Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 december 2015 om 12:08
zondag 27 december 2015 om 12:10
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:22:
[...]
Dat bedoel ik: een 'met wie wil jij een forumvete?' topic, waar we dit soort dingen kunnen zeggen. Dat je dan bijvoorbeeld zegt: "Ik wil een forumvete met Barbara Cartland, met haar kuthondje en altijd maar dat Duitse gezeur en dat... dat Groningse!"Pff, jij pedante wereldreiziger met je heen-en-weer-gevlieg steeds! Ik wil ook wel een forumvete met jou, daarom reageer ik expres veel te laat.Met je achterlijke bloemetjesnachtjapon!
[...]
Dat bedoel ik: een 'met wie wil jij een forumvete?' topic, waar we dit soort dingen kunnen zeggen. Dat je dan bijvoorbeeld zegt: "Ik wil een forumvete met Barbara Cartland, met haar kuthondje en altijd maar dat Duitse gezeur en dat... dat Groningse!"Pff, jij pedante wereldreiziger met je heen-en-weer-gevlieg steeds! Ik wil ook wel een forumvete met jou, daarom reageer ik expres veel te laat.Met je achterlijke bloemetjesnachtjapon!
zondag 27 december 2015 om 12:18
quote:barbaracartland schreef op 27 december 2015 @ 12:10:
[...]
Pff, jij pedante wereldreiziger met je heen-en-weer-gevlieg steeds! Ik wil ook wel een forumvete met jou, daarom reageer ik expres veel te laat.Met je achterlijke bloemetjesnachtjapon!Laat mijn bloemetjesnachtjapon erbuiten, ja! Jij met je zogenaamd perfecte gezinnetje en je zogenaamd intellectuele motto dat je gewoon van internet geplukt hebt zonder het te begrijpen.
[...]
Pff, jij pedante wereldreiziger met je heen-en-weer-gevlieg steeds! Ik wil ook wel een forumvete met jou, daarom reageer ik expres veel te laat.Met je achterlijke bloemetjesnachtjapon!Laat mijn bloemetjesnachtjapon erbuiten, ja! Jij met je zogenaamd perfecte gezinnetje en je zogenaamd intellectuele motto dat je gewoon van internet geplukt hebt zonder het te begrijpen.
IMHO
zondag 27 december 2015 om 12:19
zondag 27 december 2015 om 12:20
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 12:18:
[...]
Laat mijn bloemetjesnachtjapon erbuiten, ja! Jij met je zogenaamd perfecte gezinnetje en je zogenaamd intellectuele motto dat je gewoon van internet geplukt hebt zonder het te begrijpen.Nou, nou, nou: jij met je stiekeme dromen van Tarkan. Ha! En mijn motto is gewoon veel te moeilijk voor jou, want Goethe.
[...]
Laat mijn bloemetjesnachtjapon erbuiten, ja! Jij met je zogenaamd perfecte gezinnetje en je zogenaamd intellectuele motto dat je gewoon van internet geplukt hebt zonder het te begrijpen.Nou, nou, nou: jij met je stiekeme dromen van Tarkan. Ha! En mijn motto is gewoon veel te moeilijk voor jou, want Goethe.
zondag 27 december 2015 om 12:23
Een oom van mij had wat meer met 'techniek' dan mijn vader. Dankzij die oom heb ik een paar baby- en peuterfoto's van mezelf.
In '63 ging ik al naar school, lopend door de sneeuw, met de wat oudere buurjongens, die van mijn en hun moeder heel goed op hun kleine buurmeisje moesten passen.
In '63 ging ik al naar school, lopend door de sneeuw, met de wat oudere buurjongens, die van mijn en hun moeder heel goed op hun kleine buurmeisje moesten passen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 27 december 2015 om 12:23
quote:barbaracartland schreef op 27 december 2015 @ 12:20:
[...]
Nou, nou, nou: jij met je stiekeme dromen van Tarkan. Ha! En mijn motto is gewoon veel te moeilijk voor jou, want Goethe.Je bedoelt 'mijn motto is gewoon te moeilijk voor mij, want Goethe - maar ik wil er wel graag goede sier mee maken'. En liever stiekeme dromen dan jouw erotische nachtmerries.
[...]
Nou, nou, nou: jij met je stiekeme dromen van Tarkan. Ha! En mijn motto is gewoon veel te moeilijk voor jou, want Goethe.Je bedoelt 'mijn motto is gewoon te moeilijk voor mij, want Goethe - maar ik wil er wel graag goede sier mee maken'. En liever stiekeme dromen dan jouw erotische nachtmerries.
IMHO
zondag 27 december 2015 om 12:24
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 12:19:
[...]
Als je het maar laat. Rottaal.
Die deutsche Sprache ist nach allgemeinem
Einverständnis eine der wichtigsten der Welt,
tief und schwer an Sinn und Geist,
in ihren Gestalten und Bildungen unendlich
frei und beweglich, in ihren Färbungen und
Beleuchtungen der innern und äußern Welt vielseitig
und mannigfaltig. Sie hat Ton, Akzent, Musik.
Sie hat einen Reichtum, den man wirklich
unerschöpflich nennen kann und den ein
Deutscher mit dem angestrengtesten Studium
eines langen Lebens nimmer umfassen mag.
[...]
Als je het maar laat. Rottaal.
Die deutsche Sprache ist nach allgemeinem
Einverständnis eine der wichtigsten der Welt,
tief und schwer an Sinn und Geist,
in ihren Gestalten und Bildungen unendlich
frei und beweglich, in ihren Färbungen und
Beleuchtungen der innern und äußern Welt vielseitig
und mannigfaltig. Sie hat Ton, Akzent, Musik.
Sie hat einen Reichtum, den man wirklich
unerschöpflich nennen kann und den ein
Deutscher mit dem angestrengtesten Studium
eines langen Lebens nimmer umfassen mag.
zondag 27 december 2015 om 12:25
Dat heb ik uiteraard gewoon gegoogled. Eigenlijk kan ik helemaal geen Duits. Ik speel dat ik een beeldschone, voloptueze Oost-Groningse germanist ben, maar ik ben eigenlijk Harry, een ietwat dikke vrachtwagenchauffeur uit Alblasserdam met het complete oeuvre van Corry Konings op cd. En zo'n sjaaltje.
zondag 27 december 2015 om 12:25
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 december 2015 @ 12:23:
Ah Goethe, die perfect mijn puberteit (en nog veel langer ook eigenlijk) wist te beschrijven:
Von himmelhoch jauchzend bis zum Tode betruebt.
Sorry weet niet waar de u met Umlaut zich bevindt.
Dat citaat gebruikte mijn vader altijd om mij te beschrijven - al ver voor mijn puberteit.
En over Schiller heb ik toevallig vijf jaar lang college gegeven, dus mevrouw Cartland hoeft echt niet te doen alsof ze heel wat is. Puh!
Ah Goethe, die perfect mijn puberteit (en nog veel langer ook eigenlijk) wist te beschrijven:
Von himmelhoch jauchzend bis zum Tode betruebt.
Sorry weet niet waar de u met Umlaut zich bevindt.
Dat citaat gebruikte mijn vader altijd om mij te beschrijven - al ver voor mijn puberteit.
En over Schiller heb ik toevallig vijf jaar lang college gegeven, dus mevrouw Cartland hoeft echt niet te doen alsof ze heel wat is. Puh!
IMHO