Napraattopic deel 53

20-01-2016 19:50 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:37:

[...]

Ja joh, echt balen.Zeker omdat die onzekerheid van wanneer komt er een plek en gaat dat dan wel door nu weer van voren af aan begint. Voelt hij zich nog steeds zo beroerd?Nee, het gaat wel wat beter met hem, maar dat is mede omdat ik hem vooral met rust laat. En dat is niet echt een ideale situatie, omdat hij juist gestimuleerd zou moeten worden om bepaalde zaken te gaan leren. Maar daarvoor ben ik niet (meer) de aangewezen persoon.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 20 januari 2016 @ 20:39:

[...]

Nee, het gaat wel wat beter met hem, maar dat is mede omdat ik hem vooral met rust laat. En dat is niet echt een ideale situatie, omdat hij juist gestimuleerd zou moeten worden om bepaalde zaken te gaan leren. Maar daarvoor ben ik niet (meer) de aangewezen persoon. moeilijk.
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:36:

[...]

Ik heb al heel wat jaren met kleuters gewerkt

Alles van 2 tm 20 heb ik gehad Oké, dan sta je er minder onbevangen in. Succes ermee!
Solo: wil je dan samen met Yasmijn en mij in ons Duitse Schlagerbandje? Gezellig samen zingen.
quote:Solomio schreef op 20 januari 2016 @ 20:39:

[...]

Nee, het gaat wel wat beter met hem, maar dat is mede omdat ik hem vooral met rust laat. En dat is niet echt een ideale situatie, omdat hij juist gestimuleerd zou moeten worden om bepaalde zaken te gaan leren. Maar daarvoor ben ik niet (meer) de aangewezen persoon.Jeetje!
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 19:56:

Ik bedenk me net dat ik mss wel het eea een (klein) beetje op kan halen als het kind op het VO zit.Ik ben met Franstalige collega's gaan werken. Binnen no time wist ik alles weer. Leuk
Star, hoe is het met je stuiterballetje? Voelt ze zich al wat beter?
quote:Star schreef op 20 januari 2016 @ 20:44:

[...]

Ik ben met Franstalige collega's gaan werken. Binnen no time wist ik alles weer. Leuk Daar hoop ik ook een beetje op. Al was ik voor Frans best gezakt
quote:barbaracartland schreef op 20 januari 2016 @ 19:53:

Stefan Zweig, dus. Dan begin je ook niet bepaald makkelijk. Mijn leerlingen lezen nog wel eens een novelle van hem. Meesterlijke sfeertekenaar.

@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.

en nu komt het nooit meer goed tussen mij en Duits en schlagers.

Pffffff.... *opgelucht*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 januari 2016 @ 20:23:

Kafka, Heinrich Böl, Driegrosschen oper ... Bertol Brecht.

Harold Pinter, Charles Dickens .... staan ergens in een doos. Moest ik lezen.

Maar vanavond wordt The Hungergames II uitgezonden op NET5.

Kinderboek, maar de film deel I vond ik leuk. Lenny Kravitz speelde ook een rol. Bij deze niets bekeken.

Het kijkt leuker. Niet echt, de films zijn slecht maar de boeken zijn bloedstollend spannend.
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:46:

[...]

Daar hoop ik ook een beetje op. Al was ik voor Frans best gezakt Dat had ik met economie en nu wil ik bedrijfskunde gaan doen. Wordt ook nog een dingetje
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:45:

Star, hoe is het met je stuiterballetje? Voelt ze zich al wat beter?Net aan vriend overgedragen voor de nacht. Ze had weer honger dus dat is een goed teken
quote:feow schreef op 20 januari 2016 @ 20:46:

[...]

en nu komt het nooit meer goed tussen mij en Duits en schlagers.

Pffffff.... *opgelucht*Ik schat dat ik ongetwijfeld zomaar binnenkort ineens terstond over schlagerzangers ga posten. Stokpaardjes en zo.
quote:Star schreef op 20 januari 2016 @ 20:53:

[...]

Net aan vriend overgedragen voor de nacht. Ze had weer honger dus dat is een goed teken Fijn, dan kun je haar met een iets geruster hart achterlaten.
Jeetje zeg, ik kan ook niet even gaan slapen of er is een nieuw topic.

Heel bizar dit, let overal op en toch zo moe.
Misschien een griepje onder de ledenen?
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 januari 2016 @ 20:38:

Ja, misschien dat er anderen interesse hebben.

Je bent een schat.

Wij probeerden het laatst met onze strawberry fields forever (of zoiets) te kijken maar dat lukte helemaal niet.

Dankzij jou kunnen we het nu wel gaan kijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 20 januari 2016 @ 20:52:

[...]

Dat had ik met economie en nu wil ik bedrijfskunde gaan doen. Wordt ook nog een dingetje Uitdaging
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:55:

Misschien een griepje onder de ledenen?Zou goed kunnen.

Misschien een griepje onder de ledenen?Onder de leden
Teeveepee

HOI

Misschien een griepje onder de ledenen?Moet je onder je wolletje kruipen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:41:

Solo: wil je dan samen met Yasmijn en mij in ons Duitse Schlagerbandje? Gezellig samen zingen.Ow, ja, dat lijkt me wel lollig. Ik kan best goed zingen, al zeg ik het zelf.
Vierenzeventigst!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 20 januari 2016 @ 21:38:

Vierenzeventigst! Overdrijven is ook een vak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven