Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 20:19:

[...]

I Gordon Ramsay, telt dat ook? YES, I fucking hell do too
quote:Solomio schreef op 16 december 2015 @ 20:23:

[...]

Mijn andere wondertje heeft het al nooit gewaardeerd, die van vandaag kon het tot voor kort meestal nog wel op prijs stellen.Heeft hij er een reden voor dat het ineens niet meer goed is? Zelf iets laten verzinnen (had je dat al eens niet gedaan? Staat me iets van bij)?
quote:SaveTheDay schreef op 16 december 2015 @ 20:17:

I koken+1
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Peacy schreef op 16 december 2015 @ 20:12:

Ik kook wel een keer voor jullie! Krijgen jullie wijn, mogen jullie toekijken. Afspraak?Deal! Heb je ook een slaapplek dan?
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 20:27:

[...]

Heeft hij er een reden voor dat het ineens niet meer goed is? Zelf iets laten verzinnen (had je dat al eens niet gedaan? Staat me iets van bij)?

Ow, hij heeft het erg moeilijk op het moment, dus het is eigenlijk nog sneu ook.

Maar daar heb ik soms even geen boodschap meer aan.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ga Notting Hill kijken. Heerlijk.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 20:32:

Ik ga Notting Hill kijken. Heerlijk.Ik zet hem net op
quote:SaveTheDay schreef op 16 december 2015 @ 20:26:

[...]

YES, I fucking hell do too Ik ook! 💙💜💛💚
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 20:33:

[...]

Ik zet hem net op Ik schiet alweer vol van Aznavour.
Hier gaat de tv na een rondje zappen weer uit.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 20:34:

[...]

Ik schiet alweer vol van Aznavour.Dat heb ik dan weer niet
Mijn kinderen vermekkeren mijn maaltijd niet meer. Ze ontbijten, lunchen en eten fruit en voor de rest zal het me wat. Ik kook wat ik verstandig acht en zij bepalen of ze het eten. Dat lukt nog steeds, je ziet ze steeds voorzichtiger, als schuwe gazelles in een natuurfilm, af en toe iets uit een pan proberen. Uiteraard is er een trits standaarddingen die ze wel eten (patat, pasta, pizza, soep, aardappelproducten uit de airfryer, wortels, paprika), maar als ik zin heb in hachee met rode kool, dan komt er hachee met rode kool, potverdriekoetjes.
quote:Solomio schreef op 16 december 2015 @ 20:30:

[...]

Ow, hij heeft het erg moeilijk op het moment, dus het is eigenlijk nog sneu ook.

Maar daar heb ik soms even geen boodschap meer aan.Voor jullie alledrie ruk dus momenteel.
quote:barbaracartland schreef op 16 december 2015 @ 20:36:

Mijn kinderen vermekkeren mijn maaltijd niet meer. Ze ontbijten, lunchen en eten fruit en voor de rest zal het me wat. Ik kook wat ik verstandig acht en zij bepalen of ze het eten. Dat lukt nog steeds, je ziet ze steeds voorzichtiger, als schuwe gazelles in een natuurfilm, af en toe iets uit een pan proberen. Uiteraard is er een trits standaarddingen die ze wel eten (patat, pasta, pizza, soep, aardappelproducten uit de airfryer, wortels, paprika), maar als ik zin heb in hachee met rode kool, dan komt er hachee met rode kool, potverdriekoetjes.

Als ik er geen rekening mee houd, eet hij avonden niet. Of een week. Of zolang ik niet binnen zijn voorkeuren kook. Het is ook geen onwil, hij krijgt het echt niet weg.

Dus eten we boerenkool, witlof, doperwten, snijbonen als ik hem heel blij wil maken en stamppot andijvie, spinazie, zuurkool om het aan te vullen met weinig gezeur

Oh en natuurlijk wel allemaal traditioneel gekookt, dus geen rare fratsen
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 20:11:

[...]

Hoe laat eet jij normaal gewoonlijkn? We zijn er zo'n 7/7.Op zijn vroegst om 17.00 uur, op zijn laatst om 18.30. Afhankelijk van wie, op welk tijdstip waar moet zijn. Of thuis kan zijn. Spreken we elke dag even af.
O man wat zou ik dat slecht trekken, gedoe over eten en/of koken. Een vent die niks lust of 'niet van koken houdt' kun je nog bij t grofvuil zetten, maar kids daar zit je aan vast.
quote:hatsetats schreef op 16 december 2015 @ 20:34:

Hier gaat de tv na een rondje zappen weer uit.Ik geniet van de stilte in huis en van mijn kerstlichtjes
quote:fietsie schreef op 16 december 2015 @ 20:41:

[...]

Op zijn vroegst om 17.00 uur, op zijn laatst om 18.30. Afhankelijk van wie, op welk tijdstip waar moet zijn. Of thuis kan zijn. Spreken we elke dag even af.Doen we
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 20:32:

Ik ga Notting Hill kijken. Heerlijk.Ik ook met dochter, leuk voor haar.
quote:hatsetats schreef op 16 december 2015 @ 20:41:

O man wat zou ik dat slecht trekken, gedoe over eten en/of koken. Een vent die niks lust of 'niet van koken houdt' kun je nog bij t grofvuil zetten, maar kids daar zit je aan vast.Mijn man en kinderen zijn dankbare fans van mijn kookkunsten. Alleen de oudste lust liever geen pasta, tenzij het bami is
quote:SaveTheDay schreef op 16 december 2015 @ 20:42:

[...]

Ik geniet van de stilte in huis en van mijn kerstlichtjes Ik ook! Lekker gegeten (restje pom voor Meneer Hats, daar was ie heel erg blij mee) en pasta voor mij. Was ik ook blij mee, nu hangen we op de bank, koffie, hij een boek, ik forummen en nadenken over een interne sollicitatie. Lekker die rust.
quote:hatsetats schreef op 16 december 2015 @ 20:41:

O man wat zou ik dat slecht trekken, gedoe over eten en/of koken. Een vent die niks lust of 'niet van koken houdt' kun je nog bij t grofvuil zetten, maar kids daar zit je aan vast.

Ach ja, gelukkig heeft hij andere kwaliteiten die ik belangrijker vind

En hij eet al veel meer dan 2 jaar geleden, soms durft hij zelfs iets te proeven.
quote:Amaqanda schreef op 16 december 2015 @ 20:28:

[...]

Deal! Heb je ook een slaapplek dan?Ja!
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 20:40:

[...]

Als ik er geen rekening mee houd, eet hij avonden niet. Of een week. Of zolang ik niet binnen zijn voorkeuren kook. Het is ook geen onwil, hij krijgt het echt niet weg.

Dus eten we boerenkool, witlof, doperwten, snijbonen als ik hem heel blij wil maken en stamppot andijvie, spinazie, zuurkool om het aan te vullen met weinig gezeur

Oh en natuurlijk wel allemaal traditioneel gekookt, dus geen rare fratsen

Dat heeft mijn jongste ook. Aardappels, vlees, groente met een kuiltje jus

Geen eer aan te behalen.
Pomona op straat. Wat is hier nou weer aan de hand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven