heel goed herinneren.We gaan het zien, ik hoop eigenlijk dat ze beiden zo lief zijn als ik was in de puberteit..
[...]
Oh ik pubers. Had ik nooit verwacht hoor, ik dacht altijd dat ik die pubertijd de hel zou vinden. Maar je groeit met ze mee he, en ze zijn echt zo razend grappig . Plus dat ik me ook lekker in ze in kan leven, want ik weet natuurlijk niet meer hoe ik als peuter was of zo maar ik kan me mijn puberteit nog heel goed herinneren.We gaan het zien, ik hoop eigenlijk dat ze beiden zo lief zijn als ik was in de puberteit..