Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 19:03
woensdag 16 december 2015 om 19:07
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 december 2015 @ 17:48:
[...]
Ja, ik snap dat ook niet, of het nu waar is (heel verdrietig, want ook niet de eerste keer) of niet (heel verdrietig want dan heeft ze echt issues) het blijft ook maar een voetbalvrouw. Maar ik zie dat wel eens vaker, dat mensen zich zo verdiepen in levens van sterren. Maar hoe er nu wordt gereageerd, met al die hele hatelijke topics is echt laag-bij-de-grond. En provocerend om telkens toch zo'n topic te openen. Get a life, denk ik dan.
Wie hier niet dagelijks komt, kan niet weten dat er al eerder topics zijn geopend + verwijderd
Idd 'get a life' en kom naar NP.
[...]
Ja, ik snap dat ook niet, of het nu waar is (heel verdrietig, want ook niet de eerste keer) of niet (heel verdrietig want dan heeft ze echt issues) het blijft ook maar een voetbalvrouw. Maar ik zie dat wel eens vaker, dat mensen zich zo verdiepen in levens van sterren. Maar hoe er nu wordt gereageerd, met al die hele hatelijke topics is echt laag-bij-de-grond. En provocerend om telkens toch zo'n topic te openen. Get a life, denk ik dan.
Wie hier niet dagelijks komt, kan niet weten dat er al eerder topics zijn geopend + verwijderd
Idd 'get a life' en kom naar NP.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 16 december 2015 om 19:12
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 december 2015 @ 19:09:
Precies, want de napraat is de plek voor mensen met een interessant RL.
En als je drama wil kom je hier ook wel aan je trekken, vooral als je weinig slaapt.En als je wilt roddelen, zoek je gewoon een forummer.
Precies, want de napraat is de plek voor mensen met een interessant RL.
En als je drama wil kom je hier ook wel aan je trekken, vooral als je weinig slaapt.En als je wilt roddelen, zoek je gewoon een forummer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 16 december 2015 om 19:20
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 18:41:
geeft niet GG, soms heb ikzelf een trap onder mijn hol nodig.
Ik leef nog, ik heb een gezond kind van 15, ik tuinier als een baas en ik wordt beter!
Straks zal ze een herinnering worden, het is al 10 jaar geleden.
Maar ik weet het, haar naam is Eva en ze was mooi, zwart haar en donkerbruine kijkers, mama-ogen zei mijn mijn vriend. Haar ogen waren open na de geboorte. En ik had zo graag twee jongen gehad, de eerste heeft mij niet meer nodig nu.
Zal ik mijn klipjes eraf laten halen? Neuh, slecht ideeMisschien toch niet; het zweeft wel even door je hoofd. Wat vind je aanstaande echtgenoot ( poe hé wat klinkt dat hè 'aanstaande echtgenoot).
geeft niet GG, soms heb ikzelf een trap onder mijn hol nodig.
Ik leef nog, ik heb een gezond kind van 15, ik tuinier als een baas en ik wordt beter!
Straks zal ze een herinnering worden, het is al 10 jaar geleden.
Maar ik weet het, haar naam is Eva en ze was mooi, zwart haar en donkerbruine kijkers, mama-ogen zei mijn mijn vriend. Haar ogen waren open na de geboorte. En ik had zo graag twee jongen gehad, de eerste heeft mij niet meer nodig nu.
Zal ik mijn klipjes eraf laten halen? Neuh, slecht ideeMisschien toch niet; het zweeft wel even door je hoofd. Wat vind je aanstaande echtgenoot ( poe hé wat klinkt dat hè 'aanstaande echtgenoot).
woensdag 16 december 2015 om 19:30
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 19:26:
[...]
Nah. Zat ik ineens tegen dat "ik baar 73 kinderen en nu krijg ik een vakantie cadeau en die vind ik eigenlijk te goedkoop" programma aan te kijken.
Je hebt vrijdag geen dwdd gekeken zeker?
Matthijs heeft heel duidelijk gezegd dat het de laatste reguliere uitzending van het jaar was.
[...]
Nah. Zat ik ineens tegen dat "ik baar 73 kinderen en nu krijg ik een vakantie cadeau en die vind ik eigenlijk te goedkoop" programma aan te kijken.
Je hebt vrijdag geen dwdd gekeken zeker?
Matthijs heeft heel duidelijk gezegd dat het de laatste reguliere uitzending van het jaar was.
woensdag 16 december 2015 om 19:34
woensdag 16 december 2015 om 19:34
quote:missie_m schreef op 16 december 2015 @ 11:24:
[...]
Waardig opvolger voor Youp? Herman Finkers.
Of die Belg...Jeroen Leenders. Ik vind hem geweldig én vooral prettig om naar te luisteren. (dat kan ik van Youp niet zeggen)
https://youtu.be/iWwQWwIIlLU Jeroen Leenders pratende walvissen
https://youtu.be/ZeVxZMqtENQ
https://youtu.be/HbObwRbnrXYHoe vinden jullie Jeroen nou?
[...]
Waardig opvolger voor Youp? Herman Finkers.
Of die Belg...Jeroen Leenders. Ik vind hem geweldig én vooral prettig om naar te luisteren. (dat kan ik van Youp niet zeggen)
https://youtu.be/iWwQWwIIlLU Jeroen Leenders pratende walvissen
https://youtu.be/ZeVxZMqtENQ
https://youtu.be/HbObwRbnrXYHoe vinden jullie Jeroen nou?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 16 december 2015 om 19:36