Napraattopic deel 53

20-01-2016 19:50 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:01:

[...]

Maar dat moet wel lukken toch? Zolang je geen Shakespeare met de groep 8 leerlingen wil gaan doen. Dat lukt zeker hoor, ik beheers Engels best behoorlijk. De rest ook. Alleen die bergen papierwerk er omheen
kletserdeklets
very metal
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:02:

[...]

Dat lukt zeker hoor, ik beheers Engels best behoorlijk. De rest ook. Alleen die bergen papierwerk er omheen [afbeelding]Ik heb even de Pabo gedaan, voordat ik mijn lerarenopleiding ging afmaken. Ik vond het niet zo moeilijk, maar wel heeeeeel erg veel en inderdaad veel papierwerk. Was blij toen ik ermee gestopt was.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:05:

[...]

Ik heb even de Pabo gedaan, voordat ik mijn lerarenopleiding ging afmaken. Ik vond het niet zo moeilijk, maar wel heeeeeel erg veel en inderdaad veel papierwerk. Was blij toen ik ermee gestopt was.Het is maar 1,5 jaar, dus te overzien. Ik krijg helaas geen vrijstellingen (doen ze niet aan) en mag geen stage op mijn werk doen. Jammer, want ik zou dan meer uren gaan werken.
Wat flauw zeg. Zeker dat je je werk niet mag gebruiken als stage. Je doet die opleiding immers vanwege je werk. Wat zul je blij zijn over anderhalf jaar!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:08:

Wat flauw zeg. Zeker dat je je werk niet mag gebruiken als stage. Je doet die opleiding immers vanwege je werk. Wat zul je blij zijn over anderhalf jaar!

Ja, echt wel!

En versnellen mag ook al niet. Stom gedoe. Nou ja, ik ga het doen, goed doen en zorgen dat ik over 1,5 jaar verlost ben
Dat is wel de beste insteek. En er zullen ook best leuke dingen tussen zitten. Moet je je stage doen op een reguliere school?
Hoi
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:11:

Dat is wel de beste insteek. En er zullen ook best leuke dingen tussen zitten. Moet je je stage doen op een reguliere school?Ja. Ik begin met kleuters
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:12:

[...]

Ja. Ik begin met kleuters Kleuters vind ik leuk. Sowieso, kinderen tussen de 2 en de 6 jaar. Hun wereld is nog zo magisch, ze kunnen al aardig babbelen maar ontdekken nog telkens nieuwe dingen en zijn nog lekker aanhankelijk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:14:

[...]

Kleuters vind ik leuk. Sowieso, kinderen tussen de 2 en de 6 jaar. Hun wereld is nog zo magisch, ze kunnen al aardig babbelen maar ontdekken nog telkens nieuwe dingen en zijn nog lekker aanhankelijk.

Ik vind pubers leuker

Maar kleuters is zeker grappig. Voorlezen enzo.
Hé, hallo, weer een nummertje omhoog.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Kafka, Heinrich Böl, Driegrosschen oper ... Bertol Brecht.

Harold Pinter, Charles Dickens .... staan ergens in een doos. Moest ik lezen.

Maar vanavond wordt The Hungergames II uitgezonden op NET5.

Kinderboek, maar de film deel I vond ik leuk. Lenny Kravitz speelde ook een rol. Bij deze niets bekeken.

Het kijkt leuker.
quote:Solomio schreef op 20 januari 2016 @ 20:23:

Hé, hallo, weer een nummertje omhoog.

Ja, gelukkig worden we zelf net niet zo snel ouder.

Hoe is het Solo? Met zoon en met jou zelf?
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 januari 2016 @ 20:23:

Kinderboek, maar de film deel I vond ik leuk. Lenny Kravitz speelde ook een rol. Bij deze niets bekeken.

Het kijkt leuker. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 januari 2016 @ 20:23:

Het kijkt leuker.

Ik vond de eerste 2 Hungergames het leukst Pumps.

Heb je de Twilight reeks al gezien?
Had even heel veel real life. Man uit ziekenhuis halen, geopereerd aan zijn tweede meniscus. Koken, eten, kind van de bus halen, afruimen, keuken opruimen. Wat kun je het ineens druk hebben tussen 16.30 en 20.30.

Moet ik nog bijlezen in het oude napraat?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 20:26:

[...]

Ja, gelukkig worden we zelf net niet zo snel ouder.

Hoe is het Solo? Met zoon en met jou zelf?Zoon vindt het wel goed zo, ik minder. Lastig dat er voor dit soort kinderen/jongeren veel te weinig opvangplekken zijn.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:fietsie schreef op 20 januari 2016 @ 20:30:

Had even heel veel real life. Man uit ziekenhuis halen, geopereerd aan zijn tweede meniscus. Koken, eten, kind van de bus halen, afruimen, keuken opruimen. Wat kun je het ineens druk hebben tussen 16.30 en 20.30.

Moet ik nog bijlezen in het oude napraat?Volgens mij mis je geen wereldschokkende dingen als je gewoon hier verder leest.
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:20:

[...]

Ik vind pubers leuker

Maar kleuters is zeker grappig. Voorlezen enzo.Pubers vond ik ook altijd leuker, dacht ik. Twee jaar geleden voor het eerst met kleuters gewerkt, en ik vond het heel leuk. Ze zijn nog zo puur en eerlijk, en hebben heerlijk veel fantasie.
quote:fietsie schreef op 20 januari 2016 @ 20:35:

[...]

Pubers vond ik ook altijd leuker, dacht ik. Twee jaar geleden voor het eerst met kleuters gewerkt, en ik vond het heel leuk. Ze zijn nog zo puur en eerlijk, en hebben heerlijk veel fantasie.

Ik heb al heel wat jaren met kleuters gewerkt

Alles van 2 tm 20 heb ik gehad
quote:Solomio schreef op 20 januari 2016 @ 20:31:

[...]

Zoon vindt het wel goed zo, ik minder. Lastig dat er voor dit soort kinderen/jongeren veel te weinig opvangplekken zijn.Ja joh, echt balen.Zeker omdat die onzekerheid van wanneer komt er een plek en gaat dat dan wel door nu weer van voren af aan begint. Voelt hij zich nog steeds zo beroerd?
.
Ja, misschien dat er anderen interesse hebben.
Zo totaal geen zin om te gaan sporten. Des te meer reden om wel te gaan. Dus hup met m'n luie reet van die bank af!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven